MuscleMeat

Hoeveelheid EAA's intraworkout

Ok dat is jou mening, snap de korte visie van dit forum echt niet.
Allemaal zeggen het is nutteloos of niet nodig maar toch niks degelijks onderbouwen, daar heb ik zeer veel aan.

Nuja laat maar ik moet hier blijkbaar niet zijn met vragen want een antwoord krijg ik toch niet, enkel wat gedoe zonder eens iets te onderbouwen.

Nee jouw onderbouwing is degelijk wil je zeggen?

• Topic Starter Topic Starter
Ah laat het me zitten bashen heb ik niks aan. Jullie je gelijk nu goed, dit forum is echt aangenaam voor mensen.

Zie link die ik net post.

Je krijgt gewoon feedback op je uitspraken, dit is toch geen bashen?

Ik heb ook al veel inlees werk gedaan etc over vanalles en nog wat en dus ook veel goede dingen gelezen over EAA's, net zoals slechte.
Is gewoon niet eenvoudig om er dan nog aan uit te geraken en zeker niet als je alles 100% wil doen..

Ik heb ook al veel inlees werk gedaan etc over vanalles en nog wat en dus ook veel goede dingen gelezen over EAA's, net zoals slechte.
Is gewoon niet eenvoudig om er dan nog aan uit te geraken en zeker niet als je alles 100% wil doen..
Niet eenvoudig voor een leek, zoals jijzelf, misschien. In de wetenschap toch weinig discrepantie over. Punt is dat je reacties zoals de mijne aan de kant schuift als zijnde 'stom', puur en alleen omdat ze niet in lijn liggen met jouw verwachtingen. Ik kan er ook niks aan doen dat ze nutteloos zijn in een situatie zoals de jouwe. Dat jij dat stom vindt zegt vooral wat over jezelf.

Vraag me dan wel af wat jij er dan van merkt.

Laatst bewerkt:
Grappige mensen altijd hier op dbb

Niet eenvoudig voor een leek, zoals jijzelf, misschien. In de wetenschap toch weinig discrepantie over. Punt is dat je reacties zoals de mijne aan de kant schuift als zijnde 'stom', puur en alleen omdat ze niet in lijn liggen met jouw verwachtingen. Ik kan er ook niks aan doen dat ze nutteloos zijn in een situatie zoals de jouwe. Dat jij dat stom vindt zegt vooral wat over jezelf.
Dan laten we de fysiek spreken voor zichzelf. Bedankt voor al je nuttige en onderbouwde informatie.

Vraag me dan wel af wat jij er dan van merkt.
Herstel een stuk beter met al het volume + intensiteit dat ik draai, ik merk de vooruitgang en zoals hier gezegd zal het misschien niks uitmaken en zit het wellicht in mijn hoofd. Enkel hou ik de carbs sowieso intra want zonder dat wordt het wel heel lastig..
Nouja ik zal nog eens proberen zonder de eaa's en de rest hetzelfde houden en kijken of er dan inderdaad geen verschil zit in mijn herstel + vooruitgang, lijkt me de beste manier om zeker te zijn en het advies mee te nemen.

Props aan de mensen die serieus reageerden en tenminste een deftige link of info gestuurd hebben.

Props aan de mensen die serieus reageerden en tenminste een deftige link of info gestuurd hebben.
Iedereen heeft vanaf het begin serieus gereageerd, maar jij wou het gewoon niet snappen.

Ik begrijp niet goed waarom je zo aanstellerig reageert, alsof men je niet wil helpen terwijl jij het gewoon niet begrijpt.

Respect voor de andere leden dat ze je niet zijn gaan bashen want dat was je aan het zoeken met je reacties.

Iedereen heeft vanaf het begin serieus gereageerd, maar jij wou het gewoon niet snappen.

Ik begrijp niet goed waarom je zo aanstellerig reageert, alsof men je niet wil helpen terwijl jij het gewoon niet begrijpt.

Respect voor de andere leden dat ze je niet zijn gaan bashen want dat was je aan het zoeken met je reacties.
mijn reactie is serieus.. ik bedank de mensen die de links doorgestuurd hebben en degelijke info doorgeven. De mensen die afkomen met iets en niks van waarde bieden daar heb ik ook niks aan..
Ik stel me dus niet aan, ik bedank oprecht de mensen die info en links hebben doorgegeven. Jij maakt ervan wat je zelf wilt ???

Een fysiek die je ook zonder had kunnen behalen :)
Ja dat kan best, zoals ik zeg ik zal het eens zien hoe mijn progressie zal zijn zonder en het zal inderdaad niet veel schelen, zogoed als niks maar ik ben van mening als alles toch 100% op punt staat dat details wel kunnen uitmaken. Snap de reacties niet echt want ik zeg oprecht bedankt voor de info.. Ik was enkel gefrustreerd in de "nutteloos" zonder info of link comments. Lijkt me logisch..

Terug
Naar boven