Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je begint wel met je heup maar gaat daarna meteen weer vanuit je knie.
lukt het je wel om met alleen een lege halter onder in de hole in een goeie positie te zitten?

Ga ik volgende keer proberen. How about bench?je begint wel met je heup maar gaat daarna meteen weer vanuit je knie.
lukt het je wel om met alleen een lege halter onder in de hole in een goeie positie te zitten?
Zal eens kijken, vind dit eigelijk fijnProbeer anders met squatten iets breder te staan, heeft voor mij geholpen in ieder geval.
Vond het wel goed eigelijk
Day 1 sheiko boys, nog steeds beetje ziek. Maar training ging lekekr
Voor alle powerlifters, ik log Sets - reps - weights
Bench
paused ofcourse. Ipv pinken op de ringen, ringvinger, voelde prima
3x10x20kg
5x40kg
4x47kg
3x56kg
5x3x60kg ez
Squat
Lowbar nog steeds wennen. Poberen met heupen te starten @meaantje
3x6x20kg
3x40kg
5x60kg
5x72kg
5x5x83,5kg Conditioneel zwaar.
Not to self voor volgende keer filmen : haar doen.
Bench
Vond deze setjes zwaarder dan 5x3x60kg
6x40kg
6x47kg
4x6x52kg
Laatste setje, tips? Laatste rep was slordig
@basmca @Pleurklaat @tymboo
Goodmorning
Ga voortaan sldl ipv dit doen
5x20kg
5x5x30kg
Chest muscles voor dips gekozen
8xbw
4x6x+10kg
![]()
Tja
Deadliften zelf met rounded back gaat prima. Maar met straight back niet. Hoop nu wel techniek gains te maken
Waarom naar boven kijken?Imo ogen waren de squats niet zo heel slecht eigenlijk. Kan nog we wat veranderen maar voor dit gewocht niet zo een groot probleem lijkt me?
- iets breder staan?
- kont iets meer naar achter gooien?
- naar boven kijken met je gezich?
Imo ogen waren de squats niet zo heel slecht eigenlijk. Kan nog we wat veranderen maar voor dit gewocht niet zo een groot probleem lijkt me?
- iets breder staan?
Imo ogen waren de squats niet zo heel slecht eigenlijk. Kan nog we wat veranderen maar voor dit gewocht niet zo een groot probleem lijkt me?
- iets breder staan?
- iets breder staan?
Weet niet precies meer waarom, maar een powerlifter gaf mij die tip, merk wel dat ik meNaar boven kijken lol. Bij low bar kijk je juist iets naar beneden, neutral spine.
Leuk, welkom Marc.
Plan was om 2 mei weer te gaan bulken. Maar denk dat de cut nog iets door trek. (deze 4 weeks sheiko cycle)Ga je nu ook weer bulken dan of blijf je nog cutten?