Mja, tis bij mij beetje afhankelijk. In een sportbroekkie enzo is het wel prima. Maar qua jeans is het dus wel lastig. En dan wil ik niet klinken als de cliche bodybuildert die geen broeken kan kopen wegens epic lower body development.
Ik vind een beetje een skinny broek wel het beste. Ik heb nu een goede gevonden, echt een aanradertje:
http://shop.weekday.com/nl/Mens_shop/Jeans#/fit=friday
Broeken zijn goedkoop en stretch, dus je kan wat gainen en past altijd perfect.
Maar goed, met een dikke steekkont kan het wel een beetje raar ogen vanuit sommige hoeken. Welke broek ik ook aan trek, het is niet helemaal te verbergen. Het is niet storend en sommige dames vinden het wel aantrekkelijk. Maar ik weet dat ik vroeger altijd al stopte met full squats vanwege grote glutes. Nu vind ik squats te leuk dus gaat dat beetje voor het esthetische aspect.
Laatst dus wel even naar Amsterdams hip feestje in kort sportbroekje tot ca. 10 cm boven de knie, quads die er onder uit komen en squatreet prominent aanwezig. Was voor het eerst sinds tijden dat ik het gevoel had dat ik 'bekijks' had. Iets waar ik nooit zo naar op zoek ben maar wel grappig om te merken.