Fitness Seller

hoeveel kg afvallen per week met fatburner?

ConQuestador

Cool Novice
Waardering
20
Lengte
1m94
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
Ik ben nu al een weekje of 4 a 5 aan het cutten, en het leek wat te gaan stagneren. De eerste 2 weken viel ik 2 kg af, maar daarna kwam het zo goed als stil te staan. Omdat ik toch echt niet de zomer in wil met 20% heb ik rondgekeken op het forum en een potje Hydroxycut hardcore besteld. Net nu dit binnen is, bleek dat ik afgelopen week wel weer 1kg ben afgevallen tov vorige week (ik had de calorie inname nog iets verder verlaagd). Ik weet niet of dit echt een kg vet is of dat ik vorige week gewoon meer vocht vast hield.

Wat ik me nu afvraag: zonder supplementen val ik blijkbaar nogsteeds wel af, laten we zeggen 0,7 kg per week. Ik weet dat het verstandig is normaliter niet meer dan een kg per week af te vallen omdat de kans op spierverlies dan groter wordt. Maar hoe zit dit nu als je er een fatburner bij gebruikt. Hydroxycut beweerd vetcellen los te maken en daardoor vet te verbranden, dus niet alleen maar simpelweg het metabolisme op te stuwen (door de cafeine). Mag ik er nu vanuit gaan dat ik met dit middel ineens 1,5 kg per week kan verbranden, of blijft de ongeschreven regel van max. 1kg per week bestaan?

Ben ook wel benieuwd, ik hou me bij afvallen aan de kg per week max, maar hoe het precies zit, wie weet meer?

d

Met afvallen richt ik me niet op kilo's, maar op 0.5% vet per week. In begin is dat zo'n 0.75kg per week en wordt vanzelf minder. En dat doe ik zonder burner al.

Van Hydroxycut heb ik afgelopen maand geen reet gemerkt. Dymatize Xtreme burn daar en tegen wel degelijke.

Hoeveel calorieen zit je nu onder je behoefte? als je 200kcal onder behoefte zit en je valt nog steeds 1,5kg af en je vet% gaat omlaag, dan zie ik niet echt veel problemen toch. Echter ik vraag me wel af waarom je op 20% al een fatburner gebruikt? als je nu al 0,7kg vet afvalt per week dan ben je toch al aardig op weg niet?

vetburner maakt imo weinig verschil in gewichtsverlies...is meer om het "makkelijker" te maken om te cutten (meer energy, dus je beweegt sneller ) en minder honger( minder cheat)...

die praat over adt je sneller vetcellen losmaakt enzo is dikke brol imo, en ALS het daadwerkelijk zo is, is het in zulke kleine mate, want anders zat iedereen wel aan de hydroxycut he!

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel calorieen zit je nu onder je behoefte? als je 200kcal onder behoefte zit en je valt nog steeds 1,5kg af en je vet% gaat omlaag, dan zie ik niet echt veel problemen toch. Echter ik vraag me wel af waarom je op 20% al een fatburner gebruikt? als je nu al 0,7kg vet afvalt per week dan ben je toch al aardig op weg niet?
Omdat ik 3 weken lang stil stond en zelfs leek aan te komen (vocht?). Net op het moment dat het potje binnen was bleek ik weer 0,7 kg afgevallen te zijn tov de week ervoor, en dus 0,5kg tov de week daarvoor. (kleine aanpassing in schema).

Nu probeer ik het gewoon eens even, het potje is nu toch al betaald, hoewel ik er dus niks van voel (vrij ongevoelig voor cafeine)

ik snap nog niet echt wat je probleem is.

je moet gewoon gedult hebben met zulke dingen ;)

Terug
Naar boven