AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Foto weg bc to ecto

wat heb ik gemist :(:(:(:(

• #2.265
Voeding gister.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag zal weer exact hetzelfde zijn, misschien iets anders voor die broodjes pindakaas
Mirin exacte macro's tho. 1.85 gram proton /kg bw exact 1g vet /bw

Voeding gister.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag zal weer exact hetzelfde zijn, misschien iets anders voor die broodjes pindakaas
Mirin exacte macro's tho. 1.85 gram proton /kg bw exact 1g vet /bw

Is er een reden voor dat je onder de 2gram eiwit per kg lichaamsgewicht zit?
Vraag dit me af omdat je natuurlijk aan het cutten bent.
In mijn cut wil ik rond de 2,2/2,5 gaan zitten.

• #2.267
Is er een reden voor dat je onder de 2gram eiwit per kg lichaamsgewicht zit?
Vraag dit me af omdat je natuurlijk aan het cutten bent.
In mijn cut wil ik rond de 2,2/2,5 gaan zitten.
Merk eerlijk gezegd niet echt verschil, ook omdat ik nog niet echt diep qua bf zit. Zorg dat ik 1,6g haal.

Waarom zou je de pindakaas er uithalen? Ik leef bijna voor pindakaas :p

Merk eerlijk gezegd niet echt verschil, ook omdat ik nog niet echt diep qua bf zit. Zorg dat ik 1,6g haal.

Als dat voor je werkt. Ik persoonlijk hou niet zo van carbs dus vandaar dat ik daar ook vetten en eiwitten voor pak.

• #2.273
Als dat voor je werkt. Ik persoonlijk hou niet zo van carbs dus vandaar dat ik daar ook vetten en eiwitten voor pak.
Het liefst eet ik alleen maar carbs en vet :P Vroeger toen ik nog niet lifte en dik was, at ik max 40g proton per dag denk ik.

Het liefst eet ik alleen maar carbs en vet :P Vroeger toen ik nog niet lifte en dik was, at ik max 40g proton per dag denk ik.

Die tijden herinner ik me ook nog. Frikandellenbroodjes, blikjes energy, friet in de pauze.:D
Maar huidige voeding is wel beter voor het fysiek.

Die tijden herinner ik me ook nog. Frikandellenbroodjes, blikjes energy, friet in de pauze.:D
iifym-meme.jpg

• #2.277
Lekker man, denk dat ik laatste dag van m'n cut even blik monster + paar frikandellenbroodjes haal. En wat kaas uien broodjes

Terug
Naar boven