AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Out :*

Goedzo toop.

Om de 4 weken van skimma wisselen om die eckte mossel shoks te creeëren.

:thumb:

pullll
hammer pullup
3x5xbw
6x overhands met beetje spot in rug
3xbw rest pause 10 sec 2xbw

cable straight stang pulldown
3x10 onderhands
3x10 bovenhands

machine row
10x50kg
10x57kg
8x64kg
8x71kg
8x78kg

machine pulldown
4x10

cable straight arm pulldown
4x8-15x40kg

smith shrug
20x40kg
15x60kg
3x12x80kg

db curl
4x10x12kg

hammer curl // facepull
3x10x14kg 3x12x36kg

3 setjes plank

klassieke hox pose
4f280b8f7d.jpg

Steek wat meer volume in armen imo. Je armen komen echt ver achter op de rest, en das echt zonde van je fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.569
Steek wat meer volume in armen imo. Je armen komen echt ver achter op de rest, en das echt zonde van je fysiek.
Heb je gelijk in. Tricep is opzich prima. Maar in een front/back bicep shot zien ze er echt small uit. Weet alleen niet zo goed wat ik voor biceps moet doen. Ez/straight bar curls doen pijn aan m'n pols. Verder geen curl machine in de gym. En concentration curl voel ik eigenlijk niks van.

Hammer

Heb je gelijk in. Tricep is opzich prima. Maar in een front/back bicep shot zien ze er echt small uit. Weet alleen niet zo goed wat ik voor biceps moet doen. Ez/straight bar curls doen pijn aan m'n pols. Verder geen curl machine in de gym. En concentration curl voel ik eigenlijk niks van.

preacher curl

• #2.575
NO clue
Zou als ik jou was me geen zorgen maken om de verschillende 'koppen'.

Gewoon basics rammen. Geloof me van hammer curls worden je armen echt wel groot;)
True, maak me er ook niet zo druk om hoor. Maar op een pull dag doe je toch wel meer dan 1 bicep oefening. Setje of 5/6 op Hammers, en dan nog een paar afmaken. Misschien cable curls oid. We'll see.

5 of6 sets zwaar hammers ben je echt wel klaar hoor

Sheiko cycle done. Ga er ook mee stoppen. Wil me gewoon meer focussen op hypertrofie. Wil alles uit de bulk halen. Mede ook doordat ik deadliften gewoon niet leuk vind. ub/lb/p/p/l it is

ub1 = 5x5 bench
lb = 5x5 squat
push = 5x5 mp + 4x6 bench (not sure op hoeveel % van 5x5 aangezien ik altijd vrij dood ben na mp)
pull = opbouwen naar 5x5 pullups
legs = 4x6 squat.

Beter doen wat ik leuk vind

mja mja een skimmatje is nog wel meer dan 1 oef per dag. Hoe ziet het er verder uit dan?

toch minimaal evenveel setjes biceps als rug op pull dag

• #2.580
beetje lollerino tren. volgende week beginnen

smith kuiten
10x60kg
4x10x80kg

leg press kuiten
4x10

squat
5x10x60kg

rdl
5x6x60kg

db lunges
4x10 stappen per been

1 leg hamstring curl
4x12

leg extension 4x10

mja mja een skimmatje is nog wel meer dan 1 oef per dag. Hoe ziet het er verder uit dan?
ub = 2 borst 2 rug 1 delt 1 arm.
lb = rdl, lunges, leg curl/extension
Push/pull 4 a 5 oefeningen + 2 armen.

En 3x per week kuiten. Waar weet ik niet

Terug
Naar boven