MuscleMeat

Hoeveel geef jij uit per week aan je voeding?

rond de 50 euro per week

15 euro per dag , Veel eten is veel massa !!!!

• Topic Starter Topic Starter
lol @ iedereen met nog geen 5 of 6 euro/dag

Daar heb je toch maar amper een stukje vlees voor :roflol:

Ik reken ong 300 euro per persoon per maand, dat is 10 euro per dag.

Maar kan veel verschillen afhankelijk of je gaat uit eten en wat voor voedsel je koopt. Sinds 2 maand geleden nog eens alles aant bijhouden in excel bestand en goed op prijzen aant het letten, ben nu al aant besparen, kan het iedereeen aanraden.

Daar ben je snel aan hoor man.

Reken enkel al aan vlees en vis (3 a 4 tupperwares per dag met 150 a 200gr vlees of vis).

11eur de kg voor steak zit je al aan een 6 tot 8eur per dag. x7 is dus al tussen de 42 tot 56eur per week.

En de zalm of kabeljauw ligt nog hoger. Ik tracht toch per dag 1x vis te eten. een kilo is er snel door hoor en wat kost zalm de kg? weet het niet van buiten maar zal rond de 20eur zijn.

Sommige weken eet ik meer eieren, dan komt het goedkoper uit. maar zonder overdrijven, het gaat sneller dan je denkt. Ging vroeger naar het slachthuis voor mijn vlees maar wegens tijdgebrek door een nieuwe job neem ik het nu in de Colruyt. Dus ja... :-(

Nja hoe meer kcal je eet, hoe meer je uitgeeft inderdaad! Ik ben een kleine vrouw en heb ook niet zoveel nodig plus ik koop goedkope dingen. Ik ben denk ik al met al zo'n 5,- per dag kwijt. Scheelt wel veel of je 1500 eet of 3500 haha.

300 euro per maand, exclusief supps

Veel teveel! Ik doe alleen boodschappen bij de Albert Heijn en was vorige week €104 kwijt, ik woon alleen. Daarnaast haal ik op het werk wel eens wat, vooral op vrijdag. Werk in Centrum Amsterdam dus keuze zat ;-)

Ik ben al gestopt met de biokip van de AH want €9 voor ~260 gram werd me iets teveel van het goede.

Veel teveel! Ik doe alleen boodschappen bij de Albert Heijn en was vorige week €104 kwijt, ik woon alleen. Daarnaast haal ik op het werk wel eens wat, vooral op vrijdag. Werk in Centrum Amsterdam dus keuze zat ;-)

Ik ben al gestopt met de biokip van de AH want €9 voor ~260 gram werd me iets teveel van het goede.

Musclemeat, 30 euro voor 5 kilo en super kwaliteit ;)

Tussen de € 50 - € 60 per week.

Dat is geen biologische kip Webby :-) Zal eens kijken bij Musclemeat, eerder al eens besteld maar vond die uit elkaar vallende blokjes maar niets.

Zie net dat ze heel veel nieuwe producten hebben sinds ik voor de laatste keer heb besteld. Vanavond maar eens naar kijken.

Wij geven € 80,-- per week uit en doen samen aan fitness. De verpakte boodschappen/vlees bij de Hoogvliet en groente/fruit bij een turkse supermarkt. Scheelt vaak minimaal € 10,-- per week ..
Maar valt mij wel op dat de behandelde producten vaak in de reclame zijn dan de gezonde producten die ik pak.. snik snik.
Ik kan wel steeds minder kopen voor € 80,--.. Helaas

Zo weinig aan voeding allen ?

Er scheelt hier iets dan.

Per maaltijd zit ik al boven de 6€ per persoon.
Zeg ong. 20€ per dag.

Ik geef 600€ per maand uit aan voeding inclusief Whey (ong. 30€/maand)
Ik koop wel het beste en gezondste, bio etc ...

Zo weinig aan voeding allen ?

Er scheelt hier iets dan.

Per maaltijd zit ik al boven de 6€ per persoon.
Zeg ong. 20€ per dag.

Ik geef 600€ per maand uit aan voeding inclusief Whey (ong. 30€/maand)
Ik koop wel het beste en gezondste, bio etc ...

Oke iedereen die hier zegt dat ze voor 2,50 per dag eten, daar kan je inderdaad niet fatsoenlijk voor eten.. Maar 20 euro per dag is ook wel weer overdreven, oke je kan het makkelijk halen als je wil, maar het hoeft niet.

Voor 10 euro per dag kan je kwalitatief redelijke sportvoeding kopen zolang je geen 8000kcal clean hoeft te eten.

Terug
Naar boven