- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker groot ontbijt..hnnng!Kijkje uit voeding
Normaal iets minder melk en 1 bakje kwark erbij. Maar kwark is op.
![]()

bedankjewel
u want sum
klein want geen hcg
Ontbijt was 1 appel en 400 ml melk. 3 uur later pas de havermout. Heb alles gewoon daaronder gezet.
Wanneer krijg ik eens pics terug

thanks sktr
tot dat front
Bizar.. Soms heb ik gewoon hartkloppingen van PWO, wordt misselijk of hogere bloeddruk als ik iets teveel doseer.3scoops it is. Resultaat. Gapen tussen de sets door..
ez = easy, niet de ez bar

Haha oke.. Al die afkortingen hier ook

Dat doet ie allebei, hard trainen en hard trennenHaha oke.. Al die afkortingen hier ook
Dacht eerst dat @hoxyz hard tren zette, maar toen bedoelde hij dus gewoon zijn trainingen..
Dit was unleash van XXL volgens mij. Maar unstoppable(de oude) heb ik ook tot 3,5 scoops toe geprobeerd. Niks gevoeld behalve tintelingen. Ik dacht door de beta alanine, maar dat zat er dus niet in (toen hebben ze me verteld dat het wss gewoon m'n hartslag was) En ez is inderdaad easy.Bizar.. Soms heb ik gewoon hartkloppingen van PWO, wordt misselijk of hogere bloeddruk als ik iets teveel doseer.
Bij 1 scoop echt goede energie rush.
Welke PWO pak je nu dan?
Klopt het dat je Bench EZ gepakt hebt?
Benieuwd waarom!
Dit was unleash van XXL volgens mij. Maar unstoppable(de oude) heb ik ook tot 3,5 scoops toe geprobeerd. Niks gevoeld behalve tintelingen. Ik dacht door de beta alanine, maar dat zat er dus niet in (toen hebben ze me verteld dat het wss gewoon m'n hartslag was) En ez is inderdaad easy.
Misschien maar beter, want het is rete duur. Amfetamine daar in tegenBlijft strange dat je daar zo ongevoelig voor bent..
Maarja zoveel toegevoegde waarde heeft het nou ook weer niet.

Als je iedere keer 3/4 scoops pakt wel ja

Mwhoa cba, het werkt toch niet. En als je me wilt overhalen, mag je een scoop in een envelop op sturen