Beste Vegetariër, zijn deze getallen ook gepubliceerd waarbij slechts wordt gekeken naar Kanker en UPF?
Dit viel mij namelijk ook op tijdens de film in je andere topic. Het was tot en met het punt dat die dr. over de correlatie betreffende CHD tot de Gerson therapie begon de film hard bergafwaarts ging. Natuurlijk kan iedereen je vertellen dat het zelfs het Gerson "dieet" een minder grote kans op CHD zal veroorzaken t.o.v. het huidige voedingspatroon van de gemiddelde Amerikaan.
M.a.w. zonder de getallen waarna hierboven wordt gevraagd zegt het zaakje wat jij, hier en voornamelijk de titel van het vorige topic, probeert te promoten weinig.
Aan mensen die een geloofsovertuiging in dieet, godsdienst, alu-petjes ect. hebben besteed ik over het algemeen niet zoveel tijd. Deze disc. zijn zinloos en draaien vaak om persoonlijke voorkeuren zonder dat er hier bewijs voor is.
De vragen die je stelt in dit topic zijn allemaal uitvoerig onderzocht, echter heb ik het gevoel dat jij straks komt met allemaal alternatieve onderzoeken die het tegendeel bewijzen betreffende een individu of selectieve groep waarbij de significantie slechts als een formaliteit wordt beschouwd. Ik hoop dat je wat zieltjes kan winnen, succes met je kruistocht.
Groeten,
Bart
(kusje voor me moeder)