Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahah neeee er volgen meee hoor ik vraag alleen veel XD

Ik ga de elke dag injecteren dus Mast-P op 100mg en Test-P op 100mg en Methyl tren op 4mg!!! Over de Methyl tren ben ik nog niet zeker of ik mijn laatste kaarten al ga inzetten... Ik ben aan't overwegen of ik niet eerst tren-A moet nemen met Mast-P en test-P en naar't einde toe Methyl tren moet inschakelen... Ik heb wel al de Methyl tren in huis 2Vials dus zou voor goed te zijn nog 1vial moeten inslaan 
Je mag ook niet ineens kwa cardio of dieet al uw troefen inzetten of je hebt niks meer naar't einde toe om nog resultaten te boeken
Ik denk dat ik met de test/tren-A/mast combo makkelijk op 10% en eronder kan komen... en de Methyl tren moet die laatste procentjes kunnen cutten tot 8-6% icm goeie dieet en training!joh trunks! nijs pics man haha en ja iedereen slaaptiig je hebt goeie rug/chest/schouder man. en ziet er droger uit :O lekker bezig. ik ga vanavond weer
![]()
hihihi 
ik doe dertig min 140 max hartslag.. verbrand ong. 250 cal hiermee. moet wel goed komen denk ikeven door leren donderdag tentame
![]()
LOLhaha dat was t originele plan. maar ik train 6 keer pw waarvan 1 keer mma en 3 keer 30 min cardio.. worrdt wel lekker droger maar kost echt moeite iedere keer gaan met weinig energiemaar sws thnx
![]()
Ik heb altijd veel energie!!! drink een shake voor je training met water en eet 20minuten later uw kip/rijst bijvoorbeeld om goed te presteren op de gym

Bedankt man! Ja altijd al gehad en ik train ze niet veel ik doe ze pas terug ik had ze 1jaar niet meer getraind want hoe dan ook blijven ze goed. Ik zou meer armen graag willen hebben maar lukt niet goed![]()
Whaha alsof je geen grote armen hebt!Je ziet spoken man!