Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Mwhoa cba, het werkt toch niet. En als je me wilt overhalen, mag je een scoop in een envelop op sturen![]()
Hahahah meso werkt niet
hahahahaha
bruh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwhoa cba, het werkt toch niet. En als je me wilt overhalen, mag je een scoop in een envelop op sturen![]()
Wat zit er speciaal in dan? dmaa?
Probeer log een beetje leuk te houden met foto's, latspread of bdb is niet altijd mogelijk.Came for the dagelijkse hoxy pose.
En ik ga weer daag
Prima training!
Kan ook wel even een envelopje opsturen waar je wel goed op traint..![]()

Kan je eerlijk vertellen dat ik tijdens me training ook niet echt het idee heb dat een pwo magistraal is, maar zodra ik in me nest lig sta ik strak en val ik niet inslaap tot 3uur -.-Dit was unleash van XXL volgens mij. Maar unstoppable(de oude) heb ik ook tot 3,5 scoops toe geprobeerd. Niks gevoeld behalve tintelingen. Ik dacht door de beta alanine, maar dat zat er dus niet in (toen hebben ze me verteld dat het wss gewoon m'n hartslag was) En ez is inderdaad easy.
500mg pre bed en ik slaap easy. Cafeïne intolerant as phuuckKan je eerlijk vertellen dat ik tijdens me training ook niet echt het idee heb dat een pwo magistraal is, maar zodra ik in me nest lig sta ik strak en val ik niet inslaap tot 3uur -.-
Daar heb ik te weinig kcal voor om mee te spelen. Alhoewel de nieuwe @BULK POWDERS whey naar chocomel smaakt. srs de lekkerste whey tot nu toe, en de goedkoopste

HebbonnnnnnnnAlhoewel de nieuwe @BULK POWDERS whey naar chocomel smaakt.
500mg pre bed en ik slaap easy. Cafeïne intolerant as phuuck
Daar heb ik te weinig kcal voor om mee te spelen. Alhoewel de nieuwe @BULK POWDERS whey naar chocomel smaakt. srs de lekkerste whey tot nu toe, en de goedkoopste![]()
Dan kots jij alles er onder
dat ook.
ty
Zal deze diepte zijn geweest