MuscleMeat

hoi

Hoop er over 2 weken ook weer te zijn. Kunnen we weer wat los daar!!

Toch lekker een PR gepakt!

• Topic Starter Topic Starter
Hoop er over 2 weken ook weer te zijn. Kunnen we weer wat los daar!!

Toch lekker een PR gepakt!

Hoop het ook idd, juist ja!

gister beetje hamstrings en rug gedaan
- stiff legged deadlift 6*130 zit nog genoeg in
- pendlay rows max 3*80 incl beetje legdrive

vandaag sumo dead uitgeprobeerd en schouders en triceps
- 6*150, voelt wel wat gaar ivm met gister.. maar kga hem wel vaker doen.
- schouders strict staande db press tot 4*30 + wat raises (last pols valt mee)
- Triceps skullcrushers setjes met 8*36

:echte trainingen post ik weer als ik niet zo gaar meer ben.

Hoe is het met je pols?

nog flink gaar, bankdrukken ofzo moet ik niet aan denken.. die staande db presses vielen dan wel weer mee, maar barbell zit er niet in. En jou pols?

Gaat steeds beter, ik doe deze week nog geen presses want ik wil mijn pols sparen voor een kogelstoottraining komende zaterdag. Als dat goed gaat ga ik volgende week weer voorzichtig benchen en OHP doen.

Full Front Squat
10*50
10*60
10*70
10*75
10*80
10*85PR
10*75
10*65
10*65
10*65

Chin-ups
5*bw
1*bw+18
1*bw+20

Close grip lat pulldownwou rows doen maar onderrug te gaar
4sets

hammer curls
3sets

leg raises
4*12*bw

: poten goed gaar, was voor de training behoorlijk moe en da's nu nog erger hehe. Ik voorspel binnekort hoop pr's want ik heb nu nogal k*tritme.. laat naar bed.. smiddags wakker.. weinig eten.. zuipen enz.. en als de school begint ga ik weer goed eten en ook proberen wat meer te slapen:D

Laatst bewerkt:
Nice man, het is vakantie trouwens, boeie dat ene weekje :P

ej bedankt. nee boeid mij ook niet hoor ;)

haha gvd, ik zou echt ****ing misselijk zijn na zon front squat sessie

Vette front squats!
Hoe hou jij de barbell vast, want bij mij rolt hij weleens naar voren waardoor ik moet stoppen met de set.

Nice frontsquats :D

haha gvd, ik zou echt ****ing misselijk zijn na zon front squat sessie
dat niet, maar je voelt het wel :p

Vette front squats!
Hoe hou jij de barbell vast, want bij mij rolt hij weleens naar voren waardoor ik moet stoppen met de set.
met m'n armen gekruist. Ik heb er gelukkig geen last van dat hij wegglijd, lijkt me klote dat je daardoor moet stoppen.

thx ;)

Hmm, mischien moet ik maar eens een paar filmpjes op internet bekijken. Ik vind het echt vervelend als die barbell naar voren rolt...

Hmm, mischien moet ik maar eens een paar filmpjes op internet bekijken. Ik vind het echt vervelend als die barbell naar voren rolt...

puur techniek, kwestie van ellebogen hoog houden, stang op voorkant schouders en ervoor zorgen dat de stang net niet in je keel drukt............daardoor ging mijn FS een stuk omhoog!

suc6 ermee!
:thumbs:

zuipen, niet doen joh

nee, doe jij ook niet zeker :D

gister gebankdrukt ging wel, niet zwaarder gegaan dan 6*80 want pols is toch nog wel beetje k*t, volgende traingen ga ik wel weer posten als ik ze onthoud :rolleyes:

Minder drinken = meer onthouden ;)

ik drink heel af en toe , lekker na een dag hard werken op zaterdag , maar zuipen doe ik bijna nooit meer
maar moet wel bekkennen dat ik vroeger op maandag na een weekendje zuipen wel pr`s heb gemaakt , wat weet ik nie meer is ook al 2 jaar terug
maar goed ik ga ff keertje vrij neme op zaterdag kenne we naar voorschote gaan
aight

ik drink heel af en toe , lekker na een dag hard werken op zaterdag , maar zuipen doe ik bijna nooit meer
maar moet wel bekkennen dat ik vroeger op maandag na een weekendje zuipen wel pr`s heb gemaakt , wat weet ik nie meer is ook al 2 jaar terug
maar goed ik ga ff keertje vrij neme op zaterdag kenne we naar voorschote gaan
aight

Nouja beetje drinken is lekker indd, er zijn hier ook meer die na een weekendje flink doorzuipen pr's maken op maandag:D En ik zie je wel in voorschoten ik probeer elke training te gaan.

vandaag
-teringmoe weinig slaap
-benen op het programma

Full front squats geen zin in herhalingen hehe:D
2*3*60
1*80
1*100
1*105
1*110
1*115PR+5*80

Sumo Deadlift 2e x
6*100
6*140
6*160PR
1*190PR
4?5?*160
6*140

Standing leg curl ss
Leg extension
3*12*..

Leg raises ss
Toe presses

:shiiit ej, me hamstrings hebben nog nooit zo verzuurd gevoelt. quads voelen ook als t*ring.. flink gezweet tijdens de training. Ben tevreden naar omstandigheden, ik wil nu alleen nog maar een stijgende lijn

Terug
Naar boven