ConQuestador
Cool Novice
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Ik ben nu al een weekje of 4 a 5 aan het cutten, en het leek wat te gaan stagneren. De eerste 2 weken viel ik 2 kg af, maar daarna kwam het zo goed als stil te staan. Omdat ik toch echt niet de zomer in wil met 20% heb ik rondgekeken op het forum en een potje Hydroxycut hardcore besteld. Net nu dit binnen is, bleek dat ik afgelopen week wel weer 1kg ben afgevallen tov vorige week (ik had de calorie inname nog iets verder verlaagd). Ik weet niet of dit echt een kg vet is of dat ik vorige week gewoon meer vocht vast hield.
Wat ik me nu afvraag: zonder supplementen val ik blijkbaar nogsteeds wel af, laten we zeggen 0,7 kg per week. Ik weet dat het verstandig is normaliter niet meer dan een kg per week af te vallen omdat de kans op spierverlies dan groter wordt. Maar hoe zit dit nu als je er een fatburner bij gebruikt. Hydroxycut beweerd vetcellen los te maken en daardoor vet te verbranden, dus niet alleen maar simpelweg het metabolisme op te stuwen (door de cafeine). Mag ik er nu vanuit gaan dat ik met dit middel ineens 1,5 kg per week kan verbranden, of blijft de ongeschreven regel van max. 1kg per week bestaan?
Wat ik me nu afvraag: zonder supplementen val ik blijkbaar nogsteeds wel af, laten we zeggen 0,7 kg per week. Ik weet dat het verstandig is normaliter niet meer dan een kg per week af te vallen omdat de kans op spierverlies dan groter wordt. Maar hoe zit dit nu als je er een fatburner bij gebruikt. Hydroxycut beweerd vetcellen los te maken en daardoor vet te verbranden, dus niet alleen maar simpelweg het metabolisme op te stuwen (door de cafeine). Mag ik er nu vanuit gaan dat ik met dit middel ineens 1,5 kg per week kan verbranden, of blijft de ongeschreven regel van max. 1kg per week bestaan?