MuscleMeat

hoi

Wat een monster, wat een beest!

Maar waarom die leg extensions en Decline teringcrunch? Om het gay gehalte weer wat omhoog te krikken na die deadlift?

• Topic Starter Topic Starter
vanavond ff schijt aan me schema, ik moet benchen maar ik ga onderlichaam doen.. wss zelf ff iets leuks verzinnen. squats,frontsquats, stiff legged deads? ksie wel!

Zoals ik al zei iets gewijzigde training.. niet veel energie damn!

W4 LB

Begonnen met fullsquats, zon halfuurtje gedaan.. op het einde dropsetje met 10/12?*100, 8*90, 8*70..

t*ring klinkt p*ssy maar ik ging echt naar de klote!

Toen maar deadliften.. 45minuten lang:p Nog erger naar de klote.. gewichten ben ik vergeten.. setjes gedaan met 120,130,140,150,160 en 170 geloof ik.. en toen nog beetje afgebouwd.. 150, 130..

daarna nog ff kuiten opgepompt met 3setjes toe press en nu zit ik lekker thuis en ga straks in me nest ligge :D:D

hooooooooooooooooi

Het gaat natuurlijk om de feeling en de pomp, zolang de mind-muscle connectie goed blijft kun je met enkel een stang nog groeien, gewichten maken niets uit! Powerbuilder! :grinny:

Ach, na de squats nog 170 trekken is niet verkeerd lijkt me. :thumbs:

nee het waren grote schijven, maar voor mijn staat vond ik het ok was tamelijk moe??? Moet binnekort weer is gaan knalle! Powerbuilder klinkt cool :thumbs: volgende log gaat zich wel vestigen in het pl hok ja..

nice job powerbuilder :wl:

Powerbuilder.:rolleyes:

Man..vrouw..of ehh..travestiet:scratch:

:jk:Knallen kerel,goeie aanwinst voor het PL-hok qua stats.;)

Al idee welk schema je gaat draaien in 't pl-hok? :p

keine ahnung

fok jou tornado, met je BRUTE 115kg deadlift:roflol:

W4 UB1

Benchpress na een halfuur gewacht te hebben :rolleyes:
4*10*75PR denk

Incline Dumbbell Press
2*10*26
8*26

Pendlay Rows
5*70
5*75
5*75
5*75
5*70merkte dat ik iets ging cheaten dus weer lager..

Seated Side raises

3*10*8

Shrugs
4*12*..

Skullcrusher
3*10*31

Incline curls
2*8*14

:Benchpress pr maar dat is dan ook het enige, er zat weer geen hol snelheid in vandaag en verzuurde op elke oefening :D Wel een vage teringpomp??? opzich ook wel lekker! Maar vind het eigenlijk lekkerder om met minder reps te trainen. ging ff wegen en woog in de sportschool 88kg da's dan ook weer n pr

High rep sucks. Goede training bb'r.

Terug
Naar boven