AndroidHealthClinic

Hoeveel euro geven jullie per maand aan voeding & supplementen uit?

Peiling Peiling Hoeveel geld geef jij uit aan voeding & supplementen?

• 0-200

Stemmen: 22 32,8%
  • 200-400

Stemmen: 23 34,3%
  • 400-600

Stemmen: 14 20,9%
  • 600-800

Stemmen: 5 7,5%
  • 800-1000

Stemmen: 1 1,5%
  • 1000+

Stemmen: 2 3,0%

• Totaal stemmers
    67
Wortelen en sla zijn niet zo duur. Das wel een voordeel . :D
Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duur :emo:. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.

IMG_20190207_122457.jpg

En het scheelt dat je uit dezelfde bak kunt eten als het konijn. Scheelt dubbel afwas.
Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duur :emo:. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.

IMG_20190207_122457.jpg
Dit is toch niet echt je eigen koelkast?
giphy.gif

Ik snap niet dat jullie het met een 5 kilo zak kunnen doen :(
Steeds dezelfde smaak verveeld me zo snel, ik haal altijd 5x een 1kg zak, kan je tenminste nog variëren.
Verder gebruik ik whey voornamelijk alleen in de cut, als ik bulk kom ik altijd makkelijk aan m'n eiwitten.
Whey neem je toch ook niet voor de smaak. Behalve door de oats dan. Als ik het drink, at ik het met max 150ml water.

Misschien ligt het aan mij maar ik begin associaties te krijgen met een zekere aflevering van Sex voor de Buch.

Mensen die denken dat ze konijnen zijn. Wie zijn ze , wat doen ze, wat drijft hun..... JAMBERS!!!!
Stel je voor. Je loopt rond in het huis van Kath, de aroma's van een gemiddelde groentekas bestieren de neusharen en je proeft in de keel o.a. de smaak van zeewier. Je denkt bij jezelf laat ik eens in de koelkast kijken op zoek naar iets lekkers. Je hebt geen idee van wie de koelkast verder is maar opent vol verwachting de deur...
3AeS1f2l.jpg

Potverdikkie, van wie zou dit alles toch zijn. Oh wacht, gelukkig hangt er het volgende, poeh poeh.
PtZrpA9l.jpg

Stel je voor, de enorme verwarring die zou kunnen plaatsvinden als de naam zou ontbreken! Het enorme dilemma, de grote uitdaging om er achter zien te komen van wie dit alles is. Onwerkelijk.

Wat een trieste koelkast zou er dood ongelukkig van worden

Ik zou ook uit pure wanhoop mezelf helpen met plankje 3 :dunno:

Ik wil nu voor mijzelf en namens alle lieve kijkbuis kinders vragen hoe de andere koelkast eruit ziet. Want als deze van Kath is, en haar vriend mag daar niet in komen.. Dan is er nog een andere right? Kom op Kath, hou ons niet langer in spanning.

De tweede koelkast staat vast nog ergens verdekt opgesteld. :p

Terug
Naar boven