Fitness Seller

Stelling hoeveel weet jij van voeding? ( quiz )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ons voedsel is zo veranderd de afgelopen 20 jaar dat dit geen goed uitgangspunt is. De mensen die nu sterven kennen een heel andere voedselinname dan nu gebruikelijk is;).

Volgens jouw redenatie zouden er nu veel meer doden moeten vallen, maar juist het tegenovergestelde is het geval.

Wat ik zelf een heel leuk boekje vind/vond is van Dr.Hiromi Shinya het heet,

De Enzym Factor
Hét dieet van de toekomst tegen hart-en vaatziekten,kanker en type2 diabetes.
Is in pocket vorm kost bijna niks en is leuk om te lezen, ook als je zo gezond als een visje bent...

isbn 978-90-202-0294-6

• Topic Starter Topic Starter
Volgens jouw redenatie zouden er nu veel meer doden moeten vallen, maar juist het tegenovergestelde is het geval.

Unrefined pland food consumption VS The killer diseases (*)

Red = percentage of deaths from hart disease and cancer
Blue = percentage of calories from unrefined plant foods

Hungary
91 % 10%

Usa
78% 13%

Belgium
71% 15%

Sweden
65% 17%

(niet alle landen toegevoegd maar er ligt een omslagpunt bij Venezuela)

Mexico
27% 49%

Korea
21% 59%

Thailand
11% 72%

Laos
4% 91%

---------- Post added di 7 jun 2011 at 14:39 ----------

Wat ik zelf een heel leuk boekje vind/vond is van Dr.Hiromi Shinya het heet,

De Enzym Factor
Hét dieet van de toekomst tegen hart-en vaatziekten,kanker en type2 diabetes.
Is in pocket vorm kost bijna niks en is leuk om te lezen, ook als je zo gezond als een visje bent...

isbn 978-90-202-0294-6

Wat houdt het dieet in?

sorry maar wat probeer je hiermee in godsnaam te bereiken op een bodybuilding forum? Dat we al het vlees etc links laten liggen en lekker heel de dag planten gaan eten?

Die cijfertjes zeggen mij weinig. Je kan daar ook een andere variabele neerzetten met een bepaald verband. Dat hoeft niet te zeggen dat het iets betekent/dat er geen andere verklaring is.

1. 我们需要得到足够的钙牛奶防止骨质疏松症的自我

2. 高蛋白质的饮食是健康的

3. 最佳来源是肉,鸡,蛋,鱼和奶制品的动物蛋白食品。

4. 植物食品没有完全吸收的蛋白质

5. 预防癌症,我们可以通过改变低的动物,鸡,鱼,脱脂牛奶的脂肪饮食我们的
6. 在蔬菜,水果和坚果为主的饮食中添加其他食物,你应该完整的氨基酸配置文件

correlation does not imply causation.

Zet bij die landen de stressfactor ernaast, heb je een gelijkaardig verloop.

Trouwens heb ik mijn twijfels bij de informatievergadering, met name in de armere landen. Om een doodsoorzaak vast te stellen is toch imo een lijksschouwer nodig. Hoeveel keer zal dit gebeuren in Laos?

Daarnaast vernken oorlogen, honger en zware ziekte ook deze grafiek.

Genoeg redenen om een causatie al te verwerpen.

Laatst bewerkt:
Die cijfertjes zeggen mij weinig. Je kan daar ook een andere variabele neerzetten met een bepaald verband. Dat hoeft niet te zeggen dat het iets betekent/dat er geen andere verklaring is.

Heb je de china studie al gelezen? Het grootste bevolkingsonderzoek van de wereld. Ondersteunt alle standpunten in dit topic.

Heb je de china studie al gelezen? Het grootste bevolkingsonderzoek van de wereld. Ondersteunt alle standpunten in dit topic.

maar jochie toch, jij mag gerust heel je leven aan een broccolistengel lopen leuten, maar dat betekent niet dat de rest van de wereld van dat smaakloze k*tvoer moet vreten:)

Wat houdt het dieet in?[/QUOTE]

De ideale maaltijd bestaat uit 85% plantaardig en 15%dierlijk voedsel.
Als je het 'vlees van de akker' tot je neemt krijgje een overvloed aan aminozuren binnen, en ze putten je bronenzymen niet uit zoals bij vlees wel het geval is...

wat ga ik dan over een half uur in de gym doen?:dunno:

geen idee? handdoekje neerleggen, beetje ouwehoeren, met je gsm spelen alsof iemand je belt, 40 reps bicepcurls doen in het squatrack en dan een bak cornflakes eten?

zit ik een beetje goed?

Unrefined pland food consumption VS The killer diseases (*)

Red = percentage of deaths from hart disease and cancer
Blue = percentage of calories from unrefined plant foods

Hungary
91 % 10%

Usa
78% 13%

Belgium
71% 15%

Sweden
65% 17%

(niet alle landen toegevoegd maar er ligt een omslagpunt bij Venezuela)

Mexico
27% 49%

Korea
21% 59%

Thailand
11% 72%

Laos
4% 91%

---------- Post added di 7 jun 2011 at 14:39 ----------

Beste Vegetariër, zijn deze getallen ook gepubliceerd waarbij slechts wordt gekeken naar Kanker en UPF?

