- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lekker

Ja was best nice, we hebben ze net nieuw hier.Voelt wel nice met die bandjes erom zeker? Helaas hebben wij geen 2 gelijke bands in de gym![]()
Ik weet het, maar ik heb geen powerlift ambities dus ga er niet op mierenneuker. Zolang kracht en hypertrofie blijft komen houd ik het zo. Anders krijg ik ook dikke foward lean.Netjes kerel! Squats zitten wel op jet randje qua diepte, zou daar wat op letten iig.
Hoe bedoel je, schelen?Gaat lekker!
Ook food met je kcals en eiwit.
Denk dat dat best kan schelen in je trainingen op iets langere termijn.

, wel sicke pumpAh zo, we'll seeMeer/ betere voeding =meer kracht = betere training![]()
Ik weet het, maar ik heb geen powerlift ambities dus ga er niet op mierenneuker. Zolang kracht en hypertrofie blijft komen houd ik het zo. Anders krijg ik ook dikke foward lean.
Netjes gaat lekker kerel.
Begint beetje duf te worden gezien dit 3e keer is dat ik dit filmpje post, maar goed, zeker even de moeite waard om te checken:
Maar thanksGewoon knakworsten, niet zo doordenken.Bockwursten zijn toch van die grote, bruine, sappige, dikke worsten?
Lekker aan de PB&jelly?![]()
!!!!!