- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee wat moet ik nou als achtergrond instellen

Jij hebt de nudes al :s
Voeding gister.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag zal weer exact hetzelfde zijn, misschien iets anders voor die broodjes pindakaas
Mirin exacte macro's tho. 1.85 gram proton /kg bw exact 1g vet /bw
Merk eerlijk gezegd niet echt verschil, ook omdat ik nog niet echt diep qua bf zit. Zorg dat ik 1,6g haal.Is er een reden voor dat je onder de 2gram eiwit per kg lichaamsgewicht zit?
Vraag dit me af omdat je natuurlijk aan het cutten bent.
In mijn cut wil ik rond de 2,2/2,5 gaan zitten.
Zijn overige kcals.Kan ook chips, koek of beschuit wordenWaarom zou je de pindakaas er uithalen? Ik leef bijna voor pindakaas![]()

Donuts is het antwoord. Als ik overige kcals heb... DONUTS.Zijn overige kcals.Kan ook chips, koek of beschuit worden![]()
Ik aim voor 2k kcal, maar als ik honger heb ga ik max tot 2300. ( elke dag dus ). Zoveel kcal heb ik jammer genoeg niet overDonuts is het antwoord. Als ik overige kcals heb... DONUTS.

Merk eerlijk gezegd niet echt verschil, ook omdat ik nog niet echt diep qua bf zit. Zorg dat ik 1,6g haal.
Het liefst eet ik alleen maar carbs en vetAls dat voor je werkt. Ik persoonlijk hou niet zo van carbs dus vandaar dat ik daar ook vetten en eiwitten voor pak.
Vroeger toen ik nog niet lifte en dik was, at ik max 40g proton per dag denk ik.Het liefst eet ik alleen maar carbs en vetVroeger toen ik nog niet lifte en dik was, at ik max 40g proton per dag denk ik.

Die tijden herinner ik me ook nog. Frikandellenbroodjes, blikjes energy, friet in de pauze.
Maar huidige voeding is wel beter voor het fysiek.
But it does not fit

Lekker man, denk dat ik laatste dag van m'n cut even blik monster + paar frikandellenbroodjes haal. En wat kaas uien broodjesDie tijden herinner ik me ook nog. Frikandellenbroodjes, blikjes energy, friet in de pauze.
Maar huidige voeding is wel beter voor het fysiek.
Geen donutsLekker man, denk dat ik laatste dag van m'n cut even blik monster + paar frikandellenbroodjes haal. En wat kaas uien broodjes
?Lekker man, denk dat ik laatste dag van m'n cut even blik monster + paar frikandellenbroodjes haal. En wat kaas uien broodjes