Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

laat maar gauw je baard staan, verander je naam en vlucht naar een ander continent

Hahaha :p
Nee zonder gekkigheid. Ik ben absoluut een voorstander van gebruik van free weights in elke training en dit doe ik ook zeker maar soms kan een machine of smith-machine wel handig zijn om net wat meer de focus te leggen op de borst bij incline presses of net de focus meer te leggen op de quads met lunges in de smith omdat je dan niet hoeft te kloten met evenwicht etc etc

• Topic Starter Topic Starter
26/11/14
Saaie training gehad. Goeie spierpijn in heupen, onderrug en borst nog.

Veel hamstring stretch omdat rack bezet was.

Squats
5x40kg
3x50kg
5x5x65kg pr Geen idee hoe het technisch er uit zag, vast niet heel mooi maar w/e. Merk wel dat m'n polsen binnenkort gaan opgeven. Zelfs met wristwraps doen ze echt pijn.
failurex40kg

Hamstring curl
10x57kg
10x64kg
10x64 kg dropset

single legLeg extension
12x30kg
12x30kg
12x30kg dropset

Smith calf raises
12x60kg
12x100kg
12x100kg dropset 60kg dropset bw.

---------- Post added at 20:14 ---------- Previous post was at 20:11 ----------

Meh vind smith ook kut eigenlijk, incline voel ik amper in chest dus doe ik ook niet meer. Alleen dat verhaal van lunges snap ik wel, want zelfs zonder gewicht met losse lunges val ik om lmao

Laatst bewerkt:
Squat je high of low-bar? Ik squat lowbar en leg mijn handen half over de bar, sindsdien nooit meer last gehad van polsen

Lekker van je PR, houdt wel de techniek in orde bruh

Squat je high of low-bar? Ik squat lowbar en leg mijn handen half over de bar, sindsdien nooit meer last gehad van polsen

lowbar idd

sta je misschien niet wat te rechtop voor lowbar, zodat het gewicht grotendeels op je polsen ligt? Mss nog een filmpje?

high bar masterrace checking in

lowbar idd. Ja moet handen positie wat anders krijgen. Dit red ik nog wel, maar als ik 80+ ga komen dan is het riperino

lowbar idd

sta je misschien niet wat te rechtop voor lowbar, zodat het gewicht grotendeels op je polsen ligt? Mss nog een filmpje?

Kan wel weer een keer, maar dat andere filmpje zag je ook wel op hoever ik voorover leun toch :P?

high bar masterrace checking in

Doet fucking pijn op me traps ;p

27/11/14
Decent training. Wil eigelijk wel iets van een ander schema, merk dat ik op ub dagen nooit zin heb om het af te maken. Maar denk dat ik op een bro split niet echt ga gainen als natty of wel?

Pendlay row
5x40kg
5x40kg
5x50kg pr?
5x50kg
5x50kg
5x50kg
Beste onderrug pump

V pulldown
12x91kg
10x91kg
8x99kg
8x99kg

Skeere zelfgemaakte latpuldown
12x60kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg dropset

Voelde vandaag eiegelijk meer armen dan rug lol

Bench Volume dag
x20kg
12x40kg
10x40kg paused
8x50kg paused
8/12x50kg Wide grip. Voelde apart, maar voelde borst veel beter. Vooral de spierpijn nog lol
2x8/12x50kg. wide
failure 40kg wide
Merk met bench dat ik mn schouders niet echt retracked kan houden. Arch kan ik ook niet echt houden na 1 a 2 reps.

Side lateral raises
12x7kg
10x8kg
10x8kg

BB shrugs
15x60kg
10x80kg
10x90kg
x90kg
failure 60kg

Face pulls
12x31kg superset 10kg plate front raise 8x
12x37kg superset 10kg plate front raise 8x
12x37kg superset 10kg plate front raises 10x

tsjongejonge kies nou eens een schema en blijf daarbij :roflol:

doe gewoon dit, gains van je leven

http://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout

eventueel beginnen met de cutting variant om langzaam te wennen aan het volume

can confirm, gainde hier goed op

Enige reden dat ik gestopt ben met dit schema was omdat ik liever 4-maal weeks trainde, als ik weer 3-maal weeks zou gaan trainen dan is dit wel de weg om te gaan

Dat is het idd, en MA en WO trainen lukt altijd wel. Maar vrijdag niet altijd, net zoals morgen ivm werk

kan je dan op donderdag/zaterdag niet als je op vrijdag niet kunt?

eventueel als je voor de donderdag gaat dan overal x% afhalen omdat het 2 dagen achter elkaar is, beter dan een dag helemaal skippen iig

Terug
Naar boven