Bipolar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmm dacht dat je ergens bij 38-39 zat... maar je bent wel decreased kwa arm omtrek.. is niet erg, denk dat je ook beetje volheid kwijt bent door de cut en sws droger bent geworden.. iig beter dan een chubbi 43 cm

en ik eindig met Methyl tren 20dagen elke dag pinnen 4mg
Dus het vocht moet wel wegtrekken maar het is een kwestie van tijd...maakt niet uit toch.. kan je wat aan doen. Andere voeding, meer drinken...
Ik eet volledig zoutloos!!! En ik drink alleen maar water... En ik ben op 82kilo begonnen en ik weeg nu 81.6kilo en ik ben zeker 6% in BF gezakt op 4weken juist vandaag!!! dus reken maar om 6% bodyfatt eraf en 400gram maar op de weegschaal kwijt

Binnenkort eens ook het suppliment water out van "Now Foods" bestellen en mss nog bij de korte esters proviron toevoegen en pasta Pronto 
Beter eten als ik eet kan je onmogelijk verslagenIk eet volledig zoutloos!!! En ik drink alleen maar water... En ik ben op 82kilo begonnen en ik weeg nu 81.6kilo en ik ben zeker 6% in BF gezakt op 4weken juist vandaag!!! dus reken maar om 6% bodyfatt eraf en 400gram maar op de weegschaal kwijt
---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------
Yep das het juiste antwoord that's my brotherBinnenkort eens ook het suppliment water out van "Now Foods" bestellen en mss nog bij de korte esters proviron toevoegen en pasta Pronto
![]()
doe is foto van 4 weken terug en nu dan
die 6% geloof ik niet echt

denk eerder 16% naar 14%?? je moet wel weten dat voordat je begon wel veel vocht vasthield hea...
ziet er veel beter uit
ga zo door
heb je met huidplooimeter laten meten?
pff geen idee wat jouw BF is
maar het is wel duidelijker minder geworden
Maar zeg mij nu hoe ik het vocht kwijtspeel dat je bedoelde? gaat dat met de korte esters binnenkort gewoon verdwijnen? of wat raad je mij aan?Ik geloof sws niet dat je 20% was man.. IIg wilde niet beledigen is alleen maar compliment als je niet op 20% stond
verder idd ik denk dat ik de VP beetje slecht inschat. iig je kan een huidploi metertje pakken en dan weetje het nauwkeuriger.

Ik denk dat we teveel naar de cijfertjes kijken. J moet je focus meer leggen op de spiegel. En het verschil in vp dat je ziet in de spiegel. Hier zie je duidelijk vooruitgang. Sws hebben alle metingen een fout in zitten. Huidplooi meter dus ook. Je kan miss meer pumten nemen. Je bent dan dichter bij de waarheud maar je neemt ook steeds de fout mee. Iig ik zou zo doorgaan en als verschil minder snel griit wirdt zou ik wat meer cardio doen. Overigens zijn vp meters vooral onnauwkeurig in de lagere vetpercentage gebieden.