R remco29 Cool Novice Lid sinds 8 mrt 2007 Berichten 34 Waardering 0 30 aug 2008 #1 Ik heb een fles amino(vloeibaar)van fast research,maar ik vraag me af hoeveel eiwit je per 15ml naar binnen krijg.Ik doe dit rond de 4x per dag. Klik om meer te lezen...
Ik heb een fles amino(vloeibaar)van fast research,maar ik vraag me af hoeveel eiwit je per 15ml naar binnen krijg.Ik doe dit rond de 4x per dag. Klik om meer te lezen...
porterhouse Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 24 jun 2007 Berichten 17.315 Waardering 699 Lengte 1m74 Massa 101kg Vetpercentage 10% 30 aug 2008 #2 remco29 zei: Ik heb een fles amino(vloeibaar)van fast research,maar ik vraag me af hoeveel eiwit je per 15ml naar binnen krijg.Ik doe dit rond de 4x per dag. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Bij dit product gaat het om de aminozuren, wat je alleen rond om je trainen hoeft te nemen. vergelijk de aminozuren met je aminozuren uit een shake die je anders zou nemen.(qua hoeveelheid).
remco29 zei: Ik heb een fles amino(vloeibaar)van fast research,maar ik vraag me af hoeveel eiwit je per 15ml naar binnen krijg.Ik doe dit rond de 4x per dag. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Bij dit product gaat het om de aminozuren, wat je alleen rond om je trainen hoeft te nemen. vergelijk de aminozuren met je aminozuren uit een shake die je anders zou nemen.(qua hoeveelheid).
R remco29 Cool Novice Lid sinds 8 mrt 2007 Berichten 34 Waardering 0 30 aug 2008 Topic Starter Topic Starter #3 Dus aanvulling kan ik ook het beste eiwitshakes gebruiken?Bijvoorbeel bij het ontbijt? Of is amino toch beter vooral je niet vetter wilt worden?
Dus aanvulling kan ik ook het beste eiwitshakes gebruiken?Bijvoorbeel bij het ontbijt? Of is amino toch beter vooral je niet vetter wilt worden?
XXL Nutrition Official Sponsor Sponsor 20 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 14 jun 2004 Berichten 20.692 Waardering 4.388 1 sep 2008 #4 vrije aminozuren kan je niet zomaar vergelijken met een shake... vrije aminozuren worden veel beter opgenomen dan een shake.
vrije aminozuren kan je niet zomaar vergelijken met een shake... vrije aminozuren worden veel beter opgenomen dan een shake.