gosha09
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk je ademhaling.
En bts ik dacht dat je 180kg squatte?
Hey ik heb een coc#4 gesloten, maar filmpje maken doe ik niet...je moet me maar geloven!

Dat is bijzonder idd, aangezien het wereld record in die klasse ook rond de 260 ligt, maar dan met squat suit, wraps en briefs (dat alles totaal zal wel goed zijn voor zeker 60kg), door russische ventjes die al vanaf hun 12e pl gericht trainen.

HeerlijkDat is bijzonder idd, aangezien het wereld record in die klasse ook rond de 260 ligt, maar dan met squat suit, wraps en briefs (dat alles totaal zal wel goed zijn voor zeker 60kg), door russische ventjes die al vanaf hun 12e pl gericht trainen.

ik doe max 8*140 in zo'n stelling (smithmachine)kan niet anders
Appels met peren...
maargoed;
hier het argument..
Door 90 graden te squatten moet je "afremmen". Hierdoor is de druk op je patella enorm.
Wanneer je fullsquat, nemen onderin de beweging de hamstrings het voor een groot deel over, zodat de druk op de patella minder word. Maw. fullsquat is gezonder voor de knieen.
Verder moet je uiteraard wel in staat zijn zo diep te zakken, zonder dat je rug boltrekt. Dus ga zo diep als je kan, maar niet dieper.
1 x 130
3 x 120
beide parralel..(ok, nu krijg ik gedram...om dit voor te zijn: ik krijg echt pijn in me knieen van fullsquat..parralel squat niet..klinkt raar, dom en ongeloofwaardig...pijnlijk genoeg is het toch zo!)