MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
kan je dan op donderdag/zaterdag niet als je op vrijdag niet kunt?

eventueel als je voor de donderdag gaat dan overal x% afhalen omdat het 2 dagen achter elkaar is, beter dan een dag helemaal skippen iig

Kan ma tot do altijd. Vrijdag ligt eraan of ik moet werken, en het weekend helemaal niet. Zal wel eens kijken of het wat is

2 cable stations met een curl bar er tussen :o

waar een wil is, is een weg lijkt me ;)

wat een hoop blote ruggen in dit log

en idd iets met een wil en een weg

Winny begint in de te kicken volgens mij, gister paar uurtjes gewerkt en backpump was ondragelijk

Goed bezig remtoop. Op naar gainz jwz.

Ik heb dit verhaaltje zeker 5x getypt en filmpje paar keer opnieuw moeten renderen (Pc crasht op 98%) Dus you better like it

1/12/14

LB dag. Kut geslapen, weinig gegeten en hoofdpijn :o

Deadlifts
5x60kg
3x80
3x100
1x110kg
1x122,5kg Ouwe PR. Dacht dat ik hem niet ging halen maar ging easy
3x102,5kg Op film voor check. Epic bolling is epic.

Squats
Wrist pain is fixed!! Thumbless grip it is
Was niet echt blij met diepte

5x40kg
5x50kg Op film voor check. Kunnen jullie me foward lean zien.
3x5x67,5kg PR Fucking zwaar, zweet droop hard van me hoofd af. Ben halverwege het setje echt helemaal buiten adem, doe soms over 5 reps wel een dikke minuut. Sommige reps waren grinders, wat ook niet hielp was dat een of andere milf met haar voetballende ecto zoon me aan het uitlachen waren omdat ik beetje veel geluid maakte...

En toen ging de gym dicht :o
Woensdag ben ik jarig, hoop ik als cadeautje 5x5x70kg squat te halen :)

http://www.youtube.com/watch?v=ImZ0tez4B9Y&list=UU4iuGpaFZNS_EKPvBvQoNlA
http://www.youtube.com/watch?v=9VW9wPWwNL4&list=UU4iuGpaFZNS_EKPvBvQoNlA

Laatst bewerkt:
Dat fix in deadlift video :roflol:

zit wss minder stof in je bandjes dan ze zeggen

DL; diep inademen en buik aanspannen+uitzetten, lijkt namelijk dat je buik weinig betrokken is en daarom je onderrug er wat awkward uitziet

SQ; idem, denk dat het voorover buigen komt doordat je heupen sneller omhoog gaan dan je bovenlichaam. Gevalletje core weer geloof ik?

hoe apart het ook klinkt, core isolatie kan oplossing bieden.

graag meer reacties aangezien mijn reactie complete stront kan zijn

verder lekkere PR’s, gaan snel dus is genoeg ruimte voor meer gainsz

bij die squats komt de halter echt veel te ver naar voren, al helemaal voor een low bar squat

je bar path wil je zo verticaal mogelijk houden, je gaat nu gewoon schuin naar voor/beneden waardoor je bij het omhoog komen hiervoor moet corrigeren en je de halter weer terug naar achter moet trekken

over die deadlift kan ik niet veel zeggen aangezien het lastig te zien is, maar het lijkt wel alsof je rug zelfs in de startpositie (op sommige reps) al niet neutraal is en je lijkt ook weinig spanning te zetten en gewoon aan die halter te snokken.

als je het allemaal met wat meer rust en controle doet gaat het ook vast een stuk beter denk ik !

Straps voor die 102.5 dl? Mixed grip red je dat niet mee?

Je squat lijkt ook iets boven par te zijn

Je accepteert mijn snapchat uitnodiging niet :(:(

Welke fix :o

zit wss minder stof in je bandjes dan ze zeggen

DL; diep inademen en buik aanspannen+uitzetten, lijkt namelijk dat je buik weinig betrokken is en daarom je onderrug er wat awkward uitziet

SQ; idem, denk dat het voorover buigen komt doordat je heupen sneller omhoog gaan dan je bovenlichaam. Gevalletje core weer geloof ik?

hoe apart het ook klinkt, core isolatie kan oplossing bieden.

graag meer reacties aangezien mijn reactie complete stront kan zijn

verder lekkere PR’s, gaan snel dus is genoeg ruimte voor meer gainsz

Ik adem eigelijk bij elke rep als hoe je moet ademen als je een belt om hebt. En core isolatie, never :D.
Hoop ruimte valt mee hoor. die 67,5kg gingen vrij moeilijk.

bij die squats komt de halter echt veel te ver naar voren, al helemaal voor een low bar squat

je bar path wil je zo verticaal mogelijk houden, je gaat nu gewoon schuin naar voor/beneden waardoor je bij het omhoog komen hiervoor moet corrigeren en je de halter weer terug naar achter moet trekken

over die deadlift kan ik niet veel zeggen aangezien het lastig te zien is, maar het lijkt wel alsof je rug zelfs in de startpositie (op sommige reps) al niet neutraal is en je lijkt ook weinig spanning te zetten en gewoon aan die halter te snokken.

Het rare is dat zelfs zonder stang in me nek, maar wel handen achter me in squat positie ik niet rechterop kan gaan staan. Deadlift spanning vergeet ik idd wel eens.

als je het allemaal met wat meer rust en controle doet gaat het ook vast een stuk beter denk ik !

Op hogere gewichten neem ik best veel rust altijd tussen reps

Straps voor die 102.5 dl? Mixed grip red je dat niet mee?

Je squat lijkt ook iets boven par te zijn

Overhand lukt ook wel, geen idee had straps om die hogere lifts dus gewoon ook met straps gedaan :D. En idd klein stukje boven parelel jammer genoeg.

Je accepteert mijn snapchat uitnodiging niet :(:(

Brruuuuh geaccepteerd.

Het rare is dat zelfs zonder stang in me nek, maar wel handen achter me in squat positie ik niet rechterop kan gaan staan. Deadlift spanning vergeet ik idd wel eens.

Een squat zonder fatsoenlijk gewicht op je rug is niet echt vergelijkbaar met een back squat; ik kan zonder bar/met een lege bar ook niet de techniek gebruiken die ik op zwaardere sets gebruik omdat de balans dan gewoon niet klopt.

remtoop die 5x50 squat

je gebruikt gewoon verschillende schijven n*ger

doe normaal

Een squat zonder fatsoenlijk gewicht op je rug is niet echt vergelijkbaar met een back squat; ik kan zonder bar/met een lege bar ook niet de techniek gebruiken die ik op zwaardere sets gebruik omdat de balans dan gewoon niet klopt.

Dat is dus de reden dat ik met lege stang ook niet normaal kan squatten, en geen evenwicht kan houden

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

remtoop die 5x50 squat

je gebruikt gewoon verschillende schijven n*ger

doe normaal

Ja had die 15kg schijf er al op, en die andere was in gebruikt. te lazy om te switchen

tijdens de reps zelf bedoel ik man, je vliegt naar beneden

Terug
Naar boven