Fitness Seller

Hopeloos traag met posten

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Board surft re-de-lijk snel. maar posten is echt een rámp eersteklas.

Zowel op m'n werk als thuis en bij vrienden; allemaal verschillende providers dus.
Hij blijft zó lang hangen, 's nachts is dat helemaal een ramp: ongeveer 2 minuten doet ie erover om de post aan te maken.

das de eerste sanctie voor teveel posten.

heb er zelf trouwens geen last van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wist dat dit zou komen.

Ga es kijken in 'Maatschappij', en probeer daar es serieus iets te beantwoorden!

haha, maar ouwe, ik heb nog steeds 2 vragen onbeantwoord:

- waarom woon je niet meer in Spanje als dat zo ideaal was, of in een ander warm land?
- waarom ben je met je VWO-diploma uitsmijter cq. beveiliger geworden; wat is er mis gegaan of was het een bewuste keuze?

bij voorbaat dank :)

Offtopic ectobraker.

Spanje:

Spanjeverhaal weet je al, Spanje heeft zichzelf volledig uit de markt geprijsd met kwaliteit/prijs-verhouding in de toeristische sector waar ik werkzaam was.
Daar hebben wij ooit op MSN nog wel convo's over gehad toen jij naar Blanes op vakantie ging en maar niet wilde geloven dat ik er had gewoond.

Spanje trekt al sinds jaren het verkeerde publiek dat veeleisend is maar niks te besteden heeft. Er viel dus steeds minder plezier te beleven en steeds minder te verdienen. Toen ik er vorig jaar was om vrienden te bezoeken was ik zó blij dat ik er niet meer werkzaam was, ik was het ook na een week zat, ben blij dat ik WEL de goeie tijden daar heb mee mogen maken!

Mijn diploma:

Mijn scholing heeft daar niks mee te maken. Mensen hebben een veel te eenzijdig beeld van mensen die werkzaam zijn in de beveiliging. Dat ik op zaterdagavond een deurtje heb wil toch niet zeggen dat dat alles is?
Ik doe meer dingen dan alleen mijn zaterdagavonddeurtje, alleen schrijf ik niet alles op.
Ik zet best wel veel neer over mijn bezigheden maar niet alles, waarom zou ik ook?

Voor veel mensen valt het moeilijk om correct te lezen wat er staat in een bericht. Begrijpend lezen was vroeger een standaard vak op de basisschool maar is weggehaald, jammer is dat, want velen kunnen het niet en vatten teksten letterlijk op.

Edit: Niks is zeker btw, ik denk er nog steeds over om mij in andere oorden te vestigen alleen ben ik nog niet uit mijn keuze :)

Zo en nu je toch dit topic hebt vervuild, geef me dan maar wat karma.

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Offtopic ectobraker.

Spanje:

Spanjeverhaal weet je al, Spanje heeft zichzelf volledig uit de markt geprijsd met kwaliteit/prijs-verhouding in de toeristische sector waar ik werkzaam was.
Daar hebben wij ooit op MSN nog wel convo's over gehad toen jij naar Blanes op vakantie ging en maar niet wilde geloven dat ik er had gewoond.

Spanje trekt al sinds jaren het verkeerde publiek dat veeleisend is maar niks te besteden heeft. Er viel dus steeds minder plezier te beleven en steeds minder te verdienen. Toen ik er vorig jaar was om vrienden te bezoeken was ik zó blij dat ik er niet meer werkzaam was, ik was het ook na een week zat, ben blij dat ik WEL de goeie tijden daar heb mee mogen maken!

ik heb nooit gezegd dat ik je niet geloofde dat je in Spanje hebt gewoond. Blijft nog steeds de vraag wat je in Nederland doet, want er zijn genoeg exotische locaties waar je eveneens naar kunt vertrekken. Als je daar de ballen niet voor hebt mag je dat gewoon zeggen hoor ;)

Mijn diploma:

Mijn scholing heeft daar niks mee te maken. Mensen hebben een veel te eenzijdig beeld van mensen die werkzaam zijn in de beveiliging. Dat ik op zaterdagavond een deurtje heb wil toch niet zeggen dat dat alles is?
Ik doe meer dingen dan alleen mijn zaterdagavonddeurtje, alleen schrijf ik niet alles op.
Ik zet best wel veel neer over mijn bezigheden maar niet alles, waarom zou ik ook?

Voor veel mensen valt het moeilijk om correct te lezen wat er staat in een bericht. Begrijpend lezen was vroeger een standaard vak op de basisschool maar is weggehaald, jammer is dat, want velen kunnen het niet en vatten teksten letterlijk op.

Jammer dat je meteen weer in de aanval/verdediging gaat ouwe brompot. Het was maar een vraag :) Is het zo gek dan dat als dat alles is wat we te lezen krijgen, dat onze perceptie bepaald? Ik vraag het me gewoon af waarom een man op leeftijd de behoefte heeft om op een zaterdagavond al dat gespuis in de gaten te houden. Temeer omdat jij (of moet ik u zeggen :D )geen mogelijkheid onverlet laat om je kennis te spuien.

Edit: Niks is zeker btw, ik denk er nog steeds over om mij in andere oorden te vestigen alleen ben ik nog niet uit mijn keuze :)

het zal toch niet waar zijn ! :p

Zo en nu je toch dit topic hebt vervuild, geef me dan maar wat karma.
zozo.

Heb er zelf ook last van, bij mij gaat niet alleen het posten verschrikkelijk traag, maar ook het openen van pagina's binnen de site, karma uitdelen etc...

greetz,
Ron

Laatst bewerkt:
Ja klopt, pagina's binnen de site als karma, aanpassen van je post enzo.

@Boogie: Probeer es wat zinnigers neer te zetten en wat meer te typen dan de gemiddelde 1-zins-antwoorden, die lijken zoveel op die van je idool dat ik bijna begin te denken dat je hem wil zijn... :rolleyes:

Bij mij is een paar dagen het hele board sloom geweest (met verschillende providers). Sinds vandaag (lijkt) het over.

bij mij gaat alles snel nu?

Eind van de ochtend verbeterde het.

Ik denk dat jij stiekem effe naar Amerika hebt gebeld met de vraag of ze de boel weer es resetten lol

boogie zei:
haha, maar ouwe, ik heb nog steeds 2 vragen onbeantwoord:

- waarom woon je niet meer in Spanje als dat zo ideaal was, of in een ander warm land?
- waarom ben je met je VWO-diploma uitsmijter cq. beveiliger geworden; wat is er mis gegaan of was het een bewuste keuze?
bij voorbaat dank :)

AHUM!! :D

zijn er hier nog meer hoor ;)

Nacht van 4-5 maart, 1:15AM:

Posten duurt gemiddeld 3:20 per post, openen van een sectie 30 seconden, board opzoeken/vinden 10 seconden.
Ze zijn daar aan de andere kant van de plas echt iets aan het doen als het hier nacht is en daar dus dag!

Hier is het ook echt heel heel traag...

1:26-1:29 board totaal verdwenen.

T, to be honest: Die lui lullen maar wat met een dedicated, met dediacted gebeurt dit niet! Geef ze op hun fl**ker!

DBC01 zei:
1:26-1:29 board totaal verdwenen.

T, to be honest: Die lui lullen maar wat met een dedicated, met dediacted gebeurt dit niet! Geef ze op hun fl**ker!
ik moet eigenlijk nooit wachten, het is hier altijd tussen de 0.5 en max 3 seconden???

ik surf wel nooit s nachts rond...

Hm ja ik heb er toch ook af en toe last van.

Soms komt er van posten helemaal niks terecht en kopieer ik de hele inhoud op m'n klembord om maar een nieuw venster te open en het alsnog te proberen. Ik heb gekeken of het met het aantal online gebruikers te maken heeft maar dat schijnt er geen invloed op te hebben.
Openen gaat trouwens ook vrij traag. Ik merk vaak nauwelijks verschil tussen mijn ADSL-verbinding en de telefoonlijn.

Als iedereen nu elite-member wordt kan T weer wat extra bandbreedte aanschaffen :D
Of werkt het zo niet ???

T moet even DBB een paar dagen down gooien en overstappen naar een meer reliable host. Ik heb het idee dat ze de boel daar vreselijk flessen.

Punt is dat er eerst goed geshopped moet worden naar een andere host.

Terug
Naar boven