Fitness Seller

How to get a stierennek aka traps

Cleans, hang-clean, power-cleans, clean & Yerk, en als je erg goed bent de snatch :D in mijn opzicht de beste oefeningen voor je schouders en traps.

tja ,hangt ervan af .Als je ze extra wilt aanpakken,is het beter om meer oefeningen te doen.En niet iedereen doet deadlift.Ik train men traps altijd apart dmv 4 oefeningen .

traps worden bij een hoop rugoefeningen al hard gepakt bij een goede rom.
om hier nu nog eens apart 4 oefeningen voor te doen naast de standaard oef is gewoon overkill.

oeioei , roidrage......

289zfrc.gif

Laatst bewerkt:
Ik doe zelf Shrugs op ene dag en dan doe ik bij side raises 6 setjes boven schouderhoogte op schouder dag ;) Dus 2x in de week pak ik ze dan, groeien goed

Front+side raises en shrugs, de volgende dag kun je niet meer normaal je hoofd draaien.

Waar ik m'n traps echt het meest mee voel is met explosieve shrugs vanaf pins en bovenaan even vasthouden.

Dit vraagt om stats/pics

Deadlifts en shurgs. Nuff said. Kvind dat deze twee oefeningen t meest de traps aanspreken.

Als je je schouders een beetje goed traint met een OH Press, en Shrugs en deadlifts doet moeten je traps groeien, verder ben ik het eens met Barbellman, 4 extra oefeningen voor je traps slaat nergens op.

Terug
Naar boven