XXL Nutrition

horror film : noem je engste ooit?

No country for old men. Valt denk ik niet echt onder de categorie horror maar is wel echt spannend en vrij gestoord.

- The midnight meat train
- The Texas chainsaw massacre
- Saw 1t/m??
- Blade (actie maar ook ziek)

The Hills Have Eyes 1 & 2

De film waar ik het meest van ben geschrokken was It, ik was toen wel heel jong, als ik em nu kijk dan lig ik in een deuk.

Vind REC wel waus, maar niet eng, vind die spookhuizen shizzle altijd wel freaky.

The ring, lig 's avonds in mijn bed met soms het gevoel dat er zo'n eng meisje in mijn kamer staat :(

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 22:03 ----------

Dit.

Of als m'n tv opeens op sneeuwbeeld springt.

Vind m als ik de film kijk ook helemaal niet zo eng, maar de nachten erna...
Goed dat ik niet de enige ben :D

Stir of Echoes,
Cannibal Holocaust,
August Underground Mordum

Vroeger, toen je nog bang werd van films. Goede oude tijd. Dat een film zo spannend kon zijn dat je er gewoon niet meer naar kon kijken. Zelfs Childs Play was toen eng.

vroeger, I know what you did last summer. Als ik hem nu zie, kijk ik er niet meer van op

dit. Zelfde als bij van die films waarin soldaten op paarden zitten, als ze dan die paarden neerhalen vind ik het echt zielig voor het paard lol

Haha, inderdaad.
Echt, honderden soldaten worden neergeknald en neergestoken....
En dan valt dat paard ineens op de grond en dan is 't '' OMFG! Hopelijk is alles nog goed met 'm! :( ''

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 19:57 ----------

Jammere is wel dat de echte ''goede'' horrors alleen van vroeger zijn... Echt jaren 50/60/70/80 stuff.

Alles na 2000 is zo oppervlakkig geworden.
Remakes van die oude zouden wel leuk zijn, maar ze vernken het dan meestal

Net The Human Centipede 2 (uncut) gekeken. Denk wel een van de ziekste films die ik ooit gezien heb, maar tegelijkertijd wel aardig wat momenten die me deden lachen
Totaal anders dan deel 1 en in dat opzicht is het een origineel vervolg :)

Deel 3 die al aangekondigd is zou dit deel op een Disney film moeten doen lijken, dus ben benieuwd. De filmmaker is trouwens een Nederlander, en dat is ook wel grappig eigenlijk, daar was ik bij deel 1 niet eens van op de hoogte

HOSTEL ! Is nog niet gepasseerd hier denk ik! De eerste is de beste!!

iemand nog filmtips?

The hills have eyes 2 is er ook, gaan ze met het leger dat kerngebied in.

Gister deel 1 gezien, wel een aardige horror. Soms wel een beetje irritant maar ok.

Vandaag deel 2 kijken.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 14:41 ----------

In het algemeen ?

x-men first class
Hangover 1 en 2
Inception
Fast 5
crazy,stupid love
Warrior
127 Hours
Toy story 3 ( no homo )
Limitless
Tuckers and dale
Super 8
Drive
Blue Valentine
Zombieland
Kick-ass
50/50
The Town
No country for old men
The road
The way back
Real Steel

Deze zijn allemaal goed!

August underground’s mordum

August underground’s mordum gaat over seriemoordenaars die hun martelingen filmen. De film geeft een realistisch beeld van het dagelijkse leven van deze gestoorde moordenaars.

Cutting moments (1997)

Slechts 27 minuten duurt deze schokkende film over angst, geweld en vervreemding. Deze groteske film bevat scenes die bijna niet te bekijken zijn, zonder te kokhalzen. Een recensent noemende de film een nachtmerrie van krankzinnigheid.

Cannibal Holocaust (1980)

Deze uiterst controversiële Italiaanse kannibalenfilm bevat zeer schokkende beelden die zo reëel overkomen dat die een wereldwijde controverse veroorzaakten. De film Cannibal Holocaust werd geadverteerd alsof het om echte teruggevonden beelden ging.

Guinea Pig: The flower of flesh and blood (1985)

Deze zeer controversiële Japanse gore slasher film is een manga over een Japanse Samoerai die een vrouw ontvoert, meeneemt naar zijn huis en uiteindelijk in stukken hakt. Een vreselijke film die je bijblijft.

Ichy the Killer (2001)

Deze ziekelijke film die zowel grappig als akelig is gaat over door Ichi, een geheimzinnige jongeman die zijn tegenstanders met vlijmscherpe messen in zijn laarzen aan reepjes snijdt. Hij vermoord echter alleen gansters. Waarom, daarvoor moet je de film bekijken.

Irréversible (2002)

Deze film, wil tonen tot welke slechtheden de mens in staat is. In de openingsscène zegt een van de personages: “Le temps détruit tout." de tijd maakt alles kapot. Tijdens de premièrevoorstelling verlieten talloze toeschouwers de zaal, deels door het expliciete geweld in de film deels door het gebruik van speciale achtergrondgeluid met een extreem lage frequentie van ongeveer 28 hertz. Een film met scenes die je nooit zal vergeten.

VEEL KIJK PLEZIER

Saw1: blijft mij wel bij,vond 'm spannend en gruwlijk.(creepy 7/10)

The Hills have eyes: gezien, niet zo bijzonder vondt ik, zou 'm eigenlijk nog een
keer moeten bekijken. (creepy 7/10)

Hostel: gezien.Wel gruwlijk maar niet mijn film waarvan ik zeg''die moet je gezien hebben''.
(creepy 8/10)

Turistas: beetje vergelijkbaar als Hostel. Amerikaanse backpackers die opengesneden worden in Brazilie voor hun ingewanden.Wel spannend! (creepy 8/10)

Rec: laatst gekeken, Wel spannend blijft boeien tot het eind. (creepy 7/10)

Heb er nog wel een aantal gekeken maar waarvan ik de titel vergeten ben.
Zal even kijken of ik nog wat kan vinden.

The Ring heb ik ook gezien maar kan daar geen oordeel meer over geven.

Laatst bewerkt:
blijkbaar komt er weer een nieuwe uit waar mensen al misselijk uit de zaal zijn gelopen tijdens preview op het sundance festival. V/H/S is de naam maar nog niet echt een deftige trailer te vinden

blijkbaar komt er weer een nieuwe uit waar mensen al misselijk uit de zaal zijn gelopen tijdens preview op het sundance festival. V/H/S is de naam maar nog niet echt een deftige trailer te vinden

Jaa zag het in het nieuws, ben benieuwd weinig info over te vinden verder

the devil inside

Terug
Naar boven