AndroidHealthClinic

horror film : noem je engste ooit?

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Ik zoek een leuke horror film om te kijken , heb er heel lang geen meer gezien dus keek gister via search even tussen de topics betreft horror , en had daaruit gezien dat ''de hills have eyes'' wel een goeie was , nu heb ik hem gezien , en valt een beetje tegen.

Dus start een nieuw topic betreft horror!
plaats je ziekste//engsté titles (snuff films verboden)

gr

Ik kijk alleen maar snuff, maar dat is dus verboden in dit topic...

Ik heb gister Paranormal Activity 3 gekeken en vond hem wel enger/beter dan deel 1 in ieder geval, al is het vernieuwende er natuurlijk wel af (deel 2 niet gezien)

Engste ooit vind ik moeilijk te zeggen dat zijn ze vaka op een heel verschillende manier

• Topic Starter Topic Starter
Ik kijk alleen maar snuff, maar dat is dus verboden in dit topic...

Ik heb gister Paranormal Activity 3 gekeken en vond hem wel enger/beter dan deel 1 in ieder geval, al is het vernieuwende er natuurlijk wel af (deel 2 niet gezien)

Engste ooit vind ik moeilijk te zeggen dat zijn ze vaka op een heel verschillende manier
Thanks . zal hem even opzoeken , wat betreft snuff , als ik het goed begrijp is dat toch real life torture of leek het té echt? want anders kunnen we het aanpassen.

Waar hou je van?
A surbian film?
Human centipide?

the italian stallion

Rec 2 is best wel ziek, voor mijn doen :o

The Smurfs 3d

The hills have eyes 2 is er ook, gaan ze met het leger dat kerngebied in.

Rec 2 is best wel ziek, voor mijn doen :o
Heb de trailer even bekekenen ziet er wel vet uit , uit pov lijkt me wel iets extras hebben ,zal hem downloaden , ook herken ik die centipide van south partk haha , zal hem ook downloaden, keep them comming guys!

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 16:14 ----------

The hills have eyes 2 is er ook, gaan ze met het leger dat kerngebied in.
De moeite waard? beter dan 1?

The Antichrist (2009) van Lars von Trier. Alsof je naar een lange nachtmerrie bent aan het kijken. Niet perse "engste" want dat zijn films in mijn kindertijd waar je nu zo doorheen prikt, maar wel een van de meest "disturbing".

Heb de trailer even bekekenen ziet er wel vet uit , uit pov lijkt me wel iets extras hebben ,zal hem downloaden , ook herken ik die centipide van south partk haha , zal hem ook downloaden, keep them comming guys!

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 16:14 ----------

De moeite waard? beter dan 1?

Misschien moet je eerst Rec 1 kijken, snap je het verhaal etc. Ik vind dat pov filmen juist super ziek, dan schrik je tenminste :o.

Heb zelf overigens rec 1 niet gezien, en kon nog steeds optimaal genieten van rec 2 is geen must ofzo.

Laatst bewerkt:
The Human Centipede 2 is ook best wel goor. Erger dan 1 vond ik.

Verder is Vacancy ook best spannend!

Wat bedoel je eigenlijk met snuff? dingen als Saw, Hostel etc. ofzo?

The Antichrist (2009) van Lars von Trier. Alsof je naar een lange nachtmerrie bent aan het kijken. Niet perse "engste" want dat zijn films in mijn kindertijd waar je nu zo doorheen prikt, maar wel een van de meest "disturbing".
downloaden :) volgens mij heb ik deze een x gezien toen ik 11 was.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 16:26 ----------

Misschien moet je eerst Rec 1 kijken, snap je het verhaal etc. Ik vind dat pov filmen juist super ziek, dan schrik je tenminste :o.

Heb zelf overigens rec 1 niet gezien, en kon nog steeds optimaal genieten van rec 2 is geen must ofzo.
Shall do :O

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 16:28 ----------

The Human Centipede 2 is ook best wel goor. Erger dan 1 vond ik.

Verder is Vacancy ook best spannend!

Wat bedoel je eigenlijk met snuff? dingen als Saw, Hostel etc. ofzo?
Dingen die pov zijn gemaakt met een gorpje die mensen slacht etc, wat heel realishtish uitziet , naja krijg er een beetje gewetens gevoel bij.

[REC] en [REC2] kan ik wel aanraden.

A snuff film is a motion picture genre that depicts the actual death or murder of a person or people, without the aid of special effects, for the express purpose of distribution and entertainment or financial exploitation

The ring. Sindsdien ook nooit meer een horrorfilm gekeken :D

Terug
Naar boven