AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Squat PR! NICE:D:D:D

Lekkere squat man!

500mg pre bed en ik slaap easy. Cafeïne intolerant as phuuck

Daar heb ik te weinig kcal voor om mee te spelen. Alhoewel de nieuwe @BULK POWDERS whey naar chocomel smaakt. srs de lekkerste whey tot nu toe, en de goedkoopste :o
Die is inderdaad echt goed.
Heerlijke Whey.

lowbar squat
lowbar max = 120 highbar = 130
3x10x20kg
3x40kg
3x60kg
2x80kg
1x100kg
1x110kg
1x120kg
1x130kg 10kg pr
2x7x80kg
5x80 highbar
Blijf lowbar doen tot ik faal op 5x5, dan weer highbar en resetten

rack pull / leg extension
10x60kg / 20x
5x80kg / 15x
5x100kg /12
2x5x120kg /2x10

20 min zonnebank

hamstring curl
20
15
12
10
8

rope crunch
4x10
Zonnebanksessie tijdens Workout?:D
Good life.
Training ziet er trouwens prima uit!
Merk je zelf al veel verschil met bulk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.745
Thanks balkan
Die is inderdaad echt goed.
Heerlijke Whey.

Zonnebanksessie tijdens Workout?:D
Good life.
Training ziet er trouwens prima uit!
Merk je zelf al veel verschil met bulk?
meh had geen zin meer dus ging maar onder de zonnebank. Maar toen ik klaar was nog maar snel afgemaakt.

En tbh niet echt, merk niet echt meer kracht oid. en moet nog steeds best om m'n kcal denken. Maar ben nog geen een dag overboard gegaan., misschien vandaag was een ben en jerry halen. Morgen weer wegen tho :D

meh had geen zin meer dus ging maar onder de zonnebank. Maar toen ik klaar was nog maar snel afgemaakt.

En tbh niet echt, merk niet echt meer kracht oid. en moet nog steeds best om m'n kcal denken. Maar ben nog geen een dag overboard gegaan., misschien vandaag was een ben en jerry halen. Morgen weer wegen tho :D

Jammer man..
Hoeveel zit je boven onderhoud en welke macro's ongeveer?

Ja als je full r*tard gaat bulken moet het vet er later weer af en heb je ook weinig aan.
Heb ook heel mijn bulk dagelijks getrackt en high kcal days gecompenseerd met low.

Nice Ben en Jerrys!
Bij wegen gewoon denken alle massawinst is spier:D

• #2.749
Jammer man..
Hoeveel zit je boven onderhoud en welke macro's ongeveer?

Ja als je full r*tard gaat bulken moet het vet er later weer af en heb je ook weinig aan.
Heb ook heel mijn bulk dagelijks getrackt en high kcal days gecompenseerd met low.

Nice Ben en Jerrys!
Bij wegen gewoon denken alle massawinst is spier:D
No clue wat m'n onderhoud zit. Maar zit dagelijks 26-2800 +-200-300c 50-100v 140-180p
Dit was gister, en had een klein beetje mayonaise bij m'n tosti, niet getracked.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is m´n gewicht laatste 90 dagen
Waarbij het laagste punt (77,3kg) eerste dag bulk was. Ben dus vandaag 1 maand aan het bulken (+1,4kg dus). Wel icm creatine.

No clue wat m'n onderhoud zit. Maar zit dagelijks 26-2800 +-200-300c 50-100v 140-180p
Dit was gister, en had een klein beetje mayonaise bij m'n tosti, niet getracked.

Dit is m´n gewicht laatste 90 dagen
Waarbij het laagste punt (77,3kg) eerste dag bulk was. Ben dus vandaag 1 maand aan het bulken (+1,4kg dus). Wel icm creatine.

Als ik eerlijk ben denk ik dat je meer uit je bulk kunt halen.
Ff snel gekeken, 78,7 kg 19yr 188cm 3/5x per week sporten is je onderhoud 3037kcal.
Als je hier 10% boven gaat zitten 3300kcal.
http://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm

Je gewicht fluctueert ook best wel.
Toen ik dagelijks 10% bulkte kwam ik 500gram per week aan.
Dit bleef eigenlijk constant, wekelijks.
Geen drops.

Ja je zult dan ook fat gains hebben en buikomtrek gains maar na 1 week cutten was ik al 5cm kwijt en 2kg dus is er zo weer af (glycogeen, vocht enz.)
Zou zonde zijn als je bulkt dat je niet veel meer gewichten kan pakken imo!

