Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duurWortelen en sla zijn niet zo duur. Das wel een voordeel .![]()
. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duurWortelen en sla zijn niet zo duur. Das wel een voordeel .![]()
. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.Dit is toch niet echt je eigen koelkast?Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duur. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.
![]()
Whey neem je toch ook niet voor de smaak. Behalve door de oats dan. Als ik het drink, at ik het met max 150ml water.Ik snap niet dat jullie het met een 5 kilo zak kunnen doen
Steeds dezelfde smaak verveeld me zo snel, ik haal altijd 5x een 1kg zak, kan je tenminste nog variëren.
Verder gebruik ik whey voornamelijk alleen in de cut, als ik bulk kom ik altijd makkelijk aan m'n eiwitten.
Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duur. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.
![]()
Is het ook? :')
Misschien ligt het aan mij maar ik begin associaties te krijgen met een zekere aflevering van Sex voor de Buch.

Bang dat de konijnen de koelkast openen? Dekselse deugnieten!
Ik heb hier geen konijnen rondlopen, no worries, ben de enige.Bang dat de konijnen de koelkast openen? Dekselse deugnieten!
Voor wie geldt dan dat papier als jij de enige bent? Of heb je dat net opgeschreven?Ik heb hier geen konijnen rondlopen, no worries, ben de enige.
Degene waarmee ik samenwoon? :') Heb ik net geschreven ja. Ik heet ook niet echt Kathlinoo he :')Voor wie geldt dan dat papier als jij de enige bent? Of heb je dat net opgeschreven?
Dit is goud. Waar is Jambers.
Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duur. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.
![]()

Stel je voor. Je loopt rond in het huis van Kath, de aroma's van een gemiddelde groentekas bestieren de neusharen en je proeft in de keel o.a. de smaak van zeewier. Je denkt bij jezelf laat ik eens in de koelkast kijken op zoek naar iets lekkers. Je hebt geen idee van wie de koelkast verder is maar opent vol verwachting de deur...Mensen die denken dat ze konijnen zijn. Wie zijn ze , wat doen ze, wat drijft hun..... JAMBERS!!!!