MuscleMeat

Hoeveelheid EAA's intraworkout

Waarom zou 6gr niet genoeg zijn dan? Als je gewoon wilt verhogen, neem je gewoon 9 a 12gr. Het is niet dat het kwaad kan.

Zelf heb ik ook liever een smaakje in mijn water. En of die amino's al dan niet nodig zijn, laat ik in het midden.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou 6gr niet genoeg zijn dan? Als je gewoon wilt verhogen, neem je gewoon 9 a 12gr. Het is niet dat het kwaad kan.

Zelf heb ik ook liever een smaakje in mijn water. En of die amino's al dan niet nodig zijn, laat ik in het midden.
6g lijkt me wel genoeg al zeggen veel labels 15g wat ik onnodig vind. Daarvan even de vraag. Ik heb gewoon eaa zonder smaak maar doe ze altijd bij men ah sportdrank. Lekker cheap samen en toch men portie carbs erbij en goeie smaak.

Ik snap niet waarom je het dan niet zelf test, als je het blijkbaar allemaal zo goed lijkt te merken.

6g lijkt me wel genoeg al zeggen veel labels 15g wat ik onnodig vind. Daarvan even de vraag. Ik heb gewoon eaa zonder smaak maar doe ze altijd bij men ah sportdrank. Lekker cheap samen en toch men portie carbs erbij en goeie smaak.

Ik heb wel eens ergens gelezen dat je meer moet opletten op je leucine. En mikken op een 5 tal gram leucine. Even uitrekenen dus ;)

Ben je autistisch, want damn. Branched Chain Amino Acids (BCAAs) - Scientific Review on Usage, Dosage, Side Effects Mooie site, speciaal geschikt voor mensen, zoals ik, die wetenschappelijk onderzoek fout interpreteren.
Zegt duidelijk bcaa's en niet eaa's. Zit ook een groot verschil in. + ja ik heb dit allemaal al gelezen en maar er zijn evengoed artikels die de waarde van eaa intraworkout samen met carbs aantonen. + onlangs heeft john meadowns zelf nog een seminarie gedaan omtrent eaa's, wat me ook geen domme jongen lijkt.
En ja ik ben autistisch bedankt om daar even de nadruk op leggen, apprecieer ik echt

Ik neem gewoon de nuttige info mee van hier en ga daarmee aan de slag, want zoals al gezegd zijn er zeker mensen geweest met goede info en onderbouw. Ik dank jullie daarvoor.

Ik neem gewoon de nuttige info mee van hier en ga daarmee aan de slag, want zoals al gezegd zijn er zeker mensen geweest met goede info en onderbouw. Ik dank jullie daarvoor.
Grappig, ik zeg dat het niet werkt en mijn reactie wordt bestempeld als nutteloos. Iemand anders zegt dat je een bepaalde hoeveelheid gram moet nemen, zonder onderbouwing, en dat is wel nuttig? Dus of iets nuttig is wordt toch echt bepaald door het gegeven of het wel of niet in lijn ligt met jouw mening.

Neem een dubbele dosering van wat je nu neemt. Ben je 2x zo snel door je pot heen en hoef je die onzin niet opnieuw te kopen.

Grappig, ik zeg dat het niet werkt en mijn reactie wordt bestempeld als nutteloos. Iemand anders zegt dat je een bepaalde hoeveelheid gram moet nemen, zonder onderbouwing, en dat is wel nuttig? Dus of iets nuttig is wordt toch echt bepaald door het gegeven of het wel of niet in lijn ligt met jouw mening.
Nee hoor. De mensen die zeiden dat het het niet waard is en een link hebben gepost of info heb ik dan ook bedankt.

Leucine is prima als toevoeging aan een (grotendeels) veganistisch dieet. Ook is het eenvoudig voor ouderen die moeite hebben met de wat grotere hoeveelheden eiwitten.

Voor iemand op een dieet met een groot gedeelte van het eiwit afkomstig van dierlijke bronnen, is suppletie van elk van de 20 individuele aminozuren voor de eiwitsynthese geldklopperij waar helaas nog steeds veel mensen intrappen.

Leucine is prima als toevoeging aan een (grotendeels) veganistisch dieet. Ook is het eenvoudig voor ouderen die moeite hebben met de wat grotere hoeveelheden eiwitten.

Voor iemand op een dieet met een groot gedeelte van het eiwit afkomstig van dierlijke bronnen, is suppletie van elk van de 20 individuele aminozuren voor de eiwitsynthese geldklopperij waar helaas nog steeds veel mensen intrappen.
Bedankt voor een wat uitgebreidere uitleg. Ik heb alles gelezen en ook op voorhand leek me dit al vrij logisch. Ben je ook bekend met john meadows en zijn visies erop? Ook de onderbouwde studies die hij gebruikt in zijn seminaries etc? Ondanks dat het allebei logisch klinkt blijf het toch in conflict met elkaar.

Eigenlijk komt het er toch op neer dat jij het gevoel hebt dat het werkt. Als jij profijt merkt dan is dat hetgene wat voor jou doorslaggevend is om het te gebruiken. Zo zegt de een niets te merken van creatine en de ander wel. Sommige mensen reageren wel op een PWO en andere weer niet.
Niemand is gelijk aan elkaar en als jij duidelijk een verschil merkt dan zou de mening van wie dan ook niets uit moeten maken... of het nu wel of niet tussen je oren zit.

Qua hoeveelheid kan je altijd zelf wat exerimenteren of je meer of minder effect merkt door meer of minder te nemen.

Er zijn mensen die zweren bij EAS rondom de training en anderen die het onzin vinden. Sommigen denken dat het werkt en vinden het smaakje aan het water lekker. Dus ik zou zeggen als het jou zo goed bevalt en je hebt er voordeel bij gewoon lekker blijven nemen.

Cognitieve dissonantie is een psychologische term voor de onaangename spanning die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening.

Het echte antwoord op deze post.

Bedankt voor een wat uitgebreidere uitleg. Ik heb alles gelezen en ook op voorhand leek me dit al vrij logisch. Ben je ook bekend met john meadows en zijn visies erop? Ook de onderbouwde studies die hij gebruikt in zijn seminaries etc? Ondanks dat het allebei logisch klinkt blijf het toch in conflict met elkaar.
Ik ken hem niet en hij is zo te zien ook geen wetenschapper.

Terug
Naar boven