Dit viel mij namelijk ook op tijdens de film in je andere topic. Het was tot en met het punt dat die dr. over de correlatie betreffende CHD tot de Gerson therapie begon de film hard bergafwaarts ging. Natuurlijk kan iedereen je vertellen dat het zelfs het Gerson "dieet" een minder grote kans op CHD zal veroorzaken t.o.v. het huidige voedingspatroon van de gemiddelde Amerikaan.

M.a.w. zonder de getallen waarna hierboven wordt gevraagd zegt het zaakje wat jij, hier en voornamelijk de titel van het vorige topic, probeert te promoten weinig.

Aan mensen die een geloofsovertuiging in dieet, godsdienst, alu-petjes ect. hebben besteed ik over het algemeen niet zoveel tijd. Deze disc. zijn zinloos en draaien vaak om persoonlijke voorkeuren zonder dat er hier bewijs voor is.

De vragen die je stelt in dit topic zijn allemaal uitvoerig onderzocht, echter heb ik het gevoel dat jij straks komt met allemaal alternatieve onderzoeken die het tegendeel bewijzen betreffende een individu of selectieve groep waarbij de significantie slechts als een formaliteit wordt beschouwd. Ik hoop dat je wat zieltjes kan winnen, succes met je kruistocht.

Groeten,
Bart

(kusje voor me moeder)

Jonge, al post je de resultaten in de vorm van een onderzoek, dan zijn er nog tig dingen niet onderzocht, of ook nog ergens anders onderzocht.

Beste Vegetariër, zijn deze getallen ook gepubliceerd waarbij slechts wordt gekeken naar Kanker en UPF?

Dit viel mij namelijk ook op tijdens de film in je andere topic. Het was tot en met het punt dat die dr. over de correlatie betreffende CHD tot de Gerson therapie begon de film hard bergafwaarts ging. Natuurlijk kan iedereen je vertellen dat het zelfs het Gerson "dieet" een minder grote kans op CHD zal veroorzaken t.o.v. het huidige voedingspatroon van de gemiddelde Amerikaan.

M.a.w. zonder de getallen waarna hierboven wordt gevraagd zegt het zaakje wat jij, hier en voornamelijk de titel van het vorige topic, probeert te promoten weinig.

Aan mensen die een geloofsovertuiging in dieet, godsdienst, alu-petjes ect. hebben besteed ik over het algemeen niet zoveel tijd. Deze disc. zijn zinloos en draaien vaak om persoonlijke voorkeuren zonder dat er hier bewijs voor is.

De vragen die je stelt in dit topic zijn allemaal uitvoerig onderzocht, echter heb ik het gevoel dat jij straks komt met allemaal alternatieve onderzoeken die het tegendeel bewijzen betreffende een individu of selectieve groep waarbij de significantie slechts als een formaliteit wordt beschouwd. Ik hoop dat je wat zieltjes kan winnen, succes met je kruistocht.

Groeten,
Bart

(kusje voor me moeder)

Tonny alles is zoinloos en niet goed volgens jou behoorlijk negatieve instelling. Er staan als je goed leest meer dan 8 verwijzingen naar grootschalige bevolkingsonderzoeken.
En speciaal voor jou post 43 en nee ik ben geen 100% vegetarier.

Probeer met dit topic duidelijk te kunnen maken dat wij veels te weinig onbewerkte groente en fruit eten.
Maar tonny weet gelukkig alles al en heeft deze onderzoeken ook allemaal gelezen, of toch niet,? Morgen meer info.

Thanks voor de karma messages!

Laatst bewerkt:
Tonny alles is zoinloos en niet goed volgens jou behoorlijk negatieve instelling. Er staan als je goed leest meer 8 verwijzingen naar grootschalige bevolkingsonderzoeken tot.

Probeer met dit topic duidelijk te kunnen maken dat wij veels te weinig onbewerkte groente en fruit eten.

huh ik had tonny karma gegeven volgens mij?

Tonny alles is zoinloos en niet goed volgens jou behoorlijk negatieve instelling. Er staan als je goed leest meer dan 8 verwijzingen naar grootschalige bevolkingsonderzoeken.

Maar tonny weet gelukkig alles al en heeft deze onderzoeken ook allemaal gelezen, of toch niet,? Morgen meer info.

Volgens jou negatief.... voor mij realistisch.

Volgens mij probeer je niet duidelijk te maken dat er veels te weinig onbewerkte groenten wordt gegeten, slechts dat de consumptie ervan de oplossing is voor alle problemen.

Ik ken mijn deel aan materie over agricultuur met zijn pro's en con's. Maar zoals ik aangaf gaat het niet over schrikbarende cijfers die niet onverklaarbaar zijn. De betreffende onderzoeken m.b.t. grote propulaties geven echter geen eenduidig antwoord op de consumptie van "groenten".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven