keesdekoning
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt het over 120 per maand, ik over 480 per maand..

lol @ iedereen met nog geen 5 of 6 euro/dag
Daar heb je toch maar amper een stukje vlees voor![]()
Daar ben je snel aan hoor man.
Reken enkel al aan vlees en vis (3 a 4 tupperwares per dag met 150 a 200gr vlees of vis).
11eur de kg voor steak zit je al aan een 6 tot 8eur per dag. x7 is dus al tussen de 42 tot 56eur per week.
En de zalm of kabeljauw ligt nog hoger. Ik tracht toch per dag 1x vis te eten. een kilo is er snel door hoor en wat kost zalm de kg? weet het niet van buiten maar zal rond de 20eur zijn.
Sommige weken eet ik meer eieren, dan komt het goedkoper uit. maar zonder overdrijven, het gaat sneller dan je denkt. Ging vroeger naar het slachthuis voor mijn vlees maar wegens tijdgebrek door een nieuwe job neem ik het nu in de Colruyt. Dus ja... :-(
Veel teveel! Ik doe alleen boodschappen bij de Albert Heijn en was vorige week €104 kwijt, ik woon alleen. Daarnaast haal ik op het werk wel eens wat, vooral op vrijdag. Werk in Centrum Amsterdam dus keuze zat ;-)
Ik ben al gestopt met de biokip van de AH want €9 voor ~260 gram werd me iets teveel van het goede.

Veel teveel! Ik doe alleen boodschappen bij de Albert Heijn en was vorige week €104 kwijt, ik woon alleen. Daarnaast haal ik op het werk wel eens wat, vooral op vrijdag. Werk in Centrum Amsterdam dus keuze zat ;-)
Ik ben al gestopt met de biokip van de AH want €9 voor ~260 gram werd me iets teveel van het goede.
Dat is geen biologische kip Webby :-) Zal eens kijken bij Musclemeat, eerder al eens besteld maar vond die uit elkaar vallende blokjes maar niets.
Zo weinig aan voeding allen ?
Er scheelt hier iets dan.
Per maaltijd zit ik al boven de 6€ per persoon.
Zeg ong. 20€ per dag.
Ik geef 600€ per maand uit aan voeding inclusief Whey (ong. 30€/maand)
Ik koop wel het beste en gezondste, bio etc ...