Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Heb maandag al 30 graden incline bench gedaan. Vind Smith af en toe ook wel leuk, ook een beetje schouders besparen
Zo heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht..
Merk bij mezelf dat bench oefeningen behoorlijke stress opleveren voor m'n schouders.
Kan die incline smith af en toe wel eens doen om idd later in de training meer uit schouders te kunnen halen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Eergister 79,8kg en 3500 kcal. Vandaag nog steeds 79,8 :(

Niet overdrijven Marvin :P
Zo heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht..
Merk bij mezelf dat bench oefeningen behoorlijke stress opleveren voor m'n schouders.
Kan die incline smith af en toe wel eens doen om idd later in de training meer uit schouders te kunnen halen.
2 chest presses + overhead press en m'n schouders zijn kapot. Ook vind ik smith wel lekker voor TUT

Op naar de 4000 kcals broeder :D

fuaark 4k dubbel van hoeveel ik binne krijg per dag

7 kg afgevallen op 4.5 k crew enzo

• #2.889
delts n legs

OHP
Rematch :D
2x10x20kg
5x30kg
1x40kg
5x5x45kg laatste rep nipt

cable side lateral
5x10

cable crossover rear delts
5x10

seated side lateral
3x10x6kg

RDL / Shrugs
10x20kg
5x60kg / 10x60kg
4x6x85kg / 4x10x85kg

box squats
boh burn, geen knee sleeves bij me tho. voelde beetje gaar
8x40kg
5x60kg
2x5x80kg
10x60kg

calf press / op je kuiten staan
Zolang op je kuiten staan totdat maatje klaar is met z'n calf press, dan doorgaan
5 rondes

leg extension / knee raise / machine crunch
5x10

en nog 2 legs shot
relaxed
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie wel een beetje definitie!!!
7 kg afgevallen op 4.5 k crew enzo
Maar jij bent dan ook mr olympia competitor

• #2.892
Wat hoort dat te betekenen..

Dat hoort te betekenen dat ik naar boven kijk

Okee even serieus. Heb jij echt meer/betere mmc wanneer je je benen kan zien? Ik train 50/50 short of lange legging en ik merk het verschil niet om eerlijk te zijn. Als ik meenemen dat ik dan op mmc let en bijvoorbeeld naar m'n benen kijk tijdens leg press.

(nipt) :fire::fire:

Okee even serieus. Heb jij echt meer/betere mmc wanneer je je benen kan zien? Ik train 50/50 short of lange legging en ik merk het verschil niet om eerlijk te zijn. Als ik meenemen dat ik dan op mmc let en bijvoorbeeld naar m'n benen kijk tijdens leg press.
Kan je lekker voelen, zien en knijpen welke spieren je nou precies moet gebruiken tijdens de oefening met zo'n kort broekje.

• #2.898

Nah niet echt, maar vind het wel leuk om naar mezelf te kijken :o hints al die foto's. Maar mmc is bullshit, time under tension noem ik mmc. Of squeeze idd.

Iets teveel marvin gehalte
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif

Kan je lekker voelen, zien en knijpen welke spieren je nou precies moet gebruiken tijdens de oefening met zo'n kort broekje.
:o

Schuif je altijd zo je broekje omhoog tijdens het trainen? :eyebrow:

Goede definitie, dat zeker!
Ik doe dat eigenlijk ook altijd met extentions..:o

Dat is het enige moment in de week dat mijn benen wel wat lijken..:rolleyes:

Aha...daarom doe ik het dus!
I see what you did there!
Nah niet echt, maar vind het wel leuk om naar mezelf te kijken :o hints al die foto's. Maar mmc is bullshit, time under tension noem ik mmc. Of squeeze idd.

Iets teveel marvin gehalte
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif

:o
Niks mis met een beetje Marvin-gehalte:rolleyes ;)

Sterke OHP's ook hoor:thumbs: En overall een meer dan prima training :D Legs zien er in ieder geval goed uit..ook een beetje tanning-gains gemaakt enzo:cheer:

Prima Legs bra!

Terug
Naar boven