XXL Nutrition

Hoeveel eieren (inclusief dooier) eten jullie per dag?

Peiling Peiling Ik eet dagelijks...

• 1 à 2 eieren (inclusief dooier)

Stemmen: 91 39,9%
  • 3 à 4 eieren (inclusief dooier)

Stemmen: 81 35,5%
  • 5 à 6 eieren (inclusief dooier)

Stemmen: 33 14,5%
  • Meer dan 6 eieren (inclusief dooier)

Stemmen: 9 3,9%
  • Ik eet enkel en alleen het ei-eiwit, niet de dooier.

Stemmen: 14 6,1%

• Totaal stemmers
    228
  • Topic Starter Topic Starter
Gaat om de ratio van je fosfolipiden in je celmembranen, maakt in het grote geheel niets uit.

Als je pas voor het slapen gaat EPA in zou nemen zou het later was in de celmembranen opgenomen worden, dan heb je misschien dat eerder die dag meer ArA wordt vrijgelaten (waardoor meer ArA oxidatie waardoor meer PGF2-a). Maar omega-3 vetten verdringen omega-6 vetten in de celmembranen en andersom niet, en EPA wordt dan alsnog gewoon opgenomen bij de fosfolipiden. Dan boek je netto misschien een dag winst lol.

Visolie met veel EPA stimuleert spieropbouw optimaal

http://www.ergogenics.org/visolie-met-veel-epa-stimuleert-spieropbouw-optimaal.html

Wat ga je hierover zeggen? :/

Visolie met veel EPA stimuleert spieropbouw optimaal

http://www.ergogenics.org/visolie-met-veel-epa-stimuleert-spieropbouw-optimaal.html

Wat ga je hierover zeggen? :/
Dat ArA een krachtiger effect heeft in het grote geheel. Je kunt wel studies erbij gaan halen waarin EPA gegeven wordt die een bepaald effect laten zien, en studies waarin ArA/omega-6 vetten gegeven worden die bepaalde effecten laten zien, maar in het grote geheel zijn de resultaten van ArA veel krachtiger.

Het is ook belangrijk om te begrijpen dat EPA of ArA je niet méér spiermassa gaat opleveren, ze zijn alleen van invloed op de snelheid waarmee je herstelt/groeit.

En ArA versnelt dit proces veeel meer dan EPA.

Ga maar eens naar de supplementen sectie van bodybuilding.com en kijk maar is naar de ervaringen van het product X-Factor. Dat is een ArA supplement. Wordt ervaren als een van de sterkste natty supplementen die er is.

Dat ArA een krachtiger effect heeft in het grote geheel. Je kunt wel studies erbij gaan halen waarin EPA gegeven wordt die een bepaald effect laten zien, en studies waarin ArA/omega-6 vetten gegeven worden die bepaalde effecten laten zien, maar in het grote geheel zijn de resultaten van ArA veel krachtiger.

Het is ook belangrijk om te begrijpen dat EPA of ArA je niet méér spiermassa gaat opleveren, ze zijn alleen van invloed op de snelheid waarmee je herstelt/groeit.

En ArA versnelt dit proces veeel meer dan EPA.

Ga maar eens naar de supplementen sectie van bodybuilding.com en kijk maar is naar de ervaringen van het product X-Factor. Dat is een ArA supplement. Wordt ervaren als een van de sterkste natty supplementen die er is.

Sorry maar de voor- en nadelen van EPA/DHA (in het algemeen) wegen meer op dan de voordelen van AA;)

5 a 6 per dag. In de cut 6 a 8 pd zonder dooier. Niet omdat eiwit uit ei nu zo bijzonder is, maar om mijn eiwitten uit verschillende bronnen te krijgen. Dat bevalt het beste ( whey, dierlijk diversen en plantaardig diversen )
Ik gebruik de dooiers dan voor het maken van mayonnaise of andere sauzen.

Minimaal 4 hele eieren per dag.

[Link niet meer beschikbaar]

Oke wat jij wilt.

securedownload.jpg

5 eitjes om de twee à drie dagen

3 eieren, waarvan 2 met dooier! Bijna elke dag.

2 gekookte eitjes met dooier! Meer dan genoeg.
Ben ik de enige die een hekel heeft aan zachtgekookte eieren?

Zie nu op 8 eieren per dag , maar eet alleen het eiwit

De dooier met de meeste voedingswaarde en eiwit weggooien....

Eet al maanden 3 per dag, pas bloed laten prikken en cholesterol was top.

2 hele en 10 zonder dooier. Wat bloem, kaneel en lijnzaad en ik maak er pannenkoeken van.

5 per dag met dooier

5 gekookte eieren, 3 met en 2 zonder dooier.

8 p.dag met dooier

in het weekend za-zo als ontbijt 5 gebakken met ui-paprika-Champions etc

eet geen eieren.

Terug
Naar boven