Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.541
Prima benen in verhouding vind ik inderdaad
Wel lekker voor een keertje buiten :)
Totdat je alles weer moet opruimen
Ziet er weer uit als een lekkere training! Over squat-diepte ga ik niks zeggen:rolleyes:
Diepte is prima imo
Ass to graas for the booty. Houden de meiden van
rip kracht/ego
For the booty kun je beter gaan hipthrusten..
true

• #2.545
pullll
hammer pullup
3x5xbw
6x overhands met beetje spot in rug
3xbw rest pause 10 sec 2xbw

cable straight stang pulldown
3x10 onderhands
3x10 bovenhands

machine row
10x50kg
10x57kg
8x64kg
8x71kg
8x78kg

machine pulldown
4x10

cable straight arm pulldown
4x8-15x40kg

smith shrug
20x40kg
15x60kg
3x12x80kg

db curl
4x10x12kg

hammer curl // facepull
3x10x14kg 3x12x36kg

3 setjes plank

klassieke hox pose
4f280b8f7d.jpg

Hipthrusten? Als man? Srs? Ik moet daar altijd zo om lachen als ik gasten dat zie doen. Mijn ass past alleen nog in stretch broeken door enkel squats. Ik heb bubble butt bonanza. Tis bij mij echt al buiten proportioneel, zou willen dat het wat minder was. Maar goed. Niet diep squatten is geen optie, dus we doen het maar met de phat ass.

De meeste vrouwen houden daar wel van ;)

Mja, tis bij mij beetje afhankelijk. In een sportbroekkie enzo is het wel prima. Maar qua jeans is het dus wel lastig. En dan wil ik niet klinken als de cliche bodybuildert die geen broeken kan kopen wegens epic lower body development.

Ik vind een beetje een skinny broek wel het beste. Ik heb nu een goede gevonden, echt een aanradertje:

http://shop.weekday.com/nl/Mens_shop/Jeans#/fit=friday

Broeken zijn goedkoop en stretch, dus je kan wat gainen en past altijd perfect.

Maar goed, met een dikke steekkont kan het wel een beetje raar ogen vanuit sommige hoeken. Welke broek ik ook aan trek, het is niet helemaal te verbergen. Het is niet storend en sommige dames vinden het wel aantrekkelijk. Maar ik weet dat ik vroeger altijd al stopte met full squats vanwege grote glutes. Nu vind ik squats te leuk dus gaat dat beetje voor het esthetische aspect.

Laatst dus wel even naar Amsterdams hip feestje in kort sportbroekje tot ca. 10 cm boven de knie, quads die er onder uit komen en squatreet prominent aanwezig. Was voor het eerst sinds tijden dat ik het gevoel had dat ik 'bekijks' had. Iets waar ik nooit zo naar op zoek ben maar wel grappig om te merken.

Mja, tis bij mij beetje afhankelijk. In een sportbroekkie enzo is het wel prima. Maar qua jeans is het dus wel lastig. En dan wil ik niet klinken als de cliche bodybuildert die geen broeken kan kopen wegens epic lower body development.

Ik vind een beetje een skinny broek wel het beste. Ik heb nu een goede gevonden, echt een aanradertje:

http://shop.weekday.com/nl/Mens_shop/Jeans#/fit=friday

Broeken zijn goedkoop en stretch, dus je kan wat gainen en past altijd perfect.

Maar goed, met een dikke steekkont kan het wel een beetje raar ogen vanuit sommige hoeken. Welke broek ik ook aan trek, het is niet helemaal te verbergen. Het is niet storend en sommige dames vinden het wel aantrekkelijk. Maar ik weet dat ik vroeger altijd al stopte met full squats vanwege grote glutes. Nu vind ik squats te leuk dus gaat dat beetje voor het esthetische aspect.

Laatst dus wel even naar Amsterdams hip feestje in kort sportbroekje tot ca. 10 cm boven de knie, quads die er onder uit komen en squatreet prominent aanwezig. Was voor het eerst sinds tijden dat ik het gevoel had dat ik 'bekijks' had. Iets waar ik nooit zo naar op zoek ben maar wel grappig om te merken.
Holy shit...die broeken zien er echt vreselijk uit:eek!: Altijd leuk om bekijks te hebben, maar wat ik me van de contest toendertijd kan herinneren heb je ook een bruut fysiek!:thumb:

Holy shit...die broeken zien er echt vreselijk uit:eek!: Altijd leuk om bekijks te hebben, maar wat ik me van de contest toendertijd kan herinneren heb je ook een bruut fysiek!:thumb:

Whaha, thanks. Dit is echt een prima broek:

http://shop.weekday.com/nl/Mens_shop/Jeans/Friday_dusk_grey/542248-1109901.1?image=1328243#c-47958

Weekday is sowieso echt een goede shop voor betaalbare kleding. Ga er eens kijken zou ik zeggen, ze hebben ook echt vette shirtjes enzo.

Hipthrusten? Als man? Srs? Ik moet daar altijd zo om lachen als ik gasten dat zie doen. Mijn ass past alleen nog in stretch broeken door enkel squats. Ik heb bubble butt bonanza. Tis bij mij echt al buiten proportioneel, zou willen dat het wat minder was. Maar goed. Niet diep squatten is geen optie, dus we doen het maar met de phat ass.

I feel ya brah

• #2.553
78,3 +1kg sinds bulk

• #2.554
Vrijdag is eerste week sheiko klaar. Maar idk man. Dag zoals vandaag vind ik gewoon niet leuk. Ik haat deadliften en ga het nooit leren. Ik wil eigelijk gewoon ub/lb/p/p/l doen. Dat is wat ik leuk vind, chase the pump.

bench
1 min rust bc bro spot
x20kg
5x40kg
5x50kg
3x2x65kg
3x2x67,5kg ez

deadlift
2x3x60kg
3x80kg
3x90kg
2x3x100kg
3x2x111kg film

bench
5x40kg
4x4x60kg film

leg extension ss bayesian cable fly
4x12

Bench film maar 1 paused omdat ik m'n maatje niet vertrouw met m'n telefoon. Moest dus snel :P

• #2.555
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
+2 merci chocolade gevalletjes

Netjes, easy lifts man

• #2.557
Libido komt langzamerhand terug
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaat easy idd, maar ben niet te spreken over deadlift vorm. Vind het ook gewoon niet leuk. Plus dat m'n hele schenen weer open liggen

en nog 3x100

Vrijdag is eerste week sheiko klaar. Maar idk man. Dag zoals vandaag vind ik gewoon niet leuk. Ik haat deadliften en ga het nooit leren. Ik wil eigelijk gewoon ub/lb/p/p/l doen. Dat is wat ik leuk vind, chase the pump.
I feel you bro!

• #2.559
Sheiko cycle done. Ga er ook mee stoppen. Wil me gewoon meer focussen op hypertrofie. Wil alles uit de bulk halen. Mede ook doordat ik deadliften gewoon niet leuk vind. ub/lb/p/p/l it is

ub1 = 5x5 bench
lb = 5x5 squat
push = 5x5 mp + 4x6 bench (not sure op hoeveel % van 5x5 aangezien ik altijd vrij dood ben na mp)
pull = opbouwen naar 5x5 pullups
legs = 4x6 squat.

Beter doen wat ik leuk vind

Weg naar de zee?

Terug
Naar boven