• #2.754
Als ik eerlijk ben denk ik dat je meer uit je bulk kunt halen.
Ff snel gekeken, 78,7 kg 19yr 188cm 3/5x per week sporten is je onderhoud 3037kcal.
Als je hier 10% boven gaat zitten 3300kcal.
http://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm

Je gewicht fluctueert ook best wel.
Toen ik dagelijks 10% bulkte kwam ik 500gram per week aan.
Dit bleef eigenlijk constant, wekelijks.
Geen drops.

Ja je zult dan ook fat gains hebben en buikomtrek gains maar na 1 week cutten was ik al 5cm kwijt en 2kg dus is er zo weer af (glycogeen, vocht enz.)
Zou zonde zijn als je bulkt dat je niet veel meer gewichten kan pakken imo!
Hmm jij zegt kcal verhogen dus? Ben gewoon bang voor fat gainz, aangezien ik al niet echt lean ben

Kracht gainz komen van zelf. Lekker lang bulken. Volgende cut strak staan ;)

Hmm jij zegt kcal verhogen dus? Ben gewoon bang voor fat gainz, aangezien ik al niet echt lean ben
Denk dat wanneer je eenmaal goed massa hebt opgebouwd in een bulk en je vanaf daar steeds cut en bulkt met een goed trainingsschema het wel te doen is.
Snap the feel, zomer komt er ook aan maar vrees dat je nu verre van het optimale resultaat haalt..
Ik heb zelf 6 weken gebulkt, die pre/post foto's staan in de eerste post van mn log.
Dagelijks getrackt op +10% volgens de harris benedict berekening en fat gains vind ik erg meevallen maar krachtgains waren wel goed.

Zou toch in ieder geval wel je kcals uppen tot net iets boven de 3k en kijken wat dat doet, eventueel nog meer.

• #2.757
Kracht gainz komen van zelf. Lekker lang bulken. Volgende cut strak staan ;)
Laten we het hopen, had gister wel gehoopt op de 3 plate squat :(
Denk dat wanneer je eenmaal goed massa hebt opgebouwd in een bulk en je vanaf daar steeds cut en bulkt met een goed trainingsschema het wel te doen is.
Snap the feel, zomer komt er ook aan maar vrees dat je nu verre van het optimale resultaat haalt..
Ik heb zelf 6 weken gebulkt, die pre/post foto's staan in de eerste post van mn log.
Dagelijks getrackt op +10% volgens de harris benedict berekening en fat gains vind ik erg meevallen maar krachtgains waren wel goed.

Zou toch in ieder geval wel je kcals uppen tot net iets boven de 3k en kijken wat dat doet, eventueel nog meer.
Hmm nou ik wacht morgen de weging wel af. Misschien maar op 3k gaan zitten dan.

Denk dat je beetje vergelijkbare aanleg hebt als mij hoop het niet voor je want it sucks. Als ik teveel eet komt het al snel aan in vet en gaat niet bijzonder veel naar de mossels. Zult dus gewoon weer wat vet aankomen om ook spieren aan te kunnen komen als dat het geval is. Only time will tell bruh

Ja ik zou inderdaad winst in vetmassa voor lief nemen. Hoe kut het ook is.
Niet omhoog gaan in kracht werkt ook demotiverend..

Jammer genoeg is proces van spieropbouw enorm traag en er wordt wel eens gezegd maximaal 3kg VVM per jaar natural.
Is natuurlijk niet veelbelovend..

• #2.760
Denk dat je beetje vergelijkbare aanleg hebt als mij hoop het niet voor je want it sucks. Als ik teveel eet komt het al snel aan in vet en gaat niet bijzonder veel naar de mossels. Zult dus gewoon weer wat vet aankomen om ook spieren aan te kunnen komen als dat het geval is. Only time will tell bruh
Indeed, we'll see
Ja ik zou inderdaad winst in vetmassa voor lief nemen. Hoe kut het ook is.
Niet omhoog gaan in kracht werkt ook demotiverend..

Jammer genoeg is proces van spieropbouw enorm traag en er wordt wel eens gezegd maximaal 3kg VVM per jaar natural.
Is natuurlijk niet veelbelovend..
bullshit imo. Maarga ge m'n bulk gewoon lekker door, en we zien het wel

Terug
Naar boven