tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat heb ik nietJe moet er toch wat voor over hebben om een dikke pler te zijn

ub lb push pull legsWat ga je nu doen dan? UB/LB en welke oefeningen erin?
Omdat?
omdat hypertoffee alleen gebeurt bij 8-12 reps duh
Het was tochEens en voor altijd:
1-5 reps is voor kracht, massa wordt hier niet mee opgebouwd.
6-8 reps is voor kracht en massa. Dus bij beiden is het voor de helft.
9-15 reps is voor massa, kracht wordt hier niet mee opgebouwd.
15+ reps is alleen voor duursporten, zoals wielrennen en hardlopen.
Ik heb ook altijd 'op kracht' getraind. Maar volgens mij heb ik ook wel een aardig fysiek.Heb altijd 5x5 gebenched en squat, en m'n benen en borst zijn prima. Mooi volume ook.
Sheiko 2 a 3 reps vind ik net wat te weinig. Maar op deze manier ho eik nu train moet toch een goed fysiek kunnen creëren, en kracht.Ik heb ook altijd 'op kracht' getraind. Maar volgens mij heb ik ook wel een aardig fysiek.
Op de een of andere magische wijze vragen mensen in de gym zich altijd af hoe dat kan, 'op kracht trainen' en toch een redelijk fysiek opbouwen.
Hoe doe je dat. Specifiek op kracht of hypertrofie trainen?Als beginner gain je wel lekker op 5x5 ja. Had ik ook. Maar nu eigenlijk niet meer. Met hoog gewicht is 5x5 ook veel te veel voor je lichaam. Ik ga na mijn cut ook op hypertrophy trainen, maar de grote 3 altijd nog op kracht.
@LeonM steekt gewoon een paar naalden in z'n reet dus das niet eerlijk :S
Hoe doe je dat. Specifiek op kracht of hypertrofie trainen?
En probeer jij maar eens een naald in je eigen reet te steken, lijkt me lastig.