- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks

hehe ik heb een brommer maar ga sowieso niet zo hardsterke dude! pas op dat je niet te zwaar word voor je scooter, is nadelig als je sprintjes wil doen![]()

thx
thx

Wat onhandig nog.. moet nog ff voelen hoe het best gaat want had flinke porsie spierpijn
JawelMaar woensdag vergeten te loggen. Ook geen pr's..
jaja beestik doe me best
Vrijdag 18januari
Rows
5*70
2*5*80
5*90
Deadlift
2*10*70
3*100
1*130
1*150
1*180 zwaar
1*195PR
1*200PR even een groter gaatje maken domie
Military Press
5*40
5*50
5*55
2*5*60
Shrugs
3*12*
circuitje met : side raises, calves, curls & abs
: Deadlift 195 ging goed, techniek ok.. 200 was eigenlijk wel k*ttechniek maar is gelift daar gaat het om. Toch wel blij meeHad voor de training wat last van schouders en was niet van plan die te doen, maar pijn was opeens weg dus toch wat gedaan. Maandag eindelijk weer squatten..
eikel
Achteruitgang dus, misschien nog van de griep maar lijkt me sterk. pr op fullsquat is verdomme 5*125. Training steld sowieso niks voor want zit ook een tempo niks in, dus dr gaat flink wat veranderen. Fullbody bevalt tot nu trouwens voor geen kloot maar ik hou het nog ff aan.
:bench+ squat serieus zwaarAchteruitgang dus, misschien nog van de griep maar lijkt me sterk. pr op fullsquat is verdomme 5*125. Training steld sowieso niks voor want zit ook een tempo niks in, dus dr gaat flink wat veranderen. Fullbody bevalt tot nu trouwens voor geen kloot maar ik hou het nog ff aan.