AndroidHealthClinic

Holle rug bij Bench Press

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilde niet op je teentjes trappen, maar ben gewoon niet zo impressed.

Dat kan, maar vooralsnog drukt hij 127,5 kilo meer dan jij hebt gedaan op een wedstrijd.
Maar wat dan, je mag pas een bepaalde techniek gaan gebruiken als je meer dan 130 drukt ofzo?

Dat kan, maar vooralsnog drukt hij 127,5 kilo meer dan jij hebt gedaan op een wedstrijd.
Maar wat dan, je mag pas een bepaalde techniek gaan gebruiken als je meer dan 130 drukt ofzo?

Sohee, op een wedstrijd nog wel. Zou me eens gauw moeten bewijzen.

Hap niet zo Tym. Had beter verwacht :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

al deed ie 30kg. Het gaat om de arch, niet hoeveel gewicht hij drukt

:roflol: heus

Jongens toch, Jullie weten hopelijk toch wel dat je Peanuthead niet op zijn tenen kan trappen

Sohee, op een wedstrijd nog wel. Zou me eens gauw moeten bewijzen.

Hap niet zo Tym. Had beter verwacht :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

:roflol: heus

in dit topic wel ja. Als het gaat om een arch en ik pak er een plaatje bij om dit te ilustreren wel. Op een wedstrijd dag als ik ga liften is het gewicht dat ik druk natuurlijk belangrijker dan mn arch. Sterk begrijpend lezen kerel.

in dit topic wel ja. Als het gaat om een arch en ik pak er een plaatje bij om dit te ilustreren wel. Op een wedstrijd dag als ik ga liften is het gewicht dat ik druk natuurlijk belangrijker dan mn arch. Sterk begrijpend lezen kerel.

Ik loop te kutten man. Of denk jij dat ik m'n 1rm doe met m'n rug vlak op de bank en benen in de lucht?

Zijn er bij andere sporten/hobbies ook zo veel mensen die er echt geen ene anjer van snappen op een redelijk niveau of is dat in onze tak van sport puur tgv halve zolen die doping gebruiken? :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven