Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

pff burn enzo ok leuk
Maar ik vind echt dat je gewoon beter een bak met rijst en kip moet eten ipv nutteloze ijs. Wil je nou spieren, lean en sterk worden of lekker eten?
aac27053bfc1a041c534a63cb3670471257ed5f2d258522c19daa8c2ec5ae605.jpg

Left babe? Yup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.306
  • #2.309
Nog steeds niet helemaal beter, maar morgen weer back on track. Besloten om 3x pw fullbody te gaan doen, en de overige dagen op te vullen met cardio. Puur omdat ik na m'n 4/5x pw split geen zin meer heb om cardio te doen. Op aanrader van @LeonM ga ik Sheiko over 80kg 37v2 doen. Get hyped boys @lloydatoni @BeastMode0N.

Vooralsnog ben ik geen powerlifter, maar mossel ga ik toch niet aanzetten in deze periode. En techniek gains zijn altijd nice. Squat op 130, bench op 80 en deadlift op 140 gezet. (zijn 130/91/150) maar denk dat ik dat nu niet meer red ivm cut.

Morgen staat 3x5 bench @ 70% 5x5 squat @70% 4x6 bench @ 65% op het programma. Overigens nog niet zeker of ik conv of sumo ga pullen, we'll see.

Alleen 37v2 doen of ook 32 er nog bij?

• #2.313
Ja je hebt toch 37v2 dan 32 en dan 31v2 of heb ik het nu mis?
Dit ja, begin gewoon met de eerste en kijk na deze 4 weken wel. Plan is eigenlijk alleen om dit in de cut te doen, maar misschien blijf ik het straks ook wel doen. Met iets meer bodydildo accesory work.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit ja, begin gewoon met de eerste en kijk na deze 4 weken wel. Plan is eigenlijk alleen om dit in de cut te doen, maar misschien blijf ik het straks ook wel doen. Met iets meer bodydildo accesory work.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nja zo dan, prima toch om ernaast van pompings te doen?

Welkom bij Sheiko!

Sheiko perfect in bulk ook.
Gewoon wat extra back en schouders invoegen als je daar behoefte aan hebt.

Wow remtoop dikke powerlifter.

• #2.318

Sheiko perfect in bulk ook.
Gewoon wat extra back en schouders invoegen als je daar behoefte aan hebt.

Wow remtoop dikke powerlifter.
Thanks brahs, well see over de bulk. Ben benieuwd aangezien ik benchen niet echt leuk vind, en niet kan deadliften. Paused deadlifts worden al helemaal een ramp

Juist goed om er beter en sterk in te worden

• #2.320
Mensen nog wat over mijn bench form te zeggen? Hakken op de grond lukt niet, dan moet ik ze 6 km voor mij hebben aangezien ik geen mobiliteit heb. Jelly @SP1988.

Qua negative rep snelheid lijkt het tegenwoordig meer op de eerste rep van het cgbp filmpje.

Oja, en deze hele oude waar ik nog 16 ton woog.

Terug
Naar boven