- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
idd + wat je ook hebt is de /care mentaliteit zodra je wat vet gaat winnen en al wat junkfood eet. Bij mij loopt dat dan steeds verder uit de hand. "ik zit toch al op 15% vet, ik eet toch al pizza dus kan ik ook wel gaan frituren..." en voor je het weet eet je alleen nog maar junk. Kan me wel voorstellen dat het bij veel mensen zo gaat, en bij dikkertjes is die /care mentaliteit natuurlijk helemaal doorgeslagen "ik ben toch al hopeloos, dus kan ik net zo goed helemaal los gaan en ervan genieten"...
Gewoon wennen aan een andere manier van eten en het belang van een gezond en esthetisch lichaam boven dat genot plaatsen is key, en dat begint gewoon al bij het moment dat je naar de winkel rijdt.
Bij gelegenheid/aanbod zal ik geen junk weigeren, maar zelf kopen liever niet.
Eenmaal de stap gemaakt is het ook helemaal niet zo moeilijk, tenminste bij mij niet. Als ecto kwam ik vroeger nooit aan, vrat alles wat los en vast zat. Nu het aankomen wat gemakkelijker gaat, moet ik er toch op letten. Gewoon de juiste producten kopen en als je een beetje kunt koken dan kun je alles lekker maken. + de gedachte dat je lichaam er veel aan heeft is voor mij meer dan genoeg. Eens in de zoveel tijd een vette hap gaat prima, maar geeft never meer de voldoening als voorheen

of een extra portie kwark (srs)