XXL Nutrition

How low can i go!!!

hmmm dacht dat je ergens bij 38-39 zat... maar je bent wel decreased kwa arm omtrek.. is niet erg, denk dat je ook beetje volheid kwijt bent door de cut en sws droger bent geworden.. iig beter dan een chubbi 43 cm

je houdt veel vocht vast man

• Topic Starter Topic Starter
gewcht voor't moment 81.6kilo dus ik ben terug 600gram bijgekomen tijdens mijn cuttfase dus positief nieuws

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

hmmm dacht dat je ergens bij 38-39 zat... maar je bent wel decreased kwa arm omtrek.. is niet erg, denk dat je ook beetje volheid kwijt bent door de cut en sws droger bent geworden.. iig beter dan een chubbi 43 cm

Klopt ik wil gewoon droog staan voor't moment en van daaruit terug bouwen maar zonder mijn buik uit het oog te verliezen deze keer ;)

je houdt veel vocht vast man

Volgens mij heb je gelijk maat. Waar denk je dat ik meeste vocht vasthou?
Maar geen zorgen ik ga volgende maand op tren-A/Test-P/Mast-P/Winnie injects gaan ;) en ik eindig met Methyl tren 20dagen elke dag pinnen 4mg :D Dus het vocht moet wel wegtrekken maar het is een kwestie van tijd...

Of meer en zwaardere anabolica.... kan ook :P

maakt niet uit toch.. kan je wat aan doen. Andere voeding, meer drinken...

Beter eten als ik eet kan je onmogelijk verslagen:D Ik eet volledig zoutloos!!! En ik drink alleen maar water... En ik ben op 82kilo begonnen en ik weeg nu 81.6kilo en ik ben zeker 6% in BF gezakt op 4weken juist vandaag!!! dus reken maar om 6% bodyfatt eraf en 400gram maar op de weegschaal kwijt

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Of meer en zwaardere anabolica.... kan ook :P

Yep das het juiste antwoord that's my brother:D:D:D Binnenkort eens ook het suppliment water out van "Now Foods" bestellen en mss nog bij de korte esters proviron toevoegen en pasta Pronto ;)

ik denk dat je het bij de winny moet houden en provi neit moet nemen. beide gemetyleerd en daarna methyl tren... nee man ik denk dat je overkillt en miss je lever ECHT teveel belast... trek je nog wel eens bloed?

Beter eten als ik eet kan je onmogelijk verslagen:D Ik eet volledig zoutloos!!! En ik drink alleen maar water... En ik ben op 82kilo begonnen en ik weeg nu 81.6kilo en ik ben zeker 6% in BF gezakt op 4weken juist vandaag!!! dus reken maar om 6% bodyfatt eraf en 400gram maar op de weegschaal kwijt

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Yep das het juiste antwoord that's my brother:D:D:D Binnenkort eens ook het suppliment water out van "Now Foods" bestellen en mss nog bij de korte esters proviron toevoegen en pasta Pronto ;)

doe is foto van 4 weken terug en nu dan

die 6% geloof ik niet echt

doe is foto van 4 weken terug en nu dan

die 6% geloof ik niet echt

Oke Em87 hier komt hij speciaal voor jou omdat jij alleen maar jezelf geloofd:D

Ongeveer van 20% BF naar 14% BF akkoord? of niet akkoord ;)

1604584_638786959514809_412263841_n.jpg

1779050_665933940133444_961112138_n.jpg

10178059_683779295015575_6705628510130472849_n.jpg

denk eerder 16% naar 14%?? je moet wel weten dat voordat je begon wel veel vocht vasthield hea...

By the way hier word niet gelogen makker!!! Ik zou niet weten waarom? Eerst die rotopmerking van vocht en ik vraag je waar juist en je geeft geen antwoord... Inplaats van mij te wantrouwen op mijn woord zou je mij ook opbouwende kritiek kunnen geven want het gaat hier namelijk om mij en ik zou niet weten waarom ik zou liegen in een logje....

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

denk eerder 16% naar 14%?? je moet wel weten dat voordat je begon wel veel vocht vasthield hea...

Ja Bipolar maar jij hebt eerlijk gezegd helemaal geen inzicht op zaken ik heb besproken met mensen die jaren competities draaien en dit hebben ze mij gezegd. Dit wat je op foto's ziet kan nooit maar 2% BF zijn AUB bro

ziet er veel beter uit

ga zo door

heb je met huidplooimeter laten meten?

mensen onderschatten Bodyfatt ze denken dat ze maar op 8% staan terwijl ze werkelijk meestal maar op 10% staan

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

ziet er veel beter uit

ga zo door

heb je met huidplooimeter laten meten?

Nee maat... maar kan jij even duidelijkheid geven i.v.m BF ? wat schat jij ongeveer?

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

check deze linkje eens is maar 10% BF en kijk hoe droog het oogt!!! dit is maar 10%

https://www.youtube.com/watch?v=HrlZUJH1aio

pff geen idee wat jouw BF is
maar het is wel duidelijker minder geworden

Ik geloof sws niet dat je 20% was man.. IIg wilde niet beledigen is alleen maar compliment als je niet op 20% stond :P
verder idd ik denk dat ik de VP beetje slecht inschat. iig je kan een huidploi metertje pakken en dan weetje het nauwkeuriger.

pff geen idee wat jouw BF is
maar het is wel duidelijker minder geworden

Thanx maat ;) Maar zeg mij nu hoe ik het vocht kwijtspeel dat je bedoelde? gaat dat met de korte esters binnenkort gewoon verdwijnen? of wat raad je mij aan?

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Ik geloof sws niet dat je 20% was man.. IIg wilde niet beledigen is alleen maar compliment als je niet op 20% stond :P
verder idd ik denk dat ik de VP beetje slecht inschat. iig je kan een huidploi metertje pakken en dan weetje het nauwkeuriger.

Maar het probleem is dus maat dat een huidplooimeter ook niet juist is om te meten heb ik horen vertellen. Wat vindt jij ervan?
Vetpercentages zijn echt trickey!!! sommige mensen staan kurkdroog overal maar enkel aan de buikstreek weer niet en ik heb weer een maat die perfecte abs heeft en heel droog is maar rond zijn armen krijgt hij het vet dus niet weg

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

deze is 7% zelfde kerel!!!!

Dit is meer de richting dat ik op wil voor deze zomer :)

https://www.youtube.com/watch?v=4B3aRN7Ivjg

Ik denk dat we teveel naar de cijfertjes kijken. J moet je focus meer leggen op de spiegel. En het verschil in vp dat je ziet in de spiegel. Hier zie je duidelijk vooruitgang. Sws hebben alle metingen een fout in zitten. Huidplooi meter dus ook. Je kan miss meer pumten nemen. Je bent dan dichter bij de waarheud maar je neemt ook steeds de fout mee. Iig ik zou zo doorgaan en als verschil minder snel griit wirdt zou ik wat meer cardio doen. Overigens zijn vp meters vooral onnauwkeurig in de lagere vetpercentage gebieden.

Ik denk dat we teveel naar de cijfertjes kijken. J moet je focus meer leggen op de spiegel. En het verschil in vp dat je ziet in de spiegel. Hier zie je duidelijk vooruitgang. Sws hebben alle metingen een fout in zitten. Huidplooi meter dus ook. Je kan miss meer pumten nemen. Je bent dan dichter bij de waarheud maar je neemt ook steeds de fout mee. Iig ik zou zo doorgaan en als verschil minder snel griit wirdt zou ik wat meer cardio doen. Overigens zijn vp meters vooral onnauwkeurig in de lagere vetpercentage gebieden.

Oke bro we gaan gewoon door en we zullen zien wat het binnen 1 maand gaat geven:D
binnen 1maand moet ik zeker op 10% BF zitten dus tegen eind volgende maand moet ik al redelijk droog zijn!!! In ieder geval ik ga voor de 7-6% look gewoon om te zien als uitdaging of ik het aankan :p

Pfff cutten is zo zwaar soms :-p
Ben benieuwd of je jou doelen gaat halen!! Lets hope so!!

Terug
Naar boven