Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trunks goeie progress man echt lekker. Hoe zien je trainingen eruit?
G

Waar zit je nu in je kuur? Drop meer fotos zonder hemd haha
Goed bezig! Volgende pic zonder hemd en iets verder vandaan full body brah

haha als dat voor je werkt, dan wrm niet. ik ga al over me nek bijna van de kwark. de kipfilet nog niet, maar ik wissel het nu af alsvolgt:
maandag: 250 gr kipfillet en 200 gr rundertartaar
dinsdag: 250 gram kalkoen fillet-250gram kipfillet
woensdag: 200 gr rundertartaar- 250 gr kalkoenfillet
en dit zo door, anders wordt ik helemaal ziek van de kipfillet.

vrijdag als ik 3weken aan't cutten ben ga ik er op zetten... Het is niet de bedoeling dat ik het elke 3dagen ga doen want zo snel gaat het ook weer niet met cutten
das de reden dat ik een log heb aangemaakt
NIJS je kon zeker niet wachten hahaha. Lekker man schouders en bovenkant lichaam beginnen steeds beester te worden. Lekker.
Bovenkant word snel droog maar nu moet ik nog geduldig wachten tot het aan mijn buik strak trekt... Ik denk nog 1maand ofzo... dan zal het wel iets beter moeten gaan aan de buikstreek... dan begin ik gelijk met buikspieroefeningen toe te voegenHaha die foto's komen vanavond van pas ;-p
Maar zonder te dolle. Goed fysiek en als je nog wat droger wordt dan is het helemaal top!!

Komt in orde ik zal wel droger worden
Alleen verbaast het mij hoe het mogelijk is dat ik droger word en mijn gewicht gewoon blijf vasthouden op de weegschaal![]()
. Hehe maar nog een maandje en dan weer knallen!!