Fitness Seller

Hoeveelheid EAA's intraworkout

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken hem niet en hij is zo te zien ook geen wetenschapper.
Nee klopt maar in enkele seminaries gebruikt hij ook wel wetenschappelijke onderzoeken die ook wel nog de moeite zijn. Voornamelijk de invloed van insuline etc.. en ook studies over eaa's en carbs. De rest van de artikels hier gepost ken ik ook wel de personen in kwestie dus ik trek hun kennis zeker niet in twijfel.

Cognitieve dissonantie is een psychologische term voor de onaangename spanning die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening.

Het echte antwoord op deze post.
Proficiat met je nuttig antwoord, gaat de geschiedenisboeken nog in!

Eigenlijk komt het er toch op neer dat jij het gevoel hebt dat het werkt. Als jij profijt merkt dan is dat hetgene wat voor jou doorslaggevend is om het te gebruiken. Zo zegt de een niets te merken van creatine en de ander wel. Sommige mensen reageren wel op een PWO en andere weer niet.
Niemand is gelijk aan elkaar en als jij duidelijk een verschil merkt dan zou de mening van wie dan ook niets uit moeten maken... of het nu wel of niet tussen je oren zit.

Qua hoeveelheid kan je altijd zelf wat exerimenteren of je meer of minder effect merkt door meer of minder te nemen.

Er zijn mensen die zweren bij EAS rondom de training en anderen die het onzin vinden. Sommigen denken dat het werkt en vinden het smaakje aan het water lekker. Dus ik zou zeggen als het jou zo goed bevalt en je hebt er voordeel bij gewoon lekker blijven nemen.
Dankje, het is ook wel verwarrend om studies te zien/lezen die de 2 kanten zowat bevestigen. + de ene persoon zweert bij de nutteloosheid en de ander zweert dan weer bij het nut..

Nee klopt maar in enkele seminaries gebruikt hij ook wel wetenschappelijke onderzoeken die ook wel nog de moeite zijn. Voornamelijk de invloed van insuline etc.. en ook studies over eaa's en carbs. De rest van de artikels hier gepost ken ik ook wel de personen in kwestie dus ik trek hun kennis zeker niet in twijfel.
De meesten weten voor geen meter die studies goed te interpreteren. Ik neem aan dat hij pro-EAA's is? Want dan kan hij het ook voor geen meter interpreteren; er is in de wetenschap nu niet bepaald discussie over dat onderwerp...

De meesten weten voor geen meter die studies goed te interpreteren. Ik neem aan dat hij pro-EAA's is? Want dan kan hij het ook voor geen meter interpreteren; er is in de wetenschap nu niet bepaald discussie over dat onderwerp...
Niet echt perse, was gewoon een bepaald onderwerp dat eens besproken was.

Terug
Naar boven