AndroidHealthClinic

horn's log in voorbereiding op een volgende cycle

• Topic Starter Topic Starter
Merci gasten. Blij met pr

Ben kuur begonnen aan goede 84kg. Sta nu op 88kg rond.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Netjes pik.

Deadlift staat gelijk met de squat ofniet? ga zo door :)

thx Briekie.

@theMistery: Staat idd gelijk nu. Beetje raar wel he. Normaal is deadlift toch altijd sterker?

:D Gefeliciteerd Horn, ben trots op je haha.

Woehoe, Sanne is trots :)

Merci Sanne

thx Briekie.

@theMistery: Staat idd gelijk nu. Beetje raar wel he. Normaal is deadlift toch altijd sterker?

Niet altijd, ligt er maar aan hoe je lichaam gebouwd is en welke spieren beter ontwikkeld zijn en natuurlijk de bewegingsbaan waarbij het lichaam zich prettig voelt.

Er zijn genoeg mensen die meer squatten dan deadliften:).

Niet altijd, ligt er maar aan hoe je lichaam gebouwd is en welke spieren beter ontwikkeld zijn en natuurlijk de bewegingsbaan waarbij het lichaam zich prettig voelt.

Er zijn genoeg mensen die meer squatten dan deadliften:).

Zal bij mij zo iets zijn. Of de techniek zit nog niet helemaal goed. Zal em wel ergens zitten. Maar wordt aan gewerkt :)

Film ze anders beide een keer en plaats in het film je lift topic in het strongman gedeelte. Daar zul je adviezen krijgen, want het is belangrijk dat je ze goed uitvoerd anders kom jij jezelf op den duur tegen.

I know maar sta niet graag met men kop op het forum. Met wat ik hier al gepost heb :)

Maar zeker van plan om eens een strongmantraining te doen. Kan er wel eens live gekeken worden.

Het is me niet helemaal duidelijk geworden, je gebruikt pro hormonen toch?

Gebruikt, nu in de nakuur.

prohormonen zijn eigenlijk AAS. check het grote prohormonentopic maar.

Heb je nog plannen voor een vervolgkuur eigenlijk?En zou je weer voor prohormonen gaan dan?

Ja er zijn nog plannen. Na deze nakuur wordt het een tijdje trainen zonder iets. Beetje cardio opvoeren naar de zomer toe (wil nog een bergtopje beklimmen van 4200m :) )
Najaar zeker nog een kuur naar de winter toe. En denk dat aan test e.

Zou graag ook eens een strongmantraining gaan meedoen. Onderdeel van de sport die mij interesseert maar waar ik nul ervaring in heb.

Ga ik ook nog paar aan mee doen Horn, strongman lijkt me ook zwaar kickuh

Denk het ook, heb naar filmpjes van de NCC gekeken en lijkt mij echt wel ferm om doen. ALs je niet afgaat als een gieter natuurlijk. Dus eerst nog wat sterker worden. :)

I know maar sta niet graag met men kop op het forum. Met wat ik hier al gepost heb :)

Maar zeker van plan om eens een strongmantraining te doen. Kan er wel eens live gekeken worden.

Je hoeft ook niet met je hoofd erop te staan haha. Zolang je form maar duidelijk zichtbaar is

Terug
Naar boven