MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
79,2.... :( Dit was voeding gister met nog excl een bankje chips. Met al die zoute shit zou je toch wel een weight increase verwachten. Dit is -0.6kg tov. gister
34fe6333e3.png

Meester bodybuild @Pillz wat zeg jij? Even afwachten of?

Overigens gister ook armen zonder pomp laten op meten. 35 cm come at me @meaantje
Ik doe dat eigenlijk ook altijd met extentions..:o

Dat is het enige moment in de week dat mijn benen wel wat lijken..:rolleyes:

Aha...daarom doe ik het dus!

I see what you did there!
Niks mis met een beetje Marvin-gehalte:rolleyes ;)

Sterke OHP's ook hoor:thumbs: En overall een meer dan prima training :D Legs zien er in ieder geval goed uit..ook een beetje tanning-gains gemaakt enzo:cheer:
Haha, vooral omdat je benen plat gedrukt op het bankje liggen lijkt het altijd wat!
Ty bro

Laatst bewerkt:
Jaa precies, door het platliggen en spannin zetten lijkt al vaak een stuk meer :)

Als je maar geen bodydismorph krijgt omdat je legs tijdens de squats dan weer minder lijken :p

Maar je benen zien er meer dan prima uit!

• #2.903
Jaa precies, door het platliggen en spannin zetten lijkt al vaak een stuk meer :)

Als je maar geen bodydismorph krijgt omdat je legs tijdens de squats dan weer minder lijken :p

Maar je benen zien er meer dan prima uit!
Bodydismorph hebben we al lang, goal is een kilootje of 100-110 op 8%. Maar dat gaat nig wel even duren

Jij bent al 130 kg 6%

• #2.910
  • #2.911
79,6kg

highbar squat
3x10x20kg
5x60kg
2x80kg
3x5x92,5kg meh

beltless paused highbar squat
3x5x60kg

reverse db lunge (zoiets?)
4x10x12kg

hamstring curl
2x10x40kg
3x10x60kg

leg extension
2x10x40kg
3x10x57kg

smith seated calf raise
12x60kg
12x80kg
12x100kg
12x120kg
3x12x140kg laatste dropset 10x100kg

barbell calf raise / planks
10x40kg / 30 sec
10x50kg / 30 sec
10x50kg
10x50kg / 30 sec

Flinke legday hoor! Hard work pays of!:thumb:

Lekker man! Beentjes 2 x p/w?

• #2.914
79,6... not sure what to do

Flinke legday hoor! Hard work pays of!:thumb:
Haha, zit me wel af te vragen wat ik beter kan doen. Of ik meer uit deze bulk kan halen.
Lekker man! Beentjes 2 x p/w?
Jup, eigelijk sinds begin deze log al alles twee keer per week denk ik. Af en toe een uitschieter zoals vorige week, dat ik een keer een arm dag tussendoor gooi. Maar over het algemeen ub/lb. Of zoals nu lb/push/pull/lb/ub

79,2.... :( Dit was voeding gister met nog excl een bankje chips. Met al die zoute shit zou je toch wel een weight increase verwachten. Dit is -0.6kg tov. gister
34fe6333e3.png

79,6... not sure what to do

Haha, zit me wel af te vragen wat ik beter kan doen. Of ik meer uit deze bulk kan halen.

Als ik eerlijk ben denk ik dat je meer uit je bulk kunt halen.
Ff snel gekeken, 78,7 kg 19yr 188cm 3/5x per week sporten is je onderhoud 3037kcal.
Als je hier 10% boven gaat zitten 3300kcal.
http://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm

Je gewicht fluctueert ook best wel.
Toen ik dagelijks 10% bulkte kwam ik 500gram per week aan.
Dit bleef eigenlijk constant, wekelijks.
Geen drops.

Ja je zult dan ook fat gains hebben en buikomtrek gains maar na 1 week cutten was ik al 5cm kwijt en 2kg dus is er zo weer af (glycogeen, vocht enz.)
Zou zonde zijn als je bulkt dat je niet veel meer gewichten kan pakken imo!

You know my answer van tijdje terug;)
Als je nog steeds 3k eet eet je gewoon op onderhoud.
Zou precies kloppen met je gewicht stagnatie.

• #2.916
You know my answer van tijdje terug;)
Als je nog steeds 3k eet eet je gewoon op onderhoud.
Zou precies kloppen met je gewicht stagnatie.
2dcfnz8.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik eet 3200 op het moment. Waarbij elke dag wel iets meer. Zoals gister daar boven op twee niet getracked broodjes nutella.

Ik wil best graag verhogen omdat ik steeds wat krap uit kom. Alleen vind het zo apart dat ik op 2000 in m'n cut niet echt gestaag meer afviel. Was er dan misschien toch sprake van metabolische schade? Heb JW z'n topic nog niet echt doorgelezen. Maar na bijna 2 jaar cutten...

2dcfnz8.jpg

2dcfnz8.jpg
Ik eet 3200 op het moment. Waarbij elke dag wel iets meer. Zoals gister daar boven op twee niet getracked broodjes nutella.

Ik wil best graag verhogen omdat ik steeds wat krap uit kom. Alleen vind het zo apart dat ik op 2000 in m'n cut niet echt gestaag meer afviel. Was er dan misschien toch sprake van metabolische schade? Heb JW z'n topic nog niet echt doorgelezen. Maar na bijna 2 jaar cutten...

Oee berichtje van
Ik heb het lekker gezien voor je je post geëdit had:rolleyes:

Ah dus je upt hem wel.:thumbs:
Ja ik train 6 jaar en heb op een gegeven moment voeding omhoog gegooid, was toen 3200 kcal.
Dat ik eigenlijk volgens harris benedict 3500 kcal moest eten (10% boven onderhoud) in bulk kwam ik 10 weken geleden pas achter.
Heb me hier netjes aan gehouden, cut nu op maar 10% onder onderhoud dus nog steeds op 2800 kcals.

En serieus zowel cut en bulk de meeste progressie geboekt sinds jaren.
Miss wel meeste vanaf het begin. Ook toen ik nog minder op voeding lette en gewoon te weinig at en af en toe cheatte stond ik er een stuk minder droog bij dan nu.. Heel raar.
Geloof er echt in dat goed volgens berekeningen bulken en cutten progressie maximaliseert.

In jouw geval zou ik richting 3400 gaan dan moet je toch echt wel aankomen.
Miss moet je lichaam nog even wennen (als dat kan).
Topic van JW is trouwens aanrader.
Duidelijke opmaak, leest heerlijk weg en veel goede info.

• #2.918
Oee berichtje van
Ik heb het lekker gezien voor je je post geëdit had:rolleyes:

Ah dus je upt hem wel.:thumbs:
Ja ik train 6 jaar en heb op een gegeven moment voeding omhoog gegooid, was toen 3200 kcal.
Dat ik eigenlijk volgens harris benedict 3500 kcal moest eten (10% boven onderhoud) in bulk kwam ik 10 weken geleden pas achter.
Heb me hier netjes aan gehouden, cut nu op maar 10% onder onderhoud dus nog steeds op 2800 kcals.

En serieus zowel cut en bulk de meeste progressie geboekt sinds jaren.
Miss wel meeste vanaf het begin. Ook toen ik nog minder op voeding lette en gewoon te weinig at en af en toe cheatte stond ik er een stuk minder droog bij dan nu.. Heel raar.
Geloof er echt in dat goed volgens berekeningen bulken en cutten progressie maximaliseert.

In jouw geval zou ik richting 3400 gaan dan moet je toch echt wel aankomen.
Miss moet je lichaam nog even wennen (als dat kan).
Topic van JW is trouwens aanrader.
Duidelijke opmaak, leest heerlijk weg en veel goede info.
Sneaky bastard. Ga wel op 3400 zitten vanaf nu. Nu eerst even spaghetti preppen :D

• #2.919
998a48bbce.jpg

e50109c5a3.png

excl. klein beetje olijfolie, paprika en ui
@lennart666

Terug
Naar boven