XXL Nutrition

hoeveel uur trainen jullie per week?

hoeveel uur trainen jullie per week?

  • trainen? wat is dat?

    Stemmen: 2 1,7%
  • 1 tot 4 uur

    Stemmen: 26 22,6%
  • 5 tot 8 uur

    Stemmen: 55 47,8%
  • 8 tot 10 uur

    Stemmen: 22 19,1%
  • meer dan 10 uur

    Stemmen: 9 7,8%
  • geen idee, ik doe maar wat

    Stemmen: 1 0,9%

  • Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

btw ik denk toch dat je teveel traint hoor, trainen en rust is onderschat vind ik.

Ik heb een zittend beroep en ik ben niet gezegend met een snelle stofwisseling dus moet blijven cardioen..
de vechtsporten doe ik erbij voor de leuk:D
 
Tussen de 6 en 8 uur:cool:
 
Laatst bewerkt:
tussen de 6en 7uur.
 
Shit ik zie net dat dit topic voor de dames bedoeld was:P
 
Om de dag een uurtje.
 
3x (soms 4) +/- 1.5 u (incl douche :p)
 
met mijn huidig schema: 3 à 3,5 uur denk ik..
 
ik train 4 x per week en dan gemideld een uurtje per training, dus 1-4
 
Je had eigenlijk beter een enquete gemaakt, zou veel overzichtelijker geweest zijn;)
btw ik denk toch dat je teveel traint hoor, trainen en rust is onderschat vind ik.

rust is idd onderschat voor bepaalde mensen, maar neem nu mij bijvoorbeeld.
Ik krijg 10 uur sport per week (zowat vanalles: zwemmen, lopen, voetbal, verspringen) Daarnaast sport ik nog eens 8 uur ofzo in de gym = 18 uur totaal + mijn vervoer is de fiets (heen = 30 minuten naar school) dusja is al 4 uur fietsen (= 22 uur) en ik moet nog trainen voor men conditie buiten men school (+- 3 uur per week, totaal van 25 uur per week) en ik doe nog eens chiro ook, kun je ook wel al een serieuse inspanning noemen hoor, en dat reken ik er nog niet bij.
 
Mensen die stemmen kijken waarschijnlijk enkel naar hun gymtraining. Ik heb in iedergeval geen rekeninggehouden met zwemmen etc etc
 
Mensen die stemmen kijken waarschijnlijk enkel naar hun gymtraining. Ik heb in iedergeval geen rekeninggehouden met zwemmen etc etc

moet je wel doen he veronderstel ik?
cardio noem ik dan ook niet echt trainen, das hetzelfde als voetballen of zwemmen
 
Als ik het nu zo snel uitreken kom ik aan 7 à 8 uur per week.
KT en cardio inbegrepen.
 
Minimaal 6 uur, soms meer. Max 9 uur denk ik.
 
8-11u ongeveer, neigt eerder naar de 8-9 maar 11u komt ook soms voor. Gewoon trainen. Geen cardiozever ofzo.
 
Mensen die stemmen kijken waarschijnlijk enkel naar hun gymtraining. Ik heb in iedergeval geen rekeninggehouden met zwemmen etc etc

ik fiets 40 minuten per dag. dat is dus 3 uur en 20 minuten erbij;)
 
Zo ong 4x per week tegenwoordig , training van ong 1,5 uur meestal iets minder. Trainen ook met zn 2e duurt allemaal net ff iets langer dan alleen.
 
Meer dan 10 uur.. 6 dagen in de week, met meestal 6-8 trainingen van 1 tot 2 uur
 
Ik doe 4 x per week kt, en dan per keer meestal 75 min.
Dus das ca. 5 uur per week.

Das dan zonder cardio en andere sporten, want dat wisselt een stuk meer per week.
 
4 keer anderhalf uur per week
 
ik ben 50 uur per week in de gym te vinden ^^
 
Back
Naar boven