dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Et tu, Brute! Die discussie gaan we maar niet meer openen zeker, nietwaar MC Chick?
Die discussie heb ik waarschijnlijk gemist
Knietjes omhoog is best hefig iig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Et tu, Brute! Die discussie gaan we maar niet meer openen zeker, nietwaar MC Chick?
Knietjes omhoog is best hefig iig.
ik ben obeb 14 jaar oud en ik vind bankdrukken ook de cewwlste oefeningen.
ik doe alleen bankdrukken en kan wel 80 kilo met hulp, maar verder trainen ik mijn bisep ook veel.
De laatste keer 2x120 gebencht (was wel genoeg). Train de laatste weken flat dumbbell press met 8 x 44kg, zondag gaan de 50'ers eraan geloven. Heb meer resultaat van de dumbbells..

Helemaal mee eens. Dumbbells gaan gewoon dieper in je spieren.![]()
En maar drukken dan!En nog maar te zwijgen van het verslavende gevoel van je neer te gooien op een bankje met zo 2 "pakken" metaal in je handenEn maar drukken dan!

wtf alleen bankdrukken en je "bisep"ik ben obeb 14 jaar oud en ik vind bankdrukken ook de cewwlste oefeningen.
ik doe alleen bankdrukken en kan wel 80 kilo met hulp, maar verder trainen ik mijn bisep ook veel.

wat is een cewwlste oefeningik ben obeb 14 jaar oud en ik vind bankdrukken ook de cewwlste oefeningen.