- Waardering
- 18.834
Daar lijkt het haat wel op gvd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar lijkt het haat wel op gvd
Valt mee, gewoon die quality protons voor vandaag gehaaldMeer eten xoxo
Maar dat was je al van plan aan je snap te zien
Sheiko is kennelijk beter voor de echte massa

Had wel meer verwacht aangezien gister 2850 kcal + 150g chips (moet toch wat zout bloat geven)_
Vind het accesory werk erg karig iig, en of je nou massa gaat aanzetten met 2 reppers op 85%... Of 65% 5x6 op bench.ik denk dat sheiko ongeveer het slechtse PL schema is voor hypertrophy
Vond eigelijk van wel, maar ik ben dan ook iemand die rustig 40 setjes borst,rug en benen op een dag zou willen doen. Niet dat ik het doe.
Doe zelf af en toe extra rug, triceps, rear delts en biceps toevoegen.Vond eigelijk van wel, maar ik ben dan ook iemand die rustig 40 setjes borst,rug en benen op een dag zou willen doen. Niet dat ik het doe.

Misschien binnenkort melaDoe zelf af en toe extra rug, triceps, rear delts en biceps toevoegen.
En wanneer begin je met gear? Met een naald erin groei je overal goed op, ook sheiko![]()
!!! Gear sws nog lang niet , als ik dat doe wil ik eerst wat massa hebben, en droog staan. En meer geld hebben.MT2 wel nice, zou ik als semiginger ook wel kunnen gebruikenMisschien binnenkort mela!!! Gear sws nog lang niet , als ik dat doe wil ik eerst wat massa hebben, en droog staan. En meer geld hebben.
Moet me alleen even verdiepen in dosis en side effecten. Moet niet te obvious zijn. Subq injects ben ik ook niet bang voor. Genoeg vet iig. Alleen als het in de koelkast moet, houdt het al op.MT2 wel nice, zou ik als semiginger ook wel kunnen gebruiken
Maar is idd wel beter om er zo optimaal mogelijk voor te staan, komt allemaal vanzelf.
Volgens mij houdt het dan al opAlleen als het in de koelkast moet, houdt het al op

yowremco

Idd, als je het buiten koelkast houd dan haat het ten koste van de werkzame stof.