XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Voor bodybuild standaarden ben ik er ook wel blij mee :D Kan alltijd beter, maarja.

Zag JW hem doen, vage oefening. Weet ook nog niet precies hoe hij moet.

Kan er verder ook niet zoveel over vinden, dus probeerde basicly gewoon m'n upper chest aan te spannen met een soort van shrug motie

Ik ben behoorlijk van de belachelijke oefeningen...maar dit slaat nergens op..

Denk dat het best een goede oefening is mits die goed word uitgevoerd, soms als ik shrugs heb gedaan heb ik ook wel es spierpijn in m'n chest terwijl ik die dag niet eens chest heb gedaan.

Ik ben behoorlijk van de belachelijke oefeningen...maar dit slaat nergens op..

No clue @Jwdoetookmee ???

Ben er vast niet minder op geworden.

Denk dat het best een goede oefening is mits die goed word uitgevoerd, soms als ik shrugs heb gedaan heb ik ook wel es spierpijn in m'n chest terwijl ik die dag niet eens chest heb gedaan.

als je een spier onder load verkort en weer vertragend verlengt, train je hem. Dus hoezo zou dit een belachelijke oefening zijn? Hij doet precies dat voor je upper chest

ik zie totaal niet hoe je met deze oefening je chest pakt. Schouders omhoog bewegen is een functie van de traps niet van de chest.

Als je geen upper chest hebt zoals ik zul je wanhopig alle oefeningen proberen :sad:

ik kreeg een whatsappje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.675
ik zie totaal niet hoe je met deze oefening je chest pakt. Schouders omhoog bewegen is een functie van de traps niet van de chest.
Doe hem eens, zelf met geen gewicht kan je je upper chest flink voelen. Je moet alleen even de goeie angle vinden. Prima oefening om te super setten imo

er is echt amper rom in je pecs bij die beweging :roflol:

de line of pull maakt echt een dikke hoek met de line of resistance
brb pecs proberen te trainen maar 0,0 adductie of flexie van je bovenarm

oh maar ik voelde wel iets in mn chest dus ik gooi alle fundamentele eigenschappen van een nuttige oefening uit het raam gr broscientist

ik heb mn pecs ook wel eens gevoeld bij een zware deadlift just saying

Doe hem eens, zelf met geen gewicht kan je je upper chest flink voelen. Je moet alleen even de goeie angle vinden. Prima oefening om te super setten imo

ik heb net zonder gewicht te gebruiken aan mn upperchest gevoeld. Such hypertrofie gains

er is echt amper rom in je pecs bij die beweging :roflol:
gaat puur om bovenste hoofd van de major. Voer hem maar eens uit, je voelt de spier aanspannen = verkorten. Dus je traint hem.
Scapula retractions is ook een hele korte beweging. Ideale oefening ook

gaat puur om bovenste hoofd van de major. Voer hem maar eens uit, je voelt de spier aanspannen = verkorten. Dus je traint hem.
Scapula retractions is ook een hele korte beweging. Ideale oefening ook

ah ja load, range of motion, resistance curve zijn totaal onbelangrijk inderdaad. brb squatten voor mn kuiten en rounded back deadliften voor mn chest en abs. ik voel de spieren dan aanspannen en verkorten dus ik train ze

bij scapular retractions voor je mid/lower traps zijn de spieren die je probeert te trainen grote bijdragers aan force production in de beweging, hier totaal niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.680

ik heb net zonder gewicht te gebruiken aan mn upperchest gevoeld. Such hypertrofie gains

Deze chest gains
iimg].jpg

Terug
Naar boven