Fitness Seller

Holocaust nog schokkender dan gedacht

• Topic Starter Topic Starter
Waarom de holocaust herhaald wordt?

Lijkt me logisch, antisemitisme werd na WO2 in Europa veel minder want men had medelijden met de Joden

Nu is de holocaust toch alweer "een tijdje" achter ons, dus mensen vergeten dit, en ook met de komst van de Islam, zorgt ervoor dat het antisemitisme in Europa toch alweer aanzienlijk begint te stijgen. (wel nog niet op niveau van de jaren '30)

Dus ik denk dat mensen blijven hameren op die holocaust om te laten inzien wat er kan gebeuren als je sommige groepen kapot haat, en om een tweede holocaust te voorkomen

Ik denk dat als er nu een holocaust zou komen het de islam was die t veld mocht ruimen..

Het ontkennen van feiten is geen mening :o

Holocaust ontkennen is t zelfde als zeggen dat bananen blauw zijn, al is de kleur van een banaan ontkennen niet strafbaar

Wat een ****ing bullshit, de geschiedenis boeken zijn altijd al herschreven en nooit 100% correct, want het is niet controleerbaar.
En als ik zeg dat een banaan blauw is, krijg ik geen celstraf en een dikke boete.
In deze ''vrije'' westerse samenleving mag je toch zeggen en denken wat je wilt.
Het feit alleen al dat dat bij dit onderwerp illegaal is, laat mij denken dat er dingen worden achtergehouden.

Niet akkoord :)

Komt natuurlijk oa voort uit het feit dat we er hier rechtstreeks mee te maken hebben gehad en er hier geen vergelijkbaar schandalig en gruwelijk feit bestaan heeft. Gelukkig. Als je dan luid genoeg miept dat je lijdt onder zo'n beweringen, vind ik het logisch dat er objectief overwogen wordt of je dat in een wet giet.

Sorry voor de mensen die zich eraan storen, maar ik vind je vergelijking met homowetten gelijkaardig. Als mensen het echt nodig vinden om bepaalde bevolkingsgroepen of minderheden te viseren (ook in de zin van psychisch doen lijden door zoiets te ontkennen), dan moet daar maar een wettelijke sanctie tegenover staan.

Jouw vrijheid eindigt waar die van een ander begint. Ik vind het niet kunnen dat je een hitlergroet brengt op straat of iemand naroept omdat hij homo is.

Transportatiedossiers van mensen richting een concentratiekamp vind ik wel een feit. Documenten waarin hoeveelheden Zyklon B staan ook. Idem voor de kampen waarvan er veel nog bestaan.

denk ff na man, waar eindigt het dan:eyes:

Waarom de holocaust herhaald wordt?

Lijkt me logisch, antisemitisme werd na WO2 in Europa veel minder want men had medelijden met de Joden

Nu is de holocaust toch alweer "een tijdje" achter ons, dus mensen vergeten dit, en ook met de komst van de Islam, zorgt ervoor dat het antisemitisme in Europa toch alweer aanzienlijk begint te stijgen. (wel nog niet op niveau van de jaren '30)

Dus ik denk dat mensen blijven hameren op die holocaust om te laten inzien wat er kan gebeuren als je sommige groepen kapot haat, en om een tweede holocaust te voorkomen

Ken idd wel wat gevalletjes die de Islam kapot haten.

Wat een ****ing bullshit, de geschiedenis boeken zijn altijd al herschreven en nooit 100% correct, want het is niet controleerbaar.
En als ik zeg dat een banaan blauw is, krijg ik geen celstraf en een dikke boete.
In deze ''vrije'' westerse samenleving mag je toch zeggen en denken wat je wilt.
Het feit alleen al dat dat bij dit onderwerp illegaal is, laat mij denken dat er dingen worden achtergehouden.

Alleen nu zijn de graven, documenten en nabestaanden er nog. Ga er ieder geval niet van uit dat al die joden verstopt zijn ergens

Feit is wel dat er genoeg vermoord zijn om een holocaust te zijn. De Duitsers waren ontzettend nauwkeurigen het documenteren van alles dus dat alles wat vergast was grotendeels joods was valt ook niet te ontkennen.

Desondanks vind ik t nergens op slaan dat je er straf voor krijgt. Zijn ook zat zigeuners, invalide en homo's vergast en zij krijgen geen voorkeursbehandeling.

Niet correct, als ik de Belgsiche wet goed interpreteer, dan valt onder negationisme ook de ontkenning van de zigeuner- en homoslachtoffers.
In Nederland hebben we geen aparte negationismewet, en de rechter/Hoge Raad moet per geval beslissen. Ik ken de jurisprudentie op dit gebied niet zo goed: ik vermoed dat er nooit een zaak over ontkenning van zigeuner-en homoslachtoffers tot de Hoge Raad gekomen is.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 17:44 ----------

Ik denk dat als er nu een holocaust zou komen het de islam was die t veld mocht ruimen..

Hebben we al een beetje in Joegoslavië gezien.

3,8 miljoen op 15 jaar waarvan meeste door honger en ziekte

holocaust: 6 miljoen op 5 jaar

Zelfs Henry Friedlander (overlevende van Auschwitz) trekt die cijfers in twijfel, want als je de holocaust industrie moet geloven leven er nu meer voormalige slaven (werkkampen) dan een halve eeuw geleden.

The standard claim is that the Final Solution was a uniquely efficient, assembly line, industrial extermination. But if, as the Holocaust industry suggests, many hundreds of thousands of Jews survived, the Final Solution couldn't have been so efficient after all.

De geloofwaardigheid van het WJC brokkelt steeds meer af...

Ik haat de Islam niet kapot, zolang ze die maar in hun land van herkomst uitoefenen.

België is geen moslimland, die ideologie past niet bij onze Westerse waarden en normen

Oh en wat zijn jouw normen en waarden?
Niets doen en uitkering trekken.

Oh en wat zijn jouw normen en waarden?
Niets doen en uitkering trekken.

Heb het dan eerder over de omgang met de vrouwen, omgang met homocoïtusualiteit, omgang met vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst enzovoort

Je vergeet omgang met kleine kinderen tbeest.

south-park-priests.jpg

Of er nou 5 miljoen of 10 miljoen joden zijn gestorven, het is allebei teveel.
Heel schokkend is niet echt ano 70 jaar na dato.

Wat mij echter wel irriteert, is dat wanneer joden hun zin niet krijgen, ze vaak de antisemitisme kaart trekken waardoor de discussie ook meteen over is en jij wordt beschouwd als vijand van het hele joodse volk.

Wat mij echter wel irriteert, is dat wanneer joden hun zin niet krijgen, ze vaak de antisemitisme kaart trekken waardoor de discussie ook meteen over is en jij wordt beschouwd als vijand van het hele joodse volk.

Hiermee schoffeer je opnieuw een hele groep, en maak je je schuldig aan antisemitisme

Of denk je dat iedere Jood hetzelfde doet en denkt?

Er zijn hier meer pseudo-revisionisten dan ik had verwacht. :)

hoe krijg je 100 joden in een volkswagen?
2 voorin, 2 achterin, en 96 in de asbak

Terug
Naar boven