AndroidHealthClinic

Homebrew vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Want wie was #butthurt :dunno:

Je krijgt zulke reacties, omdat je nog steeds typt als een 16 jarige en er geen touw aan je verhalen vast te knopen is. Vervolgens vind je het gek dat wij het gek vinden dat iemand die zo overkomt zelf gaat brouwen... :o

Ga jij lekker uit van stereotypes die er zo uitmoeten zien en daadwerkelijk zo moeten praten en gedragen want anders geloof je het niet Hate it or love it. Sorry hoor maar dat is een typisch nederlands karakter eigenschap vooroordelen

Je kan moeilijk een deftige uitleg krijgen van iemand die op zijn 14de al dboll slikte. Dat getuigt al van niet veel intelligentie.
Ik wacht nog steeds op je uitleg. Hoe ga je het nu maken? Of is het te moeilijk om neer te schrijven.

Je kan moeilijk een deftige uitleg krijgen van iemand die op zijn 14de al dboll slikte. Hoe lomp moet je daar niet voor zijn.

Ik vroeg ook geen uitleg, leer lezen!! En wat doet het eraan toe of IK op mij 14dbol slikte? Mijn eigenkeus destijd. Neem aan dat jij ook dingen heb gedaan die niet door de beugel konden toen je die leeftijd had.. alsjeblieft man ga iemand anders ze vroeger "foutjes"door de beugel proberen te trekken.. nog zn grote jongen hierzo

Je kan moeilijk een deftige uitleg krijgen van iemand die op zijn 14de al dboll slikte. Dat getuigt al van niet veel intelligentie.
Ik wacht nog steeds op je uitleg. Hoe ga je het nu maken? Of is het te moeilijk om neer te schrijven.

Lepeltje 2ml 4tak olie onder je tong vriend. Fck off

Lmao:roflol: het is weer vrijdag hoor.

Ik zou twee mengsels maken. Je maakt eerst test enanthaat 200mg/ml, je maakt ook nog eens tren enanthaat 200mg/ml. Elke vial vul je met 5ml van beiden en dan heb je 10ml met 100mg/ml van beiden.
En indien je alles in één keer wil maken. Eerst een mengsel maken 100mg/ml van het middel wat het hoogste smeltpunt heeft, wat laten afkoelen. Vervolgens het tweede poeder bijvoegen (100mg/ml) terug wat opwarmen tot het tweede product opgelost is.
Ga je nu alles in één keer maken of twee mengsels en dan mengen.
Lepeltje 2ml 4tak olie onder je tong vriend. Fck off
Fck off: ontbreekt daar geen "u"? En is het niet "4takt" olie?

Laatst bewerkt:
Ben weer alles bij elkaar aan het zoeken voor me volgende drankje 100ml test/tren eigengebruik..nu zit ik met een vraagje ben geen chemical men maar ik weet wat ik doe tot, nu ik zit vast... Het smeltpunt van testosteron ligt lager dan die van trenbolone is het mogelijk om deze 2 poeders ieder voor zich te laten oplossen en dan samen voegen en dan als gewoonlijk verder te gaan met de procedures of poeders allebei bijelkaar en dan laten smelten? Of komt hier meer bij kijken dan als gewoonlijk testosteron maken. Ik kan het niet zo 123 vinden op het net. Maby een linkje iemand of iemand met wat meer verstand hiervan zou wel gewaardeerd worden

:hamer: zelfs ik weet het antwoord op die vraag terwijl mijn laatste chemie zo'n 20 jaar achter mij ligt.

Als je de basics niet kent... wtf denk je... laat ook maar.

UIT, kan dit niet aanhoren.

P.s. Heb het gemeld, diy shit kan toch niet op een forum met zoveel tieners die één op één doen wat men hier leest. Dan maar niet mister populair 2018.

Keer op keer hierzo waardeloze reacties van mensen die geen goed advies geven, stelletjes verslaafde social media boystin loyds wannebees. Ben er klaar mee met dit forum.. pure tijd verkwispeling deze zooi. Keer op keer die lompe en "grappige" verhalen steeds.. im done heb hier geen tijd en zin meer in merk ik.. have fun guys.. we zien ons wel op wedstrijden!
Oké, dan is het topic ook klaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven