- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Pfff cutten is zo zwaar soms :-p
Ben benieuwd of je jou doelen gaat halen!! Lets hope so!!
Thanx bro!!! The body achieves what the mind believes

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------
Oke guys slecht nieuws maar ja het zal niet anders gaan!!! Het is zo ver gekomen met mijn rug dat ik zelfs nog geen dumbells meer kan oppakken uit de rek!!! Vorige week nog langs geweest bij de dokter en ik moest mij 2weken stilhouden en zeker niet trainen, maar ja... Eigenwijs en verziekt in de sport dat ik ben heb ik toch niet geluisterd dus het resultaat is dat ik gehandicapt ben!!! Ik ga 1 week rusten vanaf volgende week, niks doen en zien of het beter gaat want ik heb terug een ontsteking aan mijn rug die tegen mijn zenuw aan duwt (hernia) en het geneest maar niet zolang ik blijf trainen. Nu ben ik noodgedwongen!!!

Da's mij toch een raadsel. Die uitleg zou ik toch is graag willen horen. Kwestie dat er nog is kan gelachen worden.
Veel mensen zijn bang van winnie injects omdat het kristaliseerd en pijn kan doen bij het injecteren en erna... Ik ben benieuwt want al die test prop verhalen en post injection pain was bij mij nooit het geval