Fitness Seller

How low can i go!!!

Trunks goeie progress man echt lekker. Hoe zien je trainingen eruit?
G

• Topic Starter Topic Starter
Trunks goeie progress man echt lekker. Hoe zien je trainingen eruit?
G

Ja mijn trainingen zien er goed uit... Ik probeer bij alles zo zwaar mogelijk te gaan en dan pyramid ik naar beneden naar lager gewicht, zodat ik zoveel mogelijk spiervezels aanspreek :)
Mijn voeding van carbs is ook mooi ge-timed dat ik toch nog hard kan presteren in de gym:D

Waar zit je nu in je kuur? Drop meer fotos zonder hemd haha

Goed bezig! Volgende pic zonder hemd en iets verder vandaan full body brah

Waar zit je nu in je kuur? Drop meer fotos zonder hemd haha

Ik ben nu juist 16dagen bezig, onderweg naar week 3 dus. zal ik doen.

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Goed bezig! Volgende pic zonder hemd en iets verder vandaan full body brah

Ja maar ik ben pakken droger als ervoor maar nog niet aan de buikstreek... progressie is gewoon heel goed aan chest en schouders en armen voor't moment maar buik zal helaas iets langer duren... dus ik denk niet dat ik daar veel droger ben geworden. ik merk wel dat mijn buik platter is dan anders maar voor te zeggen dat de abs eruit komen is niet het geval:p

abootje lijkt me een leuke log

en goede bench idd

haha als dat voor je werkt, dan wrm niet. ik ga al over me nek bijna van de kwark. de kipfilet nog niet, maar ik wissel het nu af alsvolgt:
maandag: 250 gr kipfillet en 200 gr rundertartaar
dinsdag: 250 gram kalkoen fillet-250gram kipfillet
woensdag: 200 gr rundertartaar- 250 gr kalkoenfillet
en dit zo door, anders wordt ik helemaal ziek van de kipfillet.

Wat eiwitpoeder in je kwark doen. Dan smaakt het anders.

"anders" is de juiste woordkeuze. Thnx voor de tip

sl*t laat je tietjes zien!! Foto's foto's foto's!!

Gaat lekker man!

Speciaal voor grux ;)

10150761_680636795329825_1436295564316990005_n.jpg

10176056_680625358664302_8773780668903167358_n.jpg

NIJS je kon zeker niet wachten hahaha. Lekker man schouders en bovenkant lichaam beginnen steeds beester te worden. Lekker.

NIJS je kon zeker niet wachten hahaha. Lekker man schouders en bovenkant lichaam beginnen steeds beester te worden. Lekker.

Nee idd haha:D Bovenkant word snel droog maar nu moet ik nog geduldig wachten tot het aan mijn buik strak trekt... Ik denk nog 1maand ofzo... dan zal het wel iets beter moeten gaan aan de buikstreek... dan begin ik gelijk met buikspieroefeningen toe te voegen

Haha die foto's komen vanavond van pas ;-p

Maar zonder te dolle. Goed fysiek en als je nog wat droger wordt dan is het helemaal top!!

Haha die foto's komen vanavond van pas ;-p

Maar zonder te dolle. Goed fysiek en als je nog wat droger wordt dan is het helemaal top!!

Komt in orde ik zal wel droger worden ;)
Alleen verbaast het mij hoe het mogelijk is dat ik droger word en mijn gewicht gewoon blijf vasthouden op de weegschaal???

Terug
Naar boven