AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Trek je het een beetje op de rustdagen?
Heb zelf altijd behoorlijk wat energie

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
EINDELIJK!! BULKING!!1!1!!. PRAISE THE LORD GOD HE CHANGED HE'S MIND.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Top gedaan kerel. Ik hoop dat je bulk goed gaat uitpakken en je mooie massa mag pakken! Heb je doelen die je met deze bulk wilt bereiken?
Zo veel mogelijk massa te pakken, eventueel nog wat droger worden ( of lijken icm. meer massa) Kracht ook flink omhoog. We'll see, en anders over 3 maandjes maar weer cutten.
Bij dat laatste ging het bij mij helemaal fout...lekker samen vreten op de bank:roflol:

Als vrijgezel kan ik veel beter de bodybuilding autist uithangen.

Maar ben het wel eens dat als je in het weekend wel je kcals trackt je wel beter je gains kunt monitoren..je schat nu op 3000kcals, maar dat zou ook zomaar 2000 of 5000kunnen zijn...
Weekend word nu wel getracked ivm hoger kcal. Beetje whey, bakje kwark en wat kip heb ik m'n protons. Kan ik de rest lekker eten
Trek je het een beetje op de rustdagen?
Heb zelf altijd behoorlijk wat energie
Ga geen rustdagen doen, ben al klaar voorde week met sheiko. Maar vanavond rug, biceps, traps en schouders. gotta make dem gainz

• #2.443
Eerste bulkdag, en ik heb honger :o
Sheiko rustdag

Hammer pullup
3x5xbw zwaar, maar ben dan ook aan het bulken he!! word zwaarder

contra wide pullup
8x
12x
8x

underhand bb row
4x6x60kg

v pulldown
5x8

machine row
3x12

lat prayer
4x12

bb shrug
3x15x60kg

db shoulder press
20x14kg
8x16kg
8x18kg
2x8x20kg

side lateral superset smith calf raises
4x10

db curls

uurtje klaar, toen zyzztan
En mooie vein over schouder en bicap

Einde cut groetjes
294cf48952.jpg

Net resultaat voor een cut!
Denk dat bulken je goed gaat bevallen.
Ben er ook van overtuigd dat als je het goed doet je helemaal niet veel vet hoeft aan te komen. Goodluck! Hoef je je eindelijk niet meer zo in te houden met eten:p

Bij dat laatste ging het bij mij helemaal fout...lekker samen vreten op de bank:roflol:

Als vrijgezel kan ik veel beter de bodybuilding autist uithangen.

Maar ben het wel eens dat als je in het weekend wel je kcals trackt je wel beter je gains kunt monitoren..je schat nu op 3000kcals, maar dat zou ook zomaar 2000 of 5000kunnen zijn...

Als vrijgezel ga je achter de wijven aan. Vaak in de kroeg. Veel alcohol. Veel feestjes. In een relatie zit je op zaterdagavond op de bank, dat vind ik al een hele prestatie. Of ik dan wel/niet een zak nootjes eet, ik slaap iig een nacht goed en ben niet naar de klote 2 dagen. Nee als vrijgezel vind ik het maar knap lastig me als bb autist te gedragen.

Er netjes kerel. Dat koppie ook op de linker foto met die roze wangetjes, dik trom. Koezie koezie. Zal wel ff rustig aan doen met je bulk, lekker clean bulken zo om en nabij onderhoud, even kijken wat dat doet. Als je nu weer full r*tard gaat eten wordt je weer die linker foto, met een beetje bicep.

• #2.447
Net resultaat voor een cut!
Denk dat bulken je goed gaat bevallen.
Ben er ook van overtuigd dat als je het goed doet je helemaal niet veel vet hoeft aan te komen. Goodluck! Hoef je je eindelijk niet meer zo in te houden met eten:p
Thanks man, ben benieuwd. Des noods ga ik een paar maanden bulken en dan wel weer cutten. We gaan het zien

Er netjes kerel. Dat koppie ook op de linker foto met die roze wangetjes, dik trom. Koezie koezie. Zal wel ff rustig aan doen met je bulk, lekker clean bulken zo om en nabij onderhoud, even kijken wat dat doet. Als je nu weer full r*tard gaat eten wordt je weer die linker foto, met een beetje bicep.
Thanks, m'n hoofd is nog het meeste veranderd. Deze pic is samen met @VinnieVince tijdens oud en nieuw 2014/2015 :roflol: Kijk instagram ( staat in sig) maar voor hoe m'n hoofd er nu uit ziet
te erg :roflol:

Thanks man, ben benieuwd. Des noods ga ik een paar maanden bulken en dan wel weer cutten. We gaan het zien

Thanks, m'n hoofd is nog het meeste veranderd. Deze pic is samen met @VinnieVince tijdens oud en nieuw 2014/2015 :roflol: Kijk instagram ( staat in sig) maar voor hoe m'n hoofd er nu uit ziet
te erg :roflol:
Dat ben jij niet hoor maar dat is @dikkemick079

god***domme Toopie goeie facial aesthetic gains

f**k tannen, MT2.

• #2.452
hoeveel ga je boven onderhoud zitten?

• #2.455
Aangezien ik weekenden nooit heb getracked weet ik niet precies wat m'n onderhoud zit. Zit op 2750, en check volgende week zaterdag hoeveel ik ben aangekomen.

Gaat toch om 0.1.. miligrammen? Dat nasaal xd?
ja, heb wel eens van die neusspray flesjes gezien ervan ;)

• #2.458
78kg + 0.7, gaat dit te snel of :P? Wel gestart met creatine. Gewoon tot volgende week zaterdag doorgaan en dan evalueren?

Heb wel meer honger dan in de cut :roflol:

Begin bulk zal je altijd wel wat meer aankomen omdat je meer vocht vasthoudt.

Vocht+glycogeen+darminhoud

Terug
Naar boven