AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Moet me alleen even verdiepen in dosis en side effecten. Moet niet te obvious zijn. Subq injects ben ik ook niet bang voor. Genoeg vet iig. Alleen als het in de koelkast moet, houdt het al op.

In een supplementen potje stoppen (met cafeïne pillen ofzo) en dan je ouders wijs maken dat het gekoeld moet blijven. Als je vragen hebt over mela moet je het maar zeggen. Ik heb het een paar keer gebruikt en ben er altijd super tevreden over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
In een supplementen potje stoppen (met cafeïne pillen ofzo) en dan je ouders wijs maken dat het gekoeld moet blijven. Als je vragen hebt over mela moet je het maar zeggen. Ik heb het een paar keer gebruikt en ben er altijd super tevreden over.
Zulke grappen heeft m'n zus al eens geprobeerd met mela en G.. Ik pas :P

Kan me nog de tijd herinneren dat ik thuis woonde: kwarkpot vullen met mela+andere meuk zodat het precies 500gr woog en verder ook niet kon bewegen :roflol:

Zulke grappen heeft m'n zus al eens geprobeerd met mela en G.. Ik pas :P

Hahha oke. Laatste optie is zo'n mini koelertje voor een blikje frisdrank. Ding maakt alleen wel een zoemend geluid.

Kan me nog de tijd herinneren dat ik thuis woonde: kwarkpot vullen met mela+andere meuk zodat het precies 500gr woog en verder ook niet kon bewegen :roflol:

Das ook wel een goeie :haha: Zou alleen wel erg balen zijn als je moeder een keertje kwark nodig heeft en die pot open trekt.

• #2.625
Mijn ouders eten ook kwark (Lees; 2 fucking lepels per keer) < Dus altijd van die aangebroken potten :roflol: Maar ik durf het risico niet te nemen,

Zeg ik bewaar het voor een andere gym brah. Done deal :D

• #2.628
Nog nooit z'n drukke gym gezien, planning door de war

low incline db press
20x14kg
12x20kg
10x26kg
3x8x30kg goed pr denk ik
20x20kg

low incline db fly
15x10kg
3x10x16kg pr

contra pullup
alle reguliere pullup stations bezet door les.
8x8

ohp
3x5x42,5kg zwaar

machine row
5x10

rope pushdown // side lateral
5x10

hammer curl
10x12kg
3x10x14kg

Wel echt klote dan. Had je zus ook mela gebruikt?
Wat niet :o

• #2.629
Tijd voor cut
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vel op je buik lijkt al wel wat strakker?

Je ziet er toch wat anders uit dan op je ava

Haha..die bulk-feels..:roflol:

Nu alweer willen cutten..

Gewoon blijven bulken. Meer massa aanzetten. Zal je lichaam strakker trekken, en als je gaat cutten, weer mooier.

Gewoon blijven bulken. Meer massa aanzetten. Zal je lichaam strakker trekken, en als je gaat cutten, weer mooier.
Dit @hoxyz. Mijn BF was voor bulk ook al niet de BF die ik wilde maar met 10% bulk dagelijks tracken best lean mass kunnen winnen en cutten gaat hard nu.
Echt aan te raden dit te doen. Hoewel summer is coming fucks it up for you..

• #2.639
Haha..die bulk-feels..:roflol:

Nu alweer willen cutten..
Niet zo zeer willen..

Blijf ook wel bulken, al vind ik mijn vp wel te hoog :P
Dit @hoxyz. Mijn BF was voor bulk ook al niet de BF die ik wilde maar met 10% bulk dagelijks tracken best lean mass kunnen winnen en cutten gaat hard nu.
Echt aan te raden dit te doen. Hoewel summer is coming fucks it up for you..
Ben al 18 zomers dik egweest, kan nog wel een 19e bij.

Terug
Naar boven