XXL Nutrition

Hoeveel kg bankdrukken

Hopelijk vanaf 31 december 150kg.

ik hoop wel dat je elbows in bencht?

Goede techniek is de schouderbladen samentrekken en de ellebogen in ja.
Maar ongeveer de allereerste zes maanden telkens nadat ik geopereerd was aan mijn rotatorcuffs kon ik niet anders dan met een lichter gewicht en de ellebogen naar buiten gericht trainen, ellebogen in veroorzaakte veel pijn. Ik heb zelfs nog met een kleine stang, waarvan ik de binnenste ringen verwijderd had om er meer gewicht op te kunnen laden moeten trainen omdat een normale stang of twee dumbbells niet mogelijk waren gezien de pijn.
Ondertussen kan ik echter weer normaal benchen, doe wel enkel incline omdat dit mij beter af gaat.

het is echt klote voor je dat je geblesseerd bent geweest, Dressed Black :( tot 2x toe zelfs..

maar bankdrukken is nou eenmaal op een bepaalde manier bedoeld en dat is NIET 10 cm. boven je borst. en kijk, dat jij nou geblesseerd bent geweest, hoeft dat bijv. bij mij nog niet te gebeuren ;)

maar ik snap je bedoelingen wel en die zijn goed :)

het is echt klote voor je dat je geblesseerd bent geweest, Dressed Black :( tot 2x toe zelfs..

maar bankdrukken is nou eenmaal op een bepaalde manier bedoeld en dat is NIET 10 cm. boven je borst. en kijk, dat jij nou geblesseerd bent geweest, hoeft dat bijv. bij mij nog niet te gebeuren ;)

maar ik snap je bedoelingen wel en die zijn goed :)

Ook juist hoor, en inderdaad wil het niet zeggen dat ook jij blessures gaat krijgen. Ieder moet trouwens voor zichzelf weten hoe hij traint. En ja, ernstige blessures zijn nu eenmaal all in the game.

Laatst bewerkt:
we gaan volledig off topic...

Mijn pik is 20cm.

Oh, wacht het is een ander ego-topic. Alle records staan toch in de forumrecords lijst?

Om toch even bij het topic te blijven: 150kg

4x4x80kg.
Wat zal nu dan 1 rm zijn ?

90 kilo of zo

4x4x80kg.
Wat zal nu dan 1 rm zijn ?

Is echt moeilijk te zeggen... Als je gewoon bent van veel reps te trainen zal je 1rm misschien 85kg zijn, als je echt veel op kracht traint (wat waarschijnlijk niet het geval is aangezien je niet weet wat je 1rm is) kan dit veel hoger oplopen (+95 kg)

Testen dus :D

17 jaar ,(train 4 maanden)

5x 50

Yesss net 3x 100kg gedaan. Al mijn 3 doelen voor 2008 gehaald

Terug
Naar boven