MuscleMeat

Homebrew vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vraag mij af wat het smeltpunt hiermee te maken heeft. Ik heb ooit testosteronspray gemaakt met testosteronbase en ik verwarmde de vloeistof in bain marie omdat de testosteron dan gemakkelijk oploste in de vloeistof en dat ging heel vlot. Dat moest niet te warm zijn of er was kans dat je vloeistof dan voor een gedeelte zou verdampen. Wanneer je wat leest over homebrewen van anabolen, wordt er nooit over smeltpunt gesproken. Ik dacht dat je poeder tot het smeltpunt verwarmen, gebruikt wordt om te bepalen of je stof zuiver is en er geen andere stoffen in vermengd zitten. Ik ben wel maar een leek op dat gebied en kan dus helemaal verkeerd zijn.

Smeltpunt/oplospunt zelfde in mijn ogen gelukkig is niet iedereen zoals iedereen maar je wist direct wat ik bedoelde schrijf er een boek over have fun ik heb me antwoord

Keer op keer hierzo waardeloze reacties van mensen die geen goed advies geven, stelletjes verslaafde social media boystin loyds wannebees. Ben er klaar mee met dit forum.. pure tijd verkwispeling deze zooi. Keer op keer die lompe en "grappige" verhalen steeds.. im done heb hier geen tijd en zin meer in merk ik.. have fun guys.. we zien ons wel op wedstrijden!

Keer op keer hierzo waardeloze reacties van mensen die geen goed advies geven, stelletjes verslaafde social media boystin loyds wannebees. Ben er klaar mee met dit forum.. pure tijd verkwispeling deze zooi. Keer op keer die lompe en "grappige" verhalen steeds.. im done heb hier geen tijd en zin meer in merk ik.. have fun guys.. we zien ons wel op wedstrijden!

Je tren homebrew is gelukt, zo te zien? :roflol:

:trollface:

Ok doei :wave:

Als je dan toch je antwoord hebt, leg het dan tenminste uit hoe je het gaat doen. Dan geef je tenminste ook eens advies zodat anderen wat kunnen bijleren in plaats van onbegrijpelijke tekst neer te typen waar niemand wat van begrijpt.

• Like
Waarderingen: Vonk
Als je dan toch je antwoord hebt, leg het dan tenminste uit hoe je het gaat doen. Dan geef je tenminste ook eens advies zodat anderen wat kunnen bijleren in plaats van onbegrijpelijke tekst neer te typen waar niemand wat van begrijpt.

Enigste advies wat ik wou was of ik 2 verschillende poeders bij elkaar kan doen voor zo te laten oplossen of smelten of whatever je wil horen of het wil noemen. Als je vragen hebt over HOE je het moet doen dan zul je zelf een topic moeten open met de vraag hoe maakt ik test, tren of whatever grote jongen. Ik vraag niet of het slim is, ik vraag niks anders, ik zeg niks anders maar jullie stelletje dyslectie mensen lijkt het wel, alsof je aaaaalles werken letterlijk en zwart op wit moet uitleggen en verklaren want anders snappen jullie stelletje apen het niet, laat staan dat een buitenlander het vraagt of zegt toch want dan liggen jullie in een beur en gaan jullie lekker los.. fcking hell waar maken jullie je druk om joh whiteboys echt nog jongetjes zoals het waar wordt gemaakt.. have fun man sjit

Oh shit, he's playing the race card. Het punt waarop iemand een discussie heeft verloren maar het niet los kan laten.

Enigste advies wat ik wou was of ik 2 verschillende poeders bij elkaar kan doen voor zo te laten oplossen of smelten of whatever je wil horen of het wil noemen. Als je vragen hebt over HOE je het moet doen dan zul je zelf een topic moeten open met de vraag hoe maakt ik test, tren of whatever grote jongen. Ik vraag niet of het slim is, ik vraag niks anders, ik zeg niks anders maar jullie stelletje dyslectie mensen lijkt het wel, alsof je aaaaalles werken letterlijk en zwart op wit moet uitleggen en verklaren want anders snappen jullie stelletje apen het niet, laat staan dat een buitenlander het vraagt of zegt toch want dan liggen jullie in een beur en gaan jullie lekker los.. fcking hell waar maken jullie je druk om joh whiteboys echt nog jongetjes zoals het waar wordt gemaakt.. have fun man sjit

Want wie was #butthurt :dunno:

Je krijgt zulke reacties, omdat je nog steeds typt als een 16 jarige en er geen touw aan je verhalen vast te knopen is. Vervolgens vind je het gek dat wij het gek vinden dat iemand die zo overkomt zelf gaat brouwen... :o

Ik zou twee mengsels maken. Je maakt eerst test enanthaat 200mg/ml, je maakt ook nog eens tren enanthaat 200mg/ml. Elke vial vul je met 5ml van beiden en dan heb je 10ml met 100mg/ml van beiden.
En indien je alles in één keer wil maken. Eerst een mengsel maken 100mg/ml van het middel wat het hoogste smeltpunt heeft, wat laten afkoelen. Vervolgens het tweede poeder bijvoegen (100mg/ml) terug wat opwarmen tot het tweede product opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven