AndroidHealthClinic

hoeveel kilo kunnen julle bankdrukken?

• Topic Starter Topic Starter
Tja dan ben ik zeker een medisch wonder, op 63.2 met vet 14% doe ik topdrukken 1x 80

Nou dat is dus wel mogelijk haha..Mis ik wel wat spiermassa bij mezelf t.o.v. van jou. Ben trouwens wel benieuwd of je altijd op 14% BF zit..

Ik train trouwens helaas altijd zonder spotter.

prachttopic ;)

Tja dan ben ik zeker een medisch wonder, op 63.2 met vet 14% doe ik topdrukken 1x 80

maar dan heb ik al 6 setjes gehad, het gaat voornamelijk om de techniek. En topdrukken doe je niet zonder spotter.....

Zonder carbs red ik dit niet, vorige week 5x 60 maar dit kwam echt uit mn tenen :S

:rolleyes:

Ja, jij traint ook al 5 jaar. Je squat wss nog meer dan mij. Het gaat erom dat het niet mogelijk is van een collega die van 6 tot 9 in de koektrommel zit te graaien.

Ik normaliter laatste setje 8x55kg gaat wel lukken soms als ik een goeie dag heb..wel met spotter ook een setje met 60kg..wat 1 x top is geen idee nog nooit uitgeprobeerd eigenlijk..

Ik normaliter laatste setje 8x55kg gaat wel lukken soms als ik een goeie dag heb..wel met spotter ook een setje met 60kg..wat 1 x top is geen idee nog nooit uitgeprobeerd eigenlijk..

Ik schat jou zeker in op 65kg, Miss H en met enigszins gerichte training zou 70kg of meer er ook in zitten ... ;)

Ik schat jou zeker in op 65kg, Miss H en met enigszins gerichte training zou 70kg of meer er ook in zitten ... ;)

Ach wie weet, nu ik zo in wedstrijdvoorbereiding zit..ga ik die top zeker niet halen hahaha:D
Komt wel een keer, thnx

Nou dat is dus wel mogelijk haha..Mis ik wel wat spiermassa bij mezelf t.o.v. van jou. Ben trouwens wel benieuwd of je altijd op 14% BF zit..

Ik train trouwens helaas altijd zonder spotter.

Nee gelukkig niet brrrrr....maar niet veel hoger ;)

Tja en over de koektrommel, dat maakt niet veel uit, ze krijgt wel veel carbs.

Squatten...5x 105 en 1 x 120 gedaan, ik ben hiermee gestopt doet niet veel goed voor mn taille....Ik vindt het soms wel erg:treuren:. Maar na een slooptraining met heel veel herhalingen, loop ik ook te knikken met mn knieën.
En ben ik voldaan ;) Ik zou zeggen ga een keertje samen trainen, dan kom je er achter:)

Laatst bewerkt:
30kg (stang 20 met 2x5 eraan) max 5 HH, ben een absolute beginner en ga verrekte langzaam vooruit op bankdrukken:o

120 (6x)

Terug
Naar boven