MuscleMeat

Hoeveel euro geven jullie per maand aan voeding & supplementen uit?

Hoeveel geld geef jij uit aan voeding & supplementen?

  • 0-200

    Stemmen: 22 32,8%
  • 200-400

    Stemmen: 23 34,3%
  • 400-600

    Stemmen: 14 20,9%
  • 600-800

    Stemmen: 5 7,5%
  • 800-1000

    Stemmen: 1 1,5%
  • 1000+

    Stemmen: 2 3,0%

  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

Vind jij dat we meer uitgeven?

Nog meer? Pfff :treuren: Dan moeten we echt beter ons best doen, vind dit echt al verschrikkelijk veel!

Jaa... ik dacht al wat bestellen we nog meer :roflol: you are right!!

Nou het is wel rond de 600,00 per maand idd.. 150,00 per week is een redelijk veilige aanname. Maar er zijn ook wel maanden bij dat het 800,00 is, daar durf ik wel mijn handen voor in het vuur te steken :roflol:
 
Nou het is wel rond de 600,00 per maand idd.. 150,00 per week is een redelijk veilige aanname. Maar er zijn ook wel maanden bij dat het 800,00 is, daar durf ik wel mijn handen voor in het vuur te steken :roflol:

Het scheelt natuurlijk dat HillR aan 3 broodjes kaas genoeg calorieën voor de hele dag heeft, compenseert weer.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
meestal zoveel beter dan wat er bij de gemiddelde slager / supermarkt te krijgen is.
Ik weet heel goed hoe het is als je ergens koopt en de smaak is zoveel beter dan de supermarkt. Dan wil en kan je je smaakpupillen niet langer tekort doen. Ik vrees voor de dag dat je ergens koopt waar jouw smaakpupillen een vergelijkbaar extra genot ervaren als toen je van supermarkt naar MM ging. Je zal dan het gemak missen van levering aan huis en naar gelang jouw bestelling alles zelf voorbereiden. Dat kost extra tijd. Die er soms niet is.

giphy.gif
 
We kopen ook weleens premium vlees bij een premium slager of een boer. Daar betaal je inderdaad een stuk meer voor, maar het verschil vind ik de prijsstijging niet verantwoorden. Ik ga geen 25,00 per kg betalen als ik per maand een kg of 18 aan vlees eet :D
 
We kopen ook weleens premium vlees bij een premium slager of een boer. Daar betaal je inderdaad een stuk meer voor, maar het verschil vind ik de prijsstijging niet verantwoorden. Ik ga geen 25,00 per kg betalen als ik per maand een kg of 18 aan vlees eet :D
18 kg? Ah. Ja ik eet max. twee of driemaal vlees per week (slager). Rest vis of kalkoen (visboer/ poelier- waarbij ik weet wat voor kippen en waar vandaan). Tijdens een etentje bestel ik wel rustig een extra stuk vlees zonder poespas. Alleen het vlees, kom ik wel gauw op 750gr. Konijnenvoer hoef ik dan niet. Ook weleens tweemaal kreeft besteld, verder niks.
 
Jaa dan zou het goed kunnen, 18kg samen wel hé :roflol:
 
18kg samen wel hé :roflol:
:roflol: Begon mij al zorgen te maken :roflol:

Edit. Als je bijna 20 kg per maand eet thuis dan begin ik wel meer te begrijpen waarom een partij als MM een uitkomst kan bieden.
 
Laatst bewerkt:
Voeding betalen mijn ouders want ik woon nog thuis. Supps zal niet meer dan €100 per maand zijn.. ben ook maar skeere student :(
 
5 kilo whey bij bulkpowders voor 45 euro per 3 maanden als supps.

Verder is voeding moeilijk te zeggen. Als ik alleen de AH en Jumbo bij elkaar optel in januari kom ik op ongeveer 600 euro. Maar dan heb je het ook over toiletpapier, kattengrind, etc. En dat is dan voor een 2 persoons huishouden, de kleine die nu nog alleen nutrilon eet (drinkt) hou ik dan buiten beschouwing, of valt dat onder supps ;)
 
5 kilo whey bij bulkpowders voor 45 euro per 3 maanden als supps.

Verder is voeding moeilijk te zeggen. Als ik alleen de AH en Jumbo bij elkaar optel in januari kom ik op ongeveer 600 euro. Maar dan heb je het ook over toiletpapier, kattengrind, etc. En dat is dan voor een 2 persoons huishouden, de kleine die nu nog alleen nutrilon eet (drinkt) hou ik dan buiten beschouwing, of valt dat onder supps ;)
Hoe is de smaak van Bulkpowders tov XXL?
Zie dat ze nu 40% off hebben dus €10,80 per kilo pak whey..
Da's de helft minder dan XXL
 
:roflol: Begon mij al zorgen te maken :roflol:

Edit. Als je bijna 20 kg per maand eet thuis dan begin ik wel meer te begrijpen waarom een partij als MM een uitkomst kan bieden.
17 kg vlees/kip per maand hier. Dat allemaal dagelijks bereiden is niet echt een optie dus ik bereid alle maaltijden op zaterdag of zondag voor de week erna voor. Als ik zelf kip maak en dit later opwarm is het meestal droog. De kip van musclemeat is wel nog steeds mals en al bereid dus ideaal. Kan me inderdaad voorstellen wanneer je niet heel vaak vlees eet je het liever zelf vers bereid. Dat is natuurlijk uiteindelijk het lekkerst. Soms bak ik ook nog wel eens zelf mijn kip en dat smaakt als ik het meteen erna opeet dan natuurlijk ook het best.
 
Hoe is de smaak van Bulkpowders tov XXL?
Zie dat ze nu 40% off hebben dus €10,80 per kilo pak whey..
Da's de helft minder dan XXL
Smaak is helemaal prima, ik merk weinig verschil.
Myprotein en bulkpowders schelen inderdaad soms al gauw de helft in prijs met XXL.
 
Ot: ik heb nu mijn groente flink verminderd, maar voorheen gaf ik voor mezelf 110 euro per week uit aan eten (incl whey want dit vind ik onder voeding vallen) en ongeveer 40 euro aan supplementen.
 
Ik geef ca. 200 euro per maand uit aan eten en drinken (excl. uitgaan). Qua supplementen 50-100 per jaar. Ik koop dan een 5kg zak whey en die gebruik ik sommige periodes gewoon helemaal niet. Vandaar.
 
Ik geef ca. 200 euro per maand uit aan eten en drinken (excl. uitgaan). Qua supplementen 50-100 per jaar. Ik koop dan een 5kg zak whey en die gebruik ik sommige periodes gewoon helemaal niet. Vandaar.

Ik snap niet dat jullie het met een 5 kilo zak kunnen doen :(
Steeds dezelfde smaak verveeld me zo snel, ik haal altijd 5x een 1kg zak, kan je tenminste nog variëren.
Verder gebruik ik whey voornamelijk alleen in de cut, als ik bulk kom ik altijd makkelijk aan m'n eiwitten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ca. 170 euro per maand. En dan een pot green protein van XXL om de zes maand erbij ofzoiets.
 
Ik snap niet dat jullie het met een 5 kilo zak kunnen doen :(
Steeds dezelfde smaak verveeld me zo snel, ik haal altijd 5x een 1kg zak, kan je tenminste nog variëren.
Verder gebruik ik whey voornamelijk alleen in de cut, als ik bulk kom ik altijd makkelijk aan m'n eiwitten.

Als je vijf kg per jaar eet, verveelt het niet snel :p en meestal gooi ik het door mijn kwark om vanillekwark te maken.
 
Back
Naar